Sayfa 2/200 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon
1000 sonuçtan 6 ile 10 arası

Konu: Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (3)

  1. #6
    Durum:
    Çevrimdışı
    h_y_s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    12.06.2009
    Yer
    ...
    Mesajlar
    774
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ömüre yazık ya bir yandan ömür&cesur istiyorum sonuna kadar bn ztn buraya yazdım yazalı fikrim değişmedi..
    erdemin yaptığı çok kötüydü ömür'e yazık ya o erdeme çok güveniyor ve çok seviyordu babasının oğlu ne de olsa çok görmemek lazm...
    cesurlar aynı evde kalacaklar çünkü annesi yalnız olduğu için erdem ayrı eve geçmezler diye düşünüyorum...
    bu arada fragmanı gören varmı??

  2. #7
    Durum:
    Çevrimdışı
    deren1970 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    09.05.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    24,642
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    3,616

    Aldığı Beğeni: 1,789

    Bahsedilme
    2 Mesaj

    Standart

    Ben Geldimmm

    Neyse efendim gelmişken bu haftanın muhteşem de öte özetini yorumluyayım dedim bu haftaki muhteşem konu neymiş, gelin hep beraber bir göz atalım.

    Aylin ve Cesur’un evlilik haberi ailede şok etkisi yaratır.

    Yok canım, hadi sende, cidden mi bomba etkisi yapmış:img-hyste valla Erdinç bombasından sonra bombanın pimi etkisi yapmıştır yahu

    Olanlardan en son haberi olan Mediha, bu sefer çok farklı şekilde davranacaktır.

    Şu Mediha da bir karar versin, bir öyle bir böyle davranıyor, bizde şaşırdık yahu:) ayol bunlar ailecek bir değişikler, anası ayrı, danası ayrı bir değişik hallerdeler, HAYIRDIR İNŞALLAH HAYIRDIR İNŞALLAH:img-hyste

    Cesur artık amacına ulaşmıştır. Beklenmedik olaylar, Cesur için sevindirici olacaktır.

    Diyorsunnn yahu özetçi allah rızası için Cesur'un amacını tam olarak, türkçe mealini de yaparak verirsen bir sevap işleyeceksin ki öyle böyle değil (di mi arkadaşlar) beklenmedik olaymış PEHH:hıhHayol kötü kaynana Ayten2in erdinç'ten yıldırım hızıyla boşanmaya karar vermesi ne zamandır beklenmedik olay anlayamadım gitii, ha pardon sizin beklemediğiniz olaydı di mi, pardon pardon biz sizide bizim gibi leb demeden leblebiyi anladınız sanmıştık da.

    Cesur’a asla tahammül edemeyen Ömür’ün artık yapacağı bir şey kalmamıştır. Acısı gün be gün katlanan Ömür, ne yapacağını bilemez bir haldedir.

    <Tabi bakırköy towers biz ANNEM Dizisi müdavimlerini yolladı, hastasız kaldı:) tabi BAŞHEKİMSİZDE:img-hyste(hemen türkçe tercümesini yapayım efendim Annem dizisi izleyenleri kendimizi topyekün Bakırköylük ilan etmiştik bendenizde naçizane başhekimdim, yapımcı GOLF Film'di, yani Ömre Bedel'in yapımcısı, sen Allahın takdirine mi bak desem, şansa mı bak desem, bu gidişle tüm ÖMRE BEDEL izleyicileri olarak yine topyekin BAKIRKÖY TOWERS müdavimleri olacağız galiba, eee bendeniz de Başhekimliği iyi bilirim) neyse bir de aramıza bu gidişle ÖMÜR de katılacak galiba:icon_whis ne yapalım Ömür'ü bırakacak halimiz yok di mi arkadaşlar:img-wink:

    Erdem baba olma sevincini yaşamaktadır.

    Ne çocuk sevgisi diyeceğim de haklı adam harika, dünya güzeli karısı var, evliliği az yaşıyalım, evlilik, karı-koca ne demektir kavramlarını es geçip, direkt baba olmak istiyor, hadi bakalım.

    Ömür büyük bir çıkmazdadır. Bebeğin Cesur’dan olma ihtimali Ömür’ü çileden çıkarmaktadır.


