Sayfa 199/199 İlkİlk ... 99149189195196197198199
994 sonuçtan 991 ile 994 arası

Konu: Seviyor Sevmiyor (ATV)

  1. #991
    Durum:
    Çevrimdışı
    LAZKUZİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.01.2010
    Yer
    ARNAV&KURSHİ
    Mesajlar
    3,328
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı real madrid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır opmesin. Denizi tanımayip iremi open yiğit denizi öpmesin. Deniz, opturme.. Biraz surunsun yigitcik sfghjkl
    ** Hayallerinde yiğit devamli open deniz kesin yiğit in öpmesi ne izin verir :865323 Saf kızım benim sfghjkl
    Neyse bekleyip görelim
    Bu sahnede öpücük kesin varmis herkes paylasiyor inst ttde kesin gözle bakiyorlar :img-wink:ben öpücüğü isterim en adindan belki yiğidin bu hamlesi denizi kendine getirir yiğidin ona olan duyguları görürse ben ne yapi yorum der tersi de olur İreme bunu yapamam yiğidi kendinden uzaklaştırmak için tunaya yonelebilir:img-wink:

  2. #992
    Durum:
    Çevrimdışı
    daemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    28.03.2010
    Mesajlar
    4,220
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    229

    Aldığı Beğeni: 192

    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart

    şimdi real madrid arkadaşım ve lazkuzi arkadaşım yanlış bilmiyorsam daha önceki dizilerinde ne zeynep nede gökhan (gökhan bi kere öpüşmüş sanırım) öpüşmemişler. Burda öpüşme olsa bile uzaktan kara gölgeli olacak. kesin bölüm sonu olacak.

    Doğruyu söylemek gerekirse bu bölüm performansı ödülü gökhan beye gitmemi. Cidden depresyon halleri çok iyiydi. hatta ben depresyondaki hallerine dağınık vurdum duymaz hallerini daha çok sevdim. arada bu hallerini alabiliriz. o masaya oturuş şekli, fransızcayı hiç sevmem oda beni sevmez. müzik dinlerken yiğitt beyyy diye denizi taklit etmesi, doğal olarak müzik dinlemeleri, selfi çekinmeleri, Denizin yiğidi hazırlama sahneleri, arabada giderken komut olayı ve yiğitin aslında kendinde olup sonda gülümsemesi oraları cidden güldüm bana göre komik sahnelerdi.
    Sonra en favori sahnem tombili yiğit ve rededildi yiğitin konuşmasıydı. yiğit deniz aslanı (yani sahte denizi) sevmiyor artık. küçük yiğide sanırım dedi, irem beni istemeye gelirsiniz artık dediği zaman tabi deyip gözlerini devirmesi çok şahaneydi. adam bildiğin isteksiz be kuzum. zorla kendini istetiyorsun.

    deniz yiğit ağlamalı, bağırmalı cafe sahnesi çok güzeldi. ordaiki oyuncuda devleşmiş. yiğidin öpmek isteyipte sarılması çok güzeldi. iremin görmesi 10 numara beş yıldız. beraber şarkı söylerken, deniz yiğidi hazırlarken çoğu yer sanki gökhan ve zeynebin doğaçlaması gibi hissetim. hele herkesin sarılma sahnesi daha güzeldi.

    Tuna denizin ilk konuştukları sahne iyi sahneydi. paslaşmalar iyidi. biri gölgeden bahsederken birinin kendinden bahsetmesi, denizin oltası falan iyiydi. yalnız cemal ile olan sahneler ben sıkıldım. gölge muhabbeti çok uzadı.

    Son sahnede belki bi o tarafı bi bu tarafı gösterdikleri için ben zevk almadım duyguda almadım.

    fragman tam bi fiyaskoydu. ona yorum yapmıyacağım.
    neşeyi kötü yapmanın anlamı nedir anlamadım. irem-neşe ittifakı başlayacak en geç 2 bölüme. yiğitcim sen namusunu koru bu irem sana her an saydırabilir. ama bu bölüm anladım ki bu iki saftaroz iş birliği yapsa bile ellerine gözlerine çabuk bulaştıracak. Tuna eğer kötü bi karakter olursa anca onun zekası ile bunlar iş yapar. yoksa bunların entrikasından bişey olmaz. yani hiç istemesemde 7. bölüm, bu bölüm ve fragman yiğit tuna konuşması sanki bi süre tunayı kötü yapacaklar gibime geldi, öyle hissettim.

