Sayfa 1/11 12345 ... SonSon
55 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Sahra Oyuncuları

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    pinkzone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Emektar
    Üyelik tarihi
    28.10.2004
    Yer
    Bir Timur Sevdim
    Mesajlar
    23,219
    Konular
    34
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 2

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Sahra Oyuncuları

    SAHRA KİM KİMDİR?

    Yapım : Med Yapım
    Yapımcı : Aslı Öyken
    Senaryo : Nuran Devres
    Yönetmen : Volkan Kocatürk
    Oyuncular : Arzum Onan (Sahra), Okan Şenozan (Sinan), Neslihan Yeldan (Nil), Berkun Oya (Hossein), Serhat Tutumluer (Mithat), Mazlum Kiper (İlhan), Aylin Arasıl (Pelin), Semih Sergen (Fahri), Ruken Demirer (Feyza), Jeyan Tözüm (İffet), Tuğrul Arsever (Engin), Boğaçhan Sözmen (Metin)


    Sahra Oyuncuları

    Arzum Onan

    31 Ekim 1973 yılında Ankara’da, Memur bir ailenin tek çocuğu olarak doğdu. İlkokulu Ankara, Orta ve Liseyi İstanbul’da tamamladı. Endüstri Meslek Lisesi, Yapı Ressamlığı bölümünden mezun oldu. 1992 Yılında Gaye Sökmen Ajans da Mankenlik ve Modelliğe başladı. 1993 yılı Nisan’ında ‘Mıss Turkey’ yarışmasında ‘Türkiye Güzeli’, aynı yılın Temmuz ayında ‘Mıss Europe’ yarışmasında ‘Avrupa Güzeli’ seçildi. 1996 yılında Aktör Mehmet Aslantuğ’la evlendi. Önemli bir reklam kampanyasıyla üç yıl kamera karşısına geçti. 1997 yılında dört yıl sürecek yoğun tempolu bir Televizyon dizisi (Sıcak Saatler) için çalışmaya başladı. Bu tarihten itibaren, genellikle kamu yararına gerçekleştirilen özel defilelerde modellik yapmakta ‘Can’ adında bir oğlu var.


    FİLM ve TV DRAMALARI


    Yeni Bir Yıldız Film 1996
    Sıcak Saatler Drama 1997-1998-1999-2000
    Aşk ve Hüzün Drama 2000
    Zeybek Ateşi Drama 2002

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    acemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    17.01.2005
    Mesajlar
    4
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Senarist yanlışlığı...

    Senaryo : Nuran Devres

    Senaristler 6,Bölümden itibaren değişti...

    YENİ SENARİSTLER... 6.BÖLÜMDEN SONRA ...

    OYA YÜCE YAZI GURUBU

    NURAY USLU
    AYÇA EBRU MUTLUGİL
    MELİKE KUYUMCU
    VURAL BALIKÇI

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    daybreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    16.09.2004
    Yer
    Sakarya
    Mesajlar
    536
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Serhat Tutumluer:

    Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı'ndan mezun oldu.
    1997 yılından beri İzmit Şehir Tiyatrosu'nda çalışıyor. Oynadığı oyunlardan bazıları;
    Hamlet, Roberto Zucco,Üç Kuruşluk Opera, Lyistrata, Cimri, Don Juan, Bahar Noktası, Oyunun Oyunu.

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    iremneva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    29.10.2004
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    55
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Re: Senarist yanlışlığı...

    Alıntı acemi Nickli Üyeden Alıntı
    Senaryo : Nuran Devres

    Senaristler 6,Bölümden itibaren değişti...

    YENİ SENARİSTLER... 6.BÖLÜMDEN SONRA ...

    OYA YÜCE YAZI GURUBU

    NURAY USLU
    AYÇA EBRU MUTLUGİL
    MELİKE KUYUMCU
    VURAL BALIKÇI
    Nuray Uslu ve Ayça Mutlugil 7 numarada oynayan oyuncular mı ?
    Bazen imkansızı konuşmak insanı yorar.Yaşamaksa öldürür.

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    daybreak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    16.09.2004
    Yer
    Sakarya
    Mesajlar
    536
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    AYÇA MUTLUGİL

    Tiyatroya nasıl başladınız?

    İlk olarak okul yıllarımda tanıştım tiyatroyla. Seçmeleri yapan kurul, okul öğretmenlerimizden oluşuyordu. Bu insanların tiyatroyla alakası yoktu. Sonra bizi seçip genel bilgiler vermeye başladılar. Mesala sufle nedir? Belki de tatlı dememizi bekliyorlardı ama bizdeki bilgi ve heyecanı görünce onlar da ikna oldu. Yıl 1996... Turgut Özakman’ın Töre adlı oyunuyla liseler arası tiyatro yarışmasına katıldık ve dereceye girdik. Daha sonraları animasyon ve çocuk tiyatrosu oyunculuğuyla devam etti tiyatroyla ilişkim. Her acemi gibi ilk rolüm palyaço idi.

    Konservatuarlı değilim, işletme okudum. Ama tiyatro öyle bir aşk ki, maddiyatı düşünmeden, belki hemen kazanacağım parayı, seneler sonrasına erteleyerek tiyatroya başladım. Yeteneğimi de taklit yaparak tespit ettim. Mesela Yasemin Yalçın’ın çok fazla taklidini yaptım. Beni de ona benzetiyorlar zaten. Ama her zaman söylerim, Yasemin Yalçın’ın başka bir benzeri olmayacaktır.