    Yani Ömür'ü çileden çıkarmasında kimi çıkarsın:icon_sorraradan 24 saat geçmeden başka adamla zorla birlikte olursa birde tohumcu o kadar emin ki o bebeğin kendisinden olduğuna, Ömür'ün tepkisine diyecek bir laf yok be arkadaşlar:icon_sorr

    Mediha’nın yapacağı sürpriz ziyaret, herkes için çok şaşırtıcı olacaktır.

    Allah allah niye şaşırtıcı oluyor ki ayol:icon_whis. Kadın kayınvalide değil mi oğlunun ay gelininiz evine ziyaretin nesi şaşırtıcı ki asıl sizin böyle özet yazmanız şaşırtıcı der mişim:img-hyste

    Annesiyle tamamen yüzleşmek zorunda kalan Cesur, alacağı tepki karşısında şoke olacaktır.

    Ha hayyt ay bu laflara da gülerim yani izninizle:) bu Cesur'da paso anasının tepkisi karşısında şoka giriyor. MEDİHA namı diğer ŞOK EDİCİ:img-hyste

    Erdinç’in evden ayrı olmasını fırsat bilen Demet, sinsi planlar içindedir.

    Bak sen, sarı gacının ay sarı çıyanın yaptıklarına bakın hele siz, hoş daha entrika kraliçesi yolun başında ya bakalım neler yapacak sarı çıyan

    Soykan ailesi yaklaşan tehlikenin farkında değildir.
    Soykan ailesini bilmem de sayın DENİZ HANIM'ın biz ÖMRE BEDEL izleyicilerine ne tehlikeler yaşatacağı asıl tehlike, yandık anam babam yandık:icon_sorr

    Yaşanacak tatsız bir olay, tüm yaşananların sorgulanmasına sebep olacaktır.

    Birşey sorgulanmaz, YEME BİZİ ÖZETÇİİİİİİİİ:img-hyste

  3. #8
    Durum:
    Çevrimdışı
    lexie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    18.06.2006
    Yer
    C&L Pargalı&Hatice A&N
    Mesajlar
    1,188
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı deren1970 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Geldimmm

    Neyse efendim gelmişken bu haftanın muhteşem de öte özetini yorumluyayım dedim bu haftaki muhteşem konu neymiş, gelin hep beraber bir göz atalım.

    Aylin ve Cesur’un evlilik haberi ailede şok etkisi yaratır.

    Yok canım, hadi sende, cidden mi bomba etkisi yapmış:img-hyste valla Erdinç bombasından sonra bombanın pimi etkisi yapmıştır yahu

    Olanlardan en son haberi olan Mediha, bu sefer çok farklı şekilde davranacaktır.

    Şu Mediha da bir karar versin, bir öyle bir böyle davranıyor, bizde şaşırdık yahu:) ayol bunlar ailecek bir değişikler, anası ayrı, danası ayrı bir değişik hallerdeler, HAYIRDIR İNŞALLAH HAYIRDIR İNŞALLAH:img-hyste

    Cesur artık amacına ulaşmıştır. Beklenmedik olaylar, Cesur için sevindirici olacaktır.

    Diyorsunnn yahu özetçi allah rızası için Cesur'un amacını tam olarak, türkçe mealini de yaparak verirsen bir sevap işleyeceksin ki öyle böyle değil (di mi arkadaşlar) beklenmedik olaymış PEHH:hıhHayol kötü kaynana Ayten2in erdinç'ten yıldırım hızıyla boşanmaya karar vermesi ne zamandır beklenmedik olay anlayamadım gitii, ha pardon sizin beklemediğiniz olaydı di mi, pardon pardon biz sizide bizim gibi leb demeden leblebiyi anladınız sanmıştık da.

    Cesur’a asla tahammül edemeyen Ömür’ün artık yapacağı bir şey kalmamıştır. Acısı gün be gün katlanan Ömür, ne yapacağını bilemez bir haldedir.