    bide diğer arkadaşlar kızcak ama sanki yiğit bu bölüm tunayı oynarken bazı sahnelerde sıkılmış. enerjisi daha düşük geldi yada bana öyle geldi.

    bu bölüm denize bi mesaj sonrası gitmedi diye kızdım, bide sonda bu kadar yaklaşması. seven insan cidden dururdu bi yerde. buda iki tarafı memnun etme istekleri diye çok takılmadım.
    ben yiğit-deniz aşkını müzik dinlerken, hayallerde ve yiğitin geri dönüşünde hissettim.
    denize bazı yerlerde kızmıyorum çünkü irem ona çok büyük aşk yaşıyormuş gibi anlatıyor ama o bakışlar için savaşılır be kızım.

    bide irem dedi ya yiğit beni seviyor allah aşkına nerden anladı bizede gösterselerdi.
    bide ben yiğit öğrenince son 24 saati onada yapmalarını istiyorum ki içimden bi ses devam ederse 26. bölüm falan olacak diyor. Yiğitin araba ile gitsin irem-tuna-deniz tunanın arabası ile onu takip etsin istiyorum, hatta telefonla konuşmak için arasınlar falan yiğit kontrolü kaybedip gözleri önünde denize uçsuz. hatta tek denizi sevdim, sonsuz denizime kavuştum tarzında bi cümle.
    bide ben bu hikaye başında kendimi denize yakın hissederdim. ama artık yiğit benim için bi adım önde. böyle denizi iki arada duygularından emin olmayacak biri yapacaklarsa, tuna-deniz yapsınlar, yiğide de amaerikadan onu 15 yıldır seven biri gelsin alsın yiğidi gitsin.
    bide she was pretty siwon benim için o kadar ayrı bi yeri varki tuna böyle abartılıp, bazı sahneleri sadece tuna gözüksün diye yazılıyorki sanki siwona ihanet gibi hissediyorum. nerde basit ama etkileyici ten muhabbeti, tenin ortaya çıkışı nerde bizde gölge.
    yada kimse kore versiyonunda asenanın yeğenini tahmin edememişti burda herkes gazi olduğunu anladı. gaziyi ilk anlayıp sır saklayanda tuna olur kesin.
    al yazmalım hayalindeki gökhanın saçları çok güzeldi keşke arada öylede yapsalar.
    konudan konuya atladım ama kusura bakmayın.

  3. #993
    Durum:
    Çevrimdışı
    esma91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    12.04.2008
    Yer
    Konya
    Mesajlar
    1,053
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 10

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı LAZKUZİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sahnede öpücük kesin varmis herkes paylasiyor inst ttde kesin gözle bakiyorlar :img-wink:ben öpücüğü isterim en adindan belki yiğidin bu hamlesi denizi kendine getirir yiğidin ona olan duyguları görürse ben ne yapi yorum der tersi de olur İreme bunu yapamam yiğidi kendinden uzaklaştırmak için tunaya yonelebilir:img-wink:

    Sevgili Lazkuzi Deniz bu bölüm Yiğit ona sarılınca iç sesiyle duygular sel oldu aktı dedi ya birde İrem onu teselli etmesine rağmen ihtiyacım var diye kendisine mesaj geldi aslında bu bölüm çok iyi anladı Yigitin kendisini istemeye başladığını.

    İremin Yigite yardımcı olamadığını kendi bizzat gördü ama maalesef hanimcigimiz üzülmesin diye ses edemiyor.:img-tomat

    Aslında bu bölüm Yiğit baya iyiydi sürekli Denizi aldı yanına ama Deniz bozulmaya başladı adam İrem yerine sana geliyor hala İreme yönlendirme çabası+Tunaya kendini öpmesi için fırsat vermen olmadı Deniz Aslan!:icon_sorr

    Edit: Dizi uzasin diye çiftleri saçma yerlere sokuyorsunuz ama Gölge ve Gazi olayı hemen açılmaya başladı ne alaka?!?

    Tunanin Ten(Gölge) olma sebebi dergiyi kurtarmak amaçlı yardım etmesiydi.Burda Deniz kitaplarını okuyup daha da hayran olsun diye mi koydunuz.Asil amaç basta dediğimse neden bu kadar erken ortaya çıktı da sahne yazmak için bu kadar zorluyorsunuz.
    Keza Gazi olayı da aynı şekilde o hikayeyi şimdi açık verip 20 bölüm sonra tekrar dönmeyi mi dusunuyorsunuz?

    Çiftler karmaşık hale gelip uzatilirken geri kalanlar hızlı bir şekilde devam ediyor mantık ne?!?

    Ayrıca Denizin dizi sonunda geldiği konumdaki mihenk taşı Nesedir.Onu kose yazısı yazmak için ikna etmeye çabalayan bu fikri ona açan odur.Denizin basamak atlaması Yigitin aniden aldığı asistan kararıyla değil Nesenin 'birseyler yaz' teklifiyle olmuştur.Denizin kendi içindeki ilerlemesinin,buyumesinin asıl başlangıcından biridir şimdiki kadın kim?

    Hayır dizide kötü kadın eksiği var onu tamamlayalim falan mı dediniz neden evrim gecirtiyorsunuz su karakterlere kardeşim.Hadi Yiğit gibi bir yolundan sapsin sonra dönsün diyelim de siz Neseyle İremi bir arabanın içinde freni patlamış şekilde uçuruma topluyorsunuz onun ne kadar dönüşü var meçhul:icon_whis

    Birkaç kişi bahsetmiş okudum da Gölge gerçekten Cemal çıksaydı orjinalindeki kadar sasirirdim ve iyi gulerdim süper fikirmis aslinda.Zaten senarist bir Tuna sahnelerini orijinalinden alip+kıyak geçip üstüne ekliyor sagolsun diğerleri maşallah kendinde değil hepsi ayrı alem...

  4. #994
    Durum:
    Çevrimdışı
    LAZKUZİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.01.2010
    Yer
    ARNAV&KURSHİ
    Mesajlar
    3,328
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı daemon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi real madrid arkadaşım ve lazkuzi arkadaşım yanlış bilmiyorsam daha önceki dizilerinde ne zeynep nede gökhan (gökhan bi kere öpüşmüş sanırım) öpüşmemişler. Burda öpüşme olsa bile uzaktan kara gölgeli olacak. kesin bölüm sonu olacak.

    Doğruyu söylemek gerekirse bu bölüm performansı ödülü gökhan beye gitmemi. Cidden depresyon halleri çok iyiydi. hatta ben depresyondaki hallerine dağınık vurdum duymaz hallerini daha çok sevdim. arada bu hallerini alabiliriz. o masaya oturuş şekli, fransızcayı hiç sevmem oda beni sevmez. müzik dinlerken yiğitt beyyy diye denizi taklit etmesi, doğal olarak müzik dinlemeleri, selfi çekinmeleri, Denizin yiğidi hazırlama sahneleri, arabada giderken komut olayı ve yiğitin aslında kendinde olup sonda gülümsemesi oraları cidden güldüm bana göre komik sahnelerdi.
    Sonra en favori sahnem tombili yiğit ve rededildi yiğitin konuşmasıydı. yiğit deniz aslanı (yani sahte denizi) sevmiyor artık. küçük yiğide sanırım dedi, irem beni istemeye gelirsiniz artık dediği zaman tabi deyip gözlerini devirmesi çok şahaneydi. adam bildiğin isteksiz be kuzum. zorla kendini istetiyorsun.

    deniz yiğit ağlamalı, bağırmalı cafe sahnesi çok güzeldi. ordaiki oyuncuda devleşmiş. yiğidin öpmek isteyipte sarılması çok güzeldi. iremin görmesi 10 numara beş yıldız. beraber şarkı söylerken, deniz yiğidi hazırlarken çoğu yer sanki gökhan ve zeynebin doğaçlaması gibi hissetim. hele herkesin sarılma sahnesi daha güzeldi.

    Tuna denizin ilk konuştukları sahne iyi sahneydi. paslaşmalar iyidi. biri gölgeden bahsederken birinin kendinden bahsetmesi, denizin oltası falan iyiydi. yalnız cemal ile olan sahneler ben sıkıldım. gölge muhabbeti çok uzadı.

    Son sahnede belki bi o tarafı bi bu tarafı gösterdikleri için ben zevk almadım duyguda almadım.

    fragman tam bi fiyaskoydu. ona yorum yapmıyacağım.
    neşeyi kötü yapmanın anlamı nedir anlamadım. irem-neşe ittifakı başlayacak en geç 2 bölüme. yiğitcim sen namusunu koru bu irem sana her an saydırabilir. ama bu bölüm anladım ki bu iki saftaroz iş birliği yapsa bile ellerine gözlerine çabuk bulaştıracak. Tuna eğer kötü bi karakter olursa anca onun zekası ile bunlar iş yapar. yoksa bunların entrikasından bişey olmaz. yani hiç istemesemde 7. bölüm, bu bölüm ve fragman yiğit tuna konuşması sanki bi süre tunayı kötü yapacaklar gibime geldi, öyle hissettim.

    bide diğer arkadaşlar kızcak ama sanki yiğit bu bölüm tunayı oynarken bazı sahnelerde sıkılmış. enerjisi daha düşük geldi yada bana öyle geldi.

    bu bölüm denize bi mesaj sonrası gitmedi diye kızdım, bide sonda bu kadar yaklaşması. seven insan cidden dururdu bi yerde. buda iki tarafı memnun etme istekleri diye çok takılmadım.
    ben yiğit-deniz aşkını müzik dinlerken, hayallerde ve yiğitin geri dönüşünde hissettim.
    denize bazı yerlerde kızmıyorum çünkü irem ona çok büyük aşk yaşıyormuş gibi anlatıyor ama o bakışlar için savaşılır be kızım.

    bide irem dedi ya yiğit beni seviyor allah aşkına nerden anladı bizede gösterselerdi.
    bide ben yiğit öğrenince son 24 saati onada yapmalarını istiyorum ki içimden bi ses devam ederse 26. bölüm falan olacak diyor. Yiğitin araba ile gitsin irem-tuna-deniz tunanın arabası ile onu takip etsin istiyorum, hatta telefonla konuşmak için arasınlar falan yiğit kontrolü kaybedip gözleri önünde denize uçsuz. hatta tek denizi sevdim, sonsuz denizime kavuştum tarzında bi cümle.
    bide ben bu hikaye başında kendimi denize yakın hissederdim. ama artık yiğit benim için bi adım önde. böyle denizi iki arada duygularından emin olmayacak biri yapacaklarsa, tuna-deniz yapsınlar, yiğide de amaerikadan onu 15 yıldır seven biri gelsin alsın yiğidi gitsin.
    bide she was pretty siwon benim için o kadar ayrı bi yeri varki tuna böyle abartılıp, bazı sahneleri sadece tuna gözüksün diye yazılıyorki sanki siwona ihanet gibi hissediyorum. nerde basit ama etkileyici ten muhabbeti, tenin ortaya çıkışı nerde bizde gölge.
    yada kimse kore versiyonunda asenanın yeğenini tahmin edememişti burda herkes gazi olduğunu anladı. gaziyi ilk anlayıp sır saklayanda tuna olur kesin.
    konudan konuya atladım ama kusura bakmayın.
    Biliyorum önceki dizilerini özledim her iki oyuncunun da zeynep hanimi ilk leyla ile mecnun daha sonra beni boyle sev dizisinde izledim her iki dizide de bu tur sahneler görmedik gökhan beyde kocamij ailesinde gördüm dediğim gibi zaten paylasilan resime bakarsak çok karanlık bu yüzden bu sahneyi boyle kufle edebilirler opusuyormus gibi gösterebilirler dediğim gibi bölüm sonu bu foto diyorlar ve kesin öpücük varmis her yerde bu konuşuluyor :img-wink:diğer yazdiklariniza katiliyorum bende yigirin duygularini görüyorum su anda denizin askini hissedemiyorum özellikle bu bölümdeki gölge hayranligi yiğit askinin önüne bile geçmişti önceden yigitin neler hissettiğini görmek isterdim simdi yiğit ve denizin olduğu sahnelerde sunu görüyoruz ki duygusal bi sahnede ikiliyi görüyoruz hemen sahne geçişi oluyor o sahnenin ardından ikisi ne hissetti goremiyoruz:img-tomatyigit denize adim atarken deniz ise geri adim atiyor mesefaler kapanmiyor daha da kötüsü son sahne ile aciliyor deniz yiğidi gözden cikarmis gibi görüyoruz hatta herkes gibi ayni kefede tutuyor buda sinir bozucu malasef:img-tomat

    Esma91 aynen bunu göremeyen kördur ama deniz yigiti kendinden uzaklastiriyor ve sunu anlamiyorum yigitun yaninda oluyor elinden tutmasina izin veriyor bi bakiyorsun yigitten kaciyor :img-tomatbi karar verse iyi olacak her şey denizde bitiyor oda yanlis hareketle her şeyi cikilmaz bi yola sokuyor:img-tomat

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.