    Tam anlamıyla tiyatroya girmemin sebebi Oya Yüce ile tanışmamdır. “Ben bu işi yapmak istiyorum” dedim. Tamamen yeteneğe dayanan bir sanat olduğundan, yeteneğime bakarak becerebileceğime inandılar. Tiyatroda istediğin kadar teorik eğitim al, eğer yeteneğin yoksa yapamazsın ama yetenekle teoriyi birleştirmek da şart. Profesyonel olarak Tiyatro Taksim’i kurduk. Sonra dizi olarak “7 Numara” geldi. Konservatuardan alamadığım eğitimi, profesyonel hocalardan alarak kendimi geliştiriyorum.

    Genç yeteneklere yeterince yol açılıyor mu?

    Türk tiyatrosunda geriden gelen nesillere yer açılmıyor. Türk televizyonlarında da öyle... Çok yetenekli insanlar var ama kadroya dahi giremeyip figürasyonda kalıyorlar. Bu iş, biraz da kendini gösterme meselesi... Siz daha yolun başında “benim prensiplerim var” derseniz, çok fazla ilerleyemezsiniz. Biraz şans da gerekli.

    Tiyatro aşkını nasıl tanımlarsın?

    Hani Boğaz’ı gören bir daha buradan ayrılmak istemez ya, tiyatro da aynı... Sahneye bir kere çıktın mı seyircinin alkışı, ışıklar, kendinden başka bir varlığı canlandırmak.. Bu başka bir şey, tarifi olmayan, yaşanılması gereken bir iş.

    Kendini hangi konumda çok başarılı bir tiyatro oyuncusu olarak değerlendirirsin?

    Bir anımı anlatayım. Manisa’da turnedeydik. Sahneye çıkıp oyunu oynadık. O zaman da kabare yapıyoruk, 8-9 kişi bir araya gelip bir oyun çıkarttık. Adını da “Havadan Sudan” koyduk. “7 Numara” başladıktan sonra turneye çıktık. İşin acı bölümü de bu. Sahnede ne kadar başarılı olursanız olun, ancak ekrana çıktığınızda tanınıyorsunuz. Bir bayan, kuliste beni beklemiş. Yanıma gelip ellerimi tuttu ve “bence kavuk size verilmeli” dedi. Acaip şaşırmış ve duygulanmıştım. Kendi kendime dedim ki ‘ben galiba başarıya yaklaşıyorum’.

    Tiyatroda veya sinemada başarılı bulduğun genç oyuncular var mı? Kendi ekip arkadaşlarımı çok başarılı buluyorum. O da şöyle, oyunculuk anlamında özellikle ayırmam gerekirse Tuğba Ergün’ü çok beğeniyorum. “7 Numara”da benimle beraber oynayan arkadaşımdı. Çağlar Torunlu ve Dolunay Soysert’i de çok başarılı buluyorum.

    Eğlenceli günler geçiriyorsunuz anlaşılan..

    “Sahra” dizisinin senaristi Ayça Mutlugil, çevre mühendisliğini bitirip sonradan konservatuar okuyor. En sonunda da bir sirk sertifikası alıyor. Kendisi, inanılmaz sakar bir arkadaşımdır. Bizim oyun, sekiz skeçten oluşuyor ama kulise gidip üstümüzü değiştirmek gibi lüksümüz yok. Biz de sahnenin arkasında ayrı bir kulis yapıp elbiseleri oraya astık. Görünebilecek yerleri de kapattık. Öyle ki arka arkaya iki skeçte oynadığımız zamanlar oluyor, kıyafetlerimizi de savurarak giyiyorduk... Nuray bir sonraki skeçe yetişmek için üstünü değiştiriyordu. Oyunun bir bölümünde de tecavüz sahnesi vardı. Ayça, panonun arkasından “İmdat! Tecavüze uğradım” diye çıkacaktı fakat çıkarken panoyu devirdi. Nuray da panonun ardında giyinirken seyirciyle göz göze geldi ve üstünde de sadece iç çamaşırı var. Ayça, seyirciye gülümseyip selam verdi ve Nuray da orada kaldı o şekilde...

    Tiyatro’ya gelen seyircileri nasıl buluyorsunuz?
    Eski İstanbul gibi değil tabi ki. O zaman, tiyatroya gitmek bir ayrıcalıkmış, insanlar tiyatrolara giderken “jilet gibi” giyinirlermiş. Şehir Tiyatroları’nda bilet 3 YTL. Bütçeyi sarsacak bir rakam değil yani ama seyircide şöyle bir kriter var; ünlü oynamıyorsa gitmiyorlar. İnanın o kadar çok oyuncu var ki, dizilerde izledikleri oyuncuların kat kat üstünde, gidip görmek lazım.

    Tiyatroyla ilgilenen yaşıtlarına tavsiyen nedir?

    Eğer ki yeteneklerine güveniyorlarsa, bu işi bir bilen bir hocamızdan yardım istemeliler. Gözlerinde heyecan ve istek olan birinin geri çevrileceğini hiç sanmıyorum. Bence, ustalardan eğitim almanın ayrıcalığı çok fazla. Ayrıca, Akademi İstanbul, Işıl Kasapoğlu’nun okulu, Müjdat Gezen Sanat Merkezi var. Ama bu eğitim merkezlerinde yaş sınırı var, eğer yaşları uygunsa mutlaka öyle bir yere gitmek gerektiğini düşünüyorum. Değilse de herhangi bir özel tiyatroya başvurup, eğitim alabilirler.


Sayfa 1/11 12345 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Yeditepe Oyuncuları
    By yesimg in forum Özel Tiyatrolar
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 18-11-12, 21:30:32
  2. Sahra - Replikler
    By handenur in forum Sahra
    Cevaplar: 150
    Son Mesaj: 06-10-11, 23:27:24
  3. Studio Oyuncuları
    By umokice in forum Özel Tiyatrolar
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22-07-10, 00:48:57

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.