    <Tabi bakırköy towers biz ANNEM Dizisi müdavimlerini yolladı, hastasız kaldı:) tabi BAŞHEKİMSİZDE:img-hyste(hemen türkçe tercümesini yapayım efendim Annem dizisi izleyenleri kendimizi topyekün Bakırköylük ilan etmiştik bendenizde naçizane başhekimdim, yapımcı GOLF Film'di, yani Ömre Bedel'in yapımcısı, sen Allahın takdirine mi bak desem, şansa mı bak desem, bu gidişle tüm ÖMRE BEDEL izleyicileri olarak yine topyekin BAKIRKÖY TOWERS müdavimleri olacağız galiba, eee bendeniz de Başhekimliği iyi bilirim) neyse bir de aramıza bu gidişle ÖMÜR de katılacak galiba:icon_whis ne yapalım Ömür'ü bırakacak halimiz yok di mi arkadaşlar:img-wink:

    Erdem baba olma sevincini yaşamaktadır.

    Ne çocuk sevgisi diyeceğim de haklı adam harika, dünya güzeli karısı var, evliliği az yaşıyalım, evlilik, karı-koca ne demektir kavramlarını es geçip, direkt baba olmak istiyor, hadi bakalım.

    Ömür büyük bir çıkmazdadır. Bebeğin Cesur’dan olma ihtimali Ömür’ü çileden çıkarmaktadır.


    Yani Ömür'ü çileden çıkarmasında kimi çıkarsın:icon_sorraradan 24 saat geçmeden başka adamla zorla birlikte olursa birde tohumcu o kadar emin ki o bebeğin kendisinden olduğuna, Ömür'ün tepkisine diyecek bir laf yok be arkadaşlar:icon_sorr

    Mediha’nın yapacağı sürpriz ziyaret, herkes için çok şaşırtıcı olacaktır.

    Allah allah niye şaşırtıcı oluyor ki ayol:icon_whis. Kadın kayınvalide değil mi oğlunun ay gelininiz evine ziyaretin nesi şaşırtıcı ki asıl sizin böyle özet yazmanız şaşırtıcı der mişim:img-hyste

    Annesiyle tamamen yüzleşmek zorunda kalan Cesur, alacağı tepki karşısında şoke olacaktır.

    Ha hayyt ay bu laflara da gülerim yani izninizle:) bu Cesur'da paso anasının tepkisi karşısında şoka giriyor. MEDİHA namı diğer ŞOK EDİCİ:img-hyste

    Erdinç’in evden ayrı olmasını fırsat bilen Demet, sinsi planlar içindedir.

    Bak sen, sarı gacının ay sarı çıyanın yaptıklarına bakın hele siz, hoş daha entrika kraliçesi yolun başında ya bakalım neler yapacak sarı çıyan

    Soykan ailesi yaklaşan tehlikenin farkında değildir.
    Soykan ailesini bilmem de sayın DENİZ HANIM'ın biz ÖMRE BEDEL izleyicilerine ne tehlikeler yaşatacağı asıl tehlike, yandık anam babam yandık:icon_sorr

    Yaşanacak tatsız bir olay, tüm yaşananların sorgulanmasına sebep olacaktır.

    Birşey sorgulanmaz, YEME BİZİ ÖZETÇİİİİİİİİ:img-hyste


    Hepsine katılmakla beraber bazılarına özellikle yorumumu da katmak istiyorum izninle

    1. Cesur'un amacı hakikaten nedir?
    Bugüne kadar bildiklerimiz,Ömür'ü tohum taşıyıcısı yapmak,Ömür ve Erdem'e hayat dersi(!)vermek,Soykanlardan intikam almak.
    E peki de nedir yani?Ne olacak bunun sonucunda?Ne olacak da Cesur "ninntikamımı aldım rahatladım" diyecek.Ömür'e aşık olacak demeyin zaten aşıkvari davranışlar sergilemiyor mu "mıhteşem aşk(!) cd'lerindeki Ömür görüntüsüyle"

    2.Ben bu diziyi izlemeyi bırakalı 2-3 bölüm oldu.Özette hala Erdem baba olma sevinci yaşamaktadır,Ömür çocuk Cesur'dan mı diye korkmaktadır yazıyor.E ben bıraktığımda da böyleydi bunlar.Özete yazılacak kadar ilginç bir gelişme mi ki?

    3.Diziyi izlemediğimden karıştırıyor olabilirim bu Demet hani Erdem'le anı yaşayan çıyan ay pardan hanfendü değil miydi?Erdinç ne alaka?Baba-oğul,amca-yeğen,kızkardeş-kızkardeş modasına mı uyuldu dizimizde?Halbuki ne kadaaar klişelerden uzaktı(!)

