Sayfa 198/198 İlkİlk ... 98148188194195196197198
990 sonuçtan 986 ile 990 arası

Konu: Parmaklıklar Ardında (Arşiv 5)

  1. #986
    Durum:
    Çevrimdışı
    titi_girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    08.10.2008
    Yer
    çalıkuşu gibiyim...
    Mesajlar
    1,869
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı gizem_89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tarık kim tutar seni =)

    Ne olucak şimdi bakalım haftayı iple çekiyorum..
    hiç deme kumrim ben de :love05: ayy ziynet koğuşuna geldi sinirli sinirli kapıyı bir örtü berayla aliye nasıl gülüyorlardı ayy ne kaa tatlılar:happy0064

  2. #987
    Durum:
    Çevrimdışı
    first lady - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    14.08.2005
    Yer
    divane aşık gibi yollarda
    Mesajlar
    909
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    arkadaşlar dizinin ilk yarım saatini izleyemedim:icon_sorrgeçen hafta tam ekrem koğuşa yaklaşırken bitmişti.orda noldu??cengizle berayı gördü mü?ben açtığımda cengizle beray barışmıştı.daha önceden mi barıştılar?biri bana anlatabilirse çok sevinirim...

  3. #988
    Durum:
    Çevrimdışı
    titi_girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    08.10.2008
    Yer
    çalıkuşu gibiyim...
    Mesajlar
    1,869
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı first lady Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dizinin ilk yarım saatini izleyemedim:icon_sorrgeçen hafta tam ekrem koğuşa yaklaşırken bitmişti.orda noldu??cengizle berayı gördü mü?ben açtığımda cengizle beray barışmıştı.daha önceden mi barıştılar?biri bana anlatabilirse çok sevinirim...
    cnm ekrem kapıyı açtı ekremin telsizinden aliyenin kavga ettiğini bildirdiler
    cengiz saklanmıştı dolabın yanına beray üstüne paltosunu örtmüş oturuyordu
    o sırada ekrem geldi ne yapıyorsun sen burda dedi
    hastayım görmüyor musun dedi ekreme
    sonra ekremin telsizine yine çagrı geldi ekrem çıkıp gitti
    sonra cengiz aşşagıya indi
    ekrem ona kafayı taktı bir kere :img-tomat:img-tomat
    nerdeydin die sordu çamaşırhanedeydim temizlik yapılıyo mu die baktım falan dedi:img-cray: zavallı cengizim nerden bilsin çamaşırhaneye gittiğini:img-cray:

  4. #989
    Durum:
    Çevrimdışı
    rain 1907 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    22.12.2005
    Yer
    Savcı Esra
    Mesajlar
    14,175
    Konular
    11
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    şimdi nanayı yediler valla çok heyecanlı bir yerde bitti 1 hafta kim bekleyecek yaaw :img-cray: sizce neler olur.acaba osman sadece gözdağı mı verir yoksa handanı alır götürür mü .birşey yapamaz gerçi handan a orası kesin de beklemek öldürüyor insanı yaa.

    bu arada bu bölüm şunu farkettim ki bu ziynet tek başına bir hiç.korkağın önde gideni.bir azarlamayla çocuk gibi ağladı.sadece cüssesi dev onu içi fos !! osman da olmasa kim kurtaracak seni ziynet :img-tomat belli osmanı neden bu kadar çok sevdiği.benim de öyle osmanım olsa ben de severim :img-hyste

    zerrin e de yüz nakli yapıyorlar zannımca :img-hyste gültenin suratını monte etmesinler buna :img-hyste aynından filize de gerekecek ilerleyen bölümlerde aliye tanınmaz bir hale soktu filizi :)

    berayla cengiz ilk defa bu kadar şirin gözüktüler gözüme.şunlara izin verselerde evlenseler yaa.bebek te olacak nolur sanki :icon_sorr

  5. #990
    Durum:
    Çevrimdışı
    first lady - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    14.08.2005
    Yer
    divane aşık gibi yollarda
    Mesajlar
    909
    Konular
    3
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı titi_girl Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cnm ekrem kapıyı açtı ekremin telsizinden aliyenin kavga ettiğini bildirdiler
    cengiz saklanmıştı dolabın yanına beray üstüne paltosunu örtmüş oturuyordu
    o sırada ekrem geldi ne yapıyorsun sen burda dedi
    hastayım görmüyor musun dedi ekreme
    sonra ekremin telsizine yine çagrı geldi ekrem çıkıp gitti
    sonra cengiz aşşagıya indi
    ekrem ona kafayı taktı bir kere :img-tomat:img-tomat
    nerdeydin die sordu çamaşırhanedeydim temizlik yapılıyo mu die baktım falan dedi:img-cray: zavallı cengizim nerden bilsin çamaşırhaneye gittiğini:img-cray:
    çok teşekkürler anlattığın için.dersim geç bittiği için bu yeni saate yetişemiyorum ve sinir oluyorum.tamda beklediğim cengiz&beray sahneleri başlamışken.ancak haftasonu netten izliyorum kaçırdığım yerleri.allah bu ekremi bildiği gibi yapsın.bi bırakamadı cengizin peşini:icon_sorr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Parmaklıklar Ardında (Arşiv 14)
    By BERNA in forum Parmaklıklar Ardında
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 16-06-09, 22:06:44
  2. Parmaklıklar Ardında (Arşiv 13)
    By ipekaziz in forum Parmaklıklar Ardında
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 16-05-09, 18:46:41
  3. Parmaklıklar Ardında (Arşiv 12)
    By ÇAKIL85 in forum Parmaklıklar Ardında
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 28-04-09, 01:17:47
  4. Parmaklıklar Ardında (Arşiv 11)
    By ipekaziz in forum Parmaklıklar Ardında
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 07-04-09, 14:09:03
  5. Parmaklıklar Ardında (Arşiv 3)
    By kaçınkurası in forum Parmaklıklar Ardında
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 12-04-08, 21:35:58

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle