Sayfa 63/208 İlkİlk ... 135359606162636465666773113163 ... SonSon
1038 sonuçtan 311 ile 315 arası

Konu: Seviyor Sevmiyor (ATV)

  1. #311
    Durum:
    Çevrimdışı
    Burcu_Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    09.06.2008
    Yer
    Bende bilmiyorum (=
    Mesajlar
    623
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Sinestezi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Dolarken gönlüme bir tatlı hüzün
    Süsler hayalimi gül renkli yüzün
    Seni sevmek bile yetmiyor bana
    İçimde bir his var aşktan da üstün

    Gözlerim doymuyor seni görmeye
    Bir ömür yeter mi seni sevmeye
    Kapadım kalbimi sensiz her şeye
    İçimde bir his var aşktan da üstün


    Bayıldım :img-in_lo Aşktan da üstün "Tuna gibi sevmek" haklısın. Sevgi dünyadaki en kalıcı ve gerçek şey iken, Tuna'nın kalbini bir müzeye kaldırıp nesiller boyu anlatsak yeridir :love01:

    ben de bayıldım :img-wink::img-in_lo:img-eat:

  2. #312
    Durum:
    Çevrimdışı
    >DOLUNAY< - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    31.01.2009
    Mesajlar
    1,068
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı SELVERR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorun yapım da mı ki bize düşen senaryo ekibinde mi aslında emin değilim ben.


    Yani mf yapının diğer dizisi baba candır var mesela tabi hikaye farklı daha çok aileye hitap ediyor ama orda da aşklar var. Bildiğim kadarıyla orijinali çok sapmadı. En azından çiftler kavuştu ve aile olarak izliyoruz.

    Yapın aynı ama yazarlar başka. Emin değilim ama tepkili bi izleyici yok hatta tweeter de bizim başımıza gelmesin kardeş yapımın başına gelen diye yazmışlardı..


    Diğer bi mf yapım gülümse yeter final yapıyor gerçi ama bildiğim mutlu sonla final yapıyor. Orda da senaryo başkasında herhaldee. İzlemiyorum ama fragman izlemi kadarıyla orda da çiftler belli sevdikleri kimi sevdikleri belli.. Bizdeki durum olmadı sanırım onlarda da.


    Bizimki zamanında arkadaşlar yazıyordu ilişki durumu karışık dizisi olaylarına. Sanırım bizi yazanlar onlardı yada bilmiyorum. Ama orda da kızın sevdiği yine belli isi herhalde yani izlediği bazı yerleri olmuştu kötü karakterler falan da araya giren de vardı ama öyle veya böyle evlilik ve aşkı izlettiler herhalde. Sonradan bozdular galiba onu. Da

    Yani bizdeki bi kaç bölümden sonra felaket giden senaryo orijinalinden bariz kopuş ve saçmalama bize nasip oldu sanırım.

    Nasıl bi suçumuz varsa haftalardır bi rahat edemedik
    evet senarist grupta sıkıntı asıl ama bence yapımcı isteseydi bu kaosu çözerdi yapımcıların en azından hikayedeki gidişat konusunda ses hakkı vardır herhalde hele ki böyle büyük tepkilerin olduğu durumlarda.
    birde biz sizin yorumlarını dikkatle okuyoruz diyorlar ama haftalarca biz bunun meyvesini almadık tam düzeliyor dedik mesela hop 3 bölüm sürdü gene tepetaklak başa ve izleyicide patladı
    düşünün 24. bölümün fragmanları yetti izlememeye millet fragmanlar paylaşılır paylaşılmaz neler neler yazdılar yorumlara bıkmıştı çünkü izleyici özellikle 2. fragmandaki seçim sahnesi milletti çileden çıkardı ve yapımdakiler bence bu tepkileri anlamlandıramıyolar hala izleyiciyi anlamamışlar...

    ilişki durumu karışıkta adından müsemma ilişkiler yumak olmuştu sanırım zaten bu senarist grubu girdikleri hikayede adıda müsaitse ona göre karakterleri erozyonlaştırıyo sanırım :img-hyste
    bizde de "Seviyor Sevmiyor" asıl Yiğit ile ilgili bir isimdi Deniz'i sevmesiyle alakalı ama kalemşörler geldi dizinin isminin hakkını verelim demiş olucaklar Deniz haftalarca bi seviyor bi sevmiyor oldu sonradan tepkilerle düzeldi dedik yine başka naneler açtılar başımıza:img-beee:
    ilişki durumu karışıkta yaptıkları gibi kim kime aşık nasıl aşık ne şekil aşık anlaşılmasın merak olsun ilişkiler laçkalaşsın istediler özelliklede esas kız için ama türk milleti bu tarz kafa karışıklıkları sevmez hemen soğur ve uzaklaşır bizim kültürümüz için sinek küçükken bile mide bulandırır heleki bayanlar konusu daha hassas bu bi gerçek ama sen toplum gerçeklerinden uzaklaşarak senaryo yazarsan ve o senaryonun o toplumun bireyleri açısından kabul görmesini beklersen daha çook beklersin böyle havanı alır güzelim işleri batıran olursun :img-wink::calis

    ricam lütfen enteresan isimli dizilerimizi özelliklede aşkın meşkin karıştırılabileceğini ima yolluda olsa belirten dizileri bu senarist gruptan koruyalım yapımcılar sonra izleyici sinir hastası oluyo bizede yazık :img-hyste
    "Öyle olur bazen... Yaşayamadıkları yaşadıklarından daha fazlakoyar insana..."Yağız....

  3. #313
    Durum:
    Çevrimdışı
    zaman yolcusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    07.05.2012
    Mesajlar
    385
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Sevgili Sinestezi

    Adını söylediğim Ezginin Günlüğü şarkılarının, Tunayı anlattığını söylerken, sizin koyu harflerle yazdığınız cümlelerin, Tuna-Deniz ilişkisindeki yansımasına çok dikkat etmemiştim.Genel olarak Tunanın duygularını ve ruh halini anlatıyor şarkılar diye söylemiştim , ama siz daha ayrıntılı saptamalar yapmışsınız..

    Tebrik ediyorum :good: Ve Alkışlıyorum sizi.:happy0064

  4. #314
    Durum:
    Çevrimdışı
    daemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    28.03.2010
    Mesajlar
    4,382
    Konular
    2
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart

    Bu şarkayı çok severim. Yiğitten Dnize gelsin :img-hyste:img-tomat

    Barış Manço - Arkadaşım Eşek

    Albüm Adı : Çocuk Şarkıları Volume 1
    Düzelten : felucia
    Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli
    Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli
    Hiç haber göndermedin o günden beri
    Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni

    Dün yine seni andım gözlerim doldu
    O tatlı günlerimiz bir anı oldu
    Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
    Seni çok çok özledim arkadaşım eşek

    Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek


    Yaban tayları çayırda tepişiyor mu
    Çilli horoz kedilerle dövüşüyor mu
    Sarıkız minik buzağıyı sütten kesti mi
    Kuzularla oğlaklar sevişiyor mu

    Uzun kulaklarını son bir kez salla
    Tüm eski dostlarımdan bir haber yolla
    Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
    Seni çok çok özledim arkadaşım eşek
    Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek

    Bu arada yiğitçi arkadaşlar hatta Tunacı arkadaşlar içimde çok pis bi his var yarın akşam kendinizi yiğit-deniz nişanı olur, evlilik teklifi olur hazırlayın. Hatta nedense 26. bölüm bir nikaha da hazırlayın. Bence o düğün gerçek olacak. Çok pis hissediyorum yanılma payım yüksekte olsa :) benimki sadece histir:img-tomat

    Bide yiğit deniz düğünü için hayaller esma sultan yalısı gerçekler kardeşler düğün sarayı. Hatta yapımın iyice cimrileşeceğini düşünüyorum düğün bildiğin dergi de ofiste bile olabilir :) Süpriz nikah ayağına ucuza kapamaya çalışabilirler:img-tomat

  5. #315
    Durum:
    Çevrimdışı
    zaman yolcusu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    07.05.2012
    Mesajlar
    385
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı daemon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu şarkayı çok severim. Yiğitten Dnize gelsin :img-hyste:img-tomat

    Barış Manço - Arkadaşım Eşek

    Albüm Adı : Çocuk Şarkıları Volume 1
    Düzelten : felucia
    Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli
    Mevsimler geldi geçti görüşmeyeli
    Hiç haber göndermedin o günden beri
    Yoksa bana küstün mü unuttun mu beni

    Dün yine seni andım gözlerim doldu
    O tatlı günlerimiz bir anı oldu
    Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
    Seni çok çok özledim arkadaşım eşek

    Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek


    Yaban tayları çayırda tepişiyor mu
    Çilli horoz kedilerle dövüşüyor mu
    Sarıkız minik buzağıyı sütten kesti mi
    Kuzularla oğlaklar sevişiyor mu

    Uzun kulaklarını son bir kez salla
    Tüm eski dostlarımdan bir haber yolla
    Ayrılık geldi başa katlanmak gerek
    Seni çok çok özledim arkadaşım eşek
    Arkadaşım eş arkadaşım şek arkadaşım eşek

    Bu arada yiğitçi arkadaşlar hatta Tunacı arkadaşlar içimde çok pis bi his var yarın akşam kendinizi yiğit-deniz nişanı olur, evlilik teklifi olur hazırlayın. Hatta nedense 26. bölüm bir nikaha da hazırlayın. Bence o düğün gerçek olacak. Çok pis hissediyorum yanılma payım yüksekte olsa :) benimki sadece histir:img-tomat

    Bide yiğit deniz düğünü için hayaller esma sultan yalısı gerçekler kardeşler düğün sarayı. Hatta yapımın iyice cimrileşeceğini düşünüyorum düğün bildiğin dergi de ofiste bile olabilir :) Süpriz nikah ayağına ucuza kapamaya çalışabilirler:img-tomat

    Sevgili Daemon senin önsezilerin hep doğru çıkıyor genelde.Yalnız biz Tunacılar olarak niye hazırlayalım ki kendimizi :img-wink: Zaten bizler Yiğitçilerden daha fazla inanıyoruz Yiğit-Deniz 'mutlu son' finaline..Biizm için bir şaşkınlık olmayacak ,eninde sonunda olacak bişey bu zaten ha yarın akşam ha finalde...:img-wink: Ne diyelim hayırlı olsun.Diziye dair en önemli beklentim Tunanın bir an önce iyileşip dünya turuna çıkması...:img-wink:

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 1009
    Son Mesaj: 22-12-16, 16:17:42
  2. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 996
    Son Mesaj: 01-12-16, 16:00:46
  3. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 25-10-16, 03:14:15
  4. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 994
    Son Mesaj: 12-10-16, 14:27:15
  5. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 993
    Son Mesaj: 28-09-16, 00:32:14

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş