Sayfa 53/201 İlkİlk ... 34349505152535455565763103153 ... SonSon
1001 sonuçtan 261 ile 265 arası

Konu: Pusat - Bölüm Yorumları (3)

  1. #261
    EnDlEeS_89
    EnDlEeS_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    slm arkadaşlar reytinglere baktımda neden bu kadar dütü ya offff.... özeti okadar uzun verirseler olacağı buydu saten .. tutulan bütün dizilerle çakıştı yani... umarım bu hatayı tekrarlamazlar

  2. #262
    Durum:
    Çevrimdışı
    papatya67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    05.02.2007
    Yer
    Ölene Kadar Engin Akyürek
    Mesajlar
    22,249
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    buda showtv nin hatalarından biri..önce dizi iyice bir oturmalı..kemik izleyicisi oluşmalı ondan sonra özet olayına girmeli..20.00 de yeni bölümü verip, arkasından aynı bölümün özetini verebilir..:img-wink:

  3. #263
    Durum:
    Çevrimdışı
    pusat_yusuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    16.09.2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,858
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    48

    Aldığı Beğeni: 39

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    SLM herkese.Şu anki özet politikasının yanlış bir taktik olduğunu hepimiz gördük.Buyüzden ABde izleyici kaybettik.Neyse inşallah show tv bu yanlışlığı önümüzdeki hafta yapmaz.Yani şunuda anlamıyorum.Daha üçüncü bölümü yayınlanan bir dizinin bir saatlık özetini vermek bide üstüne üstlük karşıdaki rakip SILA dizisinin ekmeğine resmen yağ sürmek demektir bence....Bide galiba misket arkadaşımız diziye başka bir gün önermiş.Bu kesinlikle yanlış.Zaten günü değişmez artık.Heleki pazartesi arka sokaklar,iki aile,köprü,bıçak sırtı gibi dizler varken PUSATI harcamak olur....

  4. #264
    EnDlEeS_89
    EnDlEeS_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    of ya okadar herkese izlemesenizde pusat açık olsun dedim ama ne dense herkesin bi anda tv si bozuldu nasıl iştir bu ya ... benim izlediim dizilerde ya yayından kalkar yada geç saatte olur saten sinir kaptım bu işten inş haftayada böle olmaz.....

  5. #265
    Durum:
    Çevrimdışı
    ebrumm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    26.02.2007
    Mesajlar
    4,632
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    yusuf kesınlıkle sana katılıyorum arkadasım..kesınlıkel gunu degıstırlemez ha bıde su belkı o gune de alınsa reytınglerı ıyı olur cunku cuma gunu kı dızılerın ıcınde bıle basarılı..ayrıca reytınglerde ole bahsedıyorsunuz kı gercekten cok kotuymus gıbı evet gecen haftalara gore kotu ama unutmayalım kı ılk 5 e gırebılıyor pusat. eee ozaman hem bu dızı furyasının ıcınde hemde bole yapımalrının ıcınde bu bıle basarı degıl mı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.