    4.Soykan ailesi neyin farkına vardı ki şimdiye kadar Allah aşkına!

    5.Cesur'la arkasından atlı kovalıyormuş gibi evlenen Aylin'e,canımcım o kadar övdük vakti zamanında seni,karakter erozyonuna uğradığın gibi artık bir karakterin de kalmadı sanırsam ne diyim bu noktadan sonra ben sana...Ömür'e de aynen böyle olacak onu görmüş olduk.Kilis'in kızlarının yarısına katıldığınız için alkışlıyorum ben de sizi Ömürcük ve Aylincik...

  4. #9
    Durum:
    Çevrimdışı
    melisinem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    28.12.2008
    Yer
    B♥E♥Ö
    Mesajlar
    22,633
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 12

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Valla özet yarım gelmişti.. Yorumlarımızda yarım olucak diye düşünmüştüm..
    Şaka tabi :img-hyste:img-hyste

    Deren'cim çok iyi analiz etmişsin canım:good:
    Yazmış olduğun yorumlarına imzamı atıyorum..

    Maşallah Cesur ,Annesi Mediha'nın söyledikleri karşısında ŞOK olucak..Ama Cesur her nekadar ŞOK yaşada yine kendi bildiğini yapmaktan ASLA VAZGEÇMİYOR..

    Mediha ,oğluna ne derse desin ,Cesur'u kolay kolay SOYKANLAR ailesinden uzak tutmayı başaramayacak....


    Demet Hanım ,SOYKAN ailesi için zaten başlı başına bir FELAKET...
    Cesur 'un felaketliği yetmezken ,şimdi de Demet Hanım FELAKETİ çıktı..
    Üstelik ençok SOYKAN AİLESİ'ni yıpratacak olan da DEMET HANIM OLACAK..


    Üstelik Demetin Felaketi ,cesur'un yapacakları intikamın yanında ÇİFTE KAVRULMUŞ sayılır:img-hyste:img-hyste:img-hyste:img-hyste


    Erdem'in başını çok ağrıtacak demiştim..Maşallah kızımız 2 yönden de kozlarını paylaşacak..:img-hyste:img-hyste:img-hyste

    Aman Demet dikkat etsinde savaşayaım derken ,derinlere dalıp boğulmasın..

    Birde dizimizin kadrosuna Sonbahar dizisinde ki Bayan da katıldı.(İsmini hatırlaymadım şimdi):icon_sorr

    Acaba nasıl bir karekterle karşımıza çıkıcak..Çok merak ediyorum.. Şimdi özette DEMET sinsi planlar kuruyor yazıyor..Acaba yeni bayan oyuncumuz ,Demet'in arkadaşı olabilir....

    İLKAY sorun değil canım :img-wink:

  5. #10
    Durum:
    Çevrimdışı
    ilkay_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    26.03.2007
    Yer
    ...
    Mesajlar
    3,006
    Konular
    8
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı deniz_nuroglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ailee imzalari super oldu =)) elline saglik...
    benimde adimm var ..cok tesekkurler...
    rica ederim canım :img-yes:

    sesli fragmanı gördümmm şok şok şok
    sizlerde şok olacaksınız eminim
    mediha hanım soykan malikanesini basıyor
    ve bağırıyor herkesin içinde
    ömür'ün çocuğu benim oğlumdan olabilirrr !!!!!!

Sayfa 2/200 İlkİlk 1234561252102 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (7)
    By Nur^ in forum Ömre Bedel
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 02-03-11, 15:20:44
  2. Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (6)
    By GULBEYAZ76 in forum Ömre Bedel
    Cevaplar: 998
    Son Mesaj: 17-06-10, 16:13:22
  3. Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (4)
    By *tamara* in forum Ömre Bedel
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 03-03-10, 17:17:49
  4. Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (2)
    By whisne in forum Ömre Bedel
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 21-11-09, 20:13:01
  5. Ömre Bedel - Bölüm Yorumları (1)
    By delfin23 in forum Ömre Bedel
    Cevaplar: 997
    Son Mesaj: 02-09-09, 13:52:02

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
netspor
canlı maç izle
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.