Sayfa 8/208 İlkİlk ... 4567891011121858108 ... SonSon
1038 sonuçtan 36 ile 40 arası

Konu: Seviyor Sevmiyor (ATV)

  1. #36
    Durum:
    Çevrimdışı
    mercan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    22.10.2016
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    41
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ben aslında dizinin bu sezon sürmesini isterdim .Ben başka dizi izlemediğim için . Yiğitin ,denizle tunanın arkadaşlığını anlayabilmesi için sanırım kitabını okuması gerekiyor .Tunayı aslında bu konuma getiren Yiğit ve İrem çünkü . Gerçek ortaya çıktığından beri doğru düzgün bir konuşma yapılmadı Deniz Ve Yiğit arasında otobüs durağındaki yeterli bir konuşma gibi gelmedi bana.Konuşmazlarsa Yiğit nereden anlayacak adamı nasıl kahraman yaptığını . Geçen bölümün en beğendiğim sahnesi İremin Yiğitin evine gittiği sahnedir oradaki konuşmadır. Bu bölümde de en son sahne .Bu bölümde Deniz Tunaya kendi derdime düştüm seni ihmal ettim gibi birşey söylüyor . Demek ki o kadar tunacı değil ,Yiğitin yanında Tuna aklına gelmiyor . Birde Yiğit İremin omzuna elini atıp hastaneye gitti . Kimse bunların çıkışını falan görmedi mi niye Denize söylenmiyor mesela .

  2. #37
    Durum:
    Çevrimdışı
    Themissss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    07.01.2017
    Mesajlar
    43
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı zaman yolcusu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar size bir sorum var.

    Eğer Yiğit Deniz bir aşka başlamamış olsaydı,ve Yiğit Denizin onu kandırdığını öğrendikten sonra Denizin yüzüne yalanını vurup ondan uzaklaşsaydı ve hiç muhatap olmasaydı,yani şu anki mevcut durum olmasaydı ve Deniz Yiğit görüşmüyor olsalardı.Öte yandan Tunayla Denizde görüşmüyor olsaydı ve Tuna aşk acısından ötürü yine psikoljik rahatsızlık yaşasaydı Denizin tavrı ne olurdu ? Yine durmadan arkadaşlık vurgusu yapar mıydı ? Sizce Deniz nasıl bir yol izlerdi ?
    Çok zor bir soru sormuşsunuz zaman yolcusu Deniz olunca işin içinde insan kestiremiyor. 😂 Deniz ben bir yalancıyım itirafından sonra annesine Yiğit beni affetsin ne olur filan demişti Yiğit'in kızgınlığı karşısında pek de çaba sarfetmedi. Deniz Yiğit'i sallamazdı her zaman olduğu gibi Tuna'ya koşardı hatta eminim ki karavanla dünya turuna çıkmayı Deniz teklif ederdi yollarda zaten yakınlaşırlardı. Bunlar bir de deniz kaptanlarının evlendirme yetkisinin olduğunu sanıp fake evlilik de yaparlardı romantik olduklarını sanarlardı falan filan. 😂

    Bakın Deniz şöyle bir insan. Karşısında ona körkütük aşık biri var hatta hayalini filan gören biri bu. Aynı zamanda da eski sevgilisi. Deniz aşık olduğu adamla sevgili güya. Aşık olduğu adama Tuna'yı çok ihmal ettim diyor. Bu doğru mu yani hastalık mevzuu olmasa da bunu diyecek kapasitede biri. 2-3 gün ihmal ettin bak kazalar yaptı, şizofren oldu filan. Mazallah bu ihmalkarlık 1 ay sürseydi eyvahhh neler neler olurdu. 😂 Bakın ortada etik olmayan şeyler var tarifini bile edemiyorum kelime yettiremedim gerçekten. Deniz sen Tuna'nla evlen canısı yoksa vicdanın filan çok sızlar ay çok üzülürsün ponçik.

  3. #38
    Durum:
    Çevrimdışı
    SELVERR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    19.06.2007
    Yer
    Kütahya
    Mesajlar
    9,008
    Konular
    3
    Bahsedilme
    5 Mesaj

    Standart

    Ben kendi adıma son ana kadar sabrettim denize evet kızdım sevdim de anlamaya da çalıştım zaman zaman ama son bölüm ile kredisi bitti.

    Bundan sonra yiğit affetse ben affetmeyeceğim mucize gerekli biraz. Onun da olacağını sanmıyorum.

    Denizi bu ikilem den kurtarmayacaklsr o kesin.


    Ve zalim denize karşı zalim yiğit severler olduk bundan sonra..


    Her şeyi yaptı etti son bölüm her türlü kızdım ama o son sahnede bi kere bile tereddüt etmeden arkasına bile bakmadan çekti gitti ya orda öldü deniz benim için asol orda öldü. Yalanın özrünü yapacağına üste çıkıp ikinci defa yiğiti tercih dışı yaptı ya orda bitti.


    Şarkılar çok hoş. Yaşar çok kullandılar aldanırım da kullanılabilir bence de.
    Ah, kimselerin vakti yok. Durup ince şeyleri anlamaya

  4. #39
    Durum:
    Çevrimdışı
    daemon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    28.03.2010
    Mesajlar
    4,378
    Konular
    2
    Bahsedilme
    3 Mesaj

    Standart

    İnşallah deniz o yemeğe evlilik teklifi beklentisi yada beni affetti beklentisi ile giderde yiğit amerikaya döneceğini söyler.
    İnşallah o doktor arkadaş gelir ve kafa bir kız olur da deniz kıskançlıktan altındaki tunanın arabası ile tüm istanbulu yiğit ve doktor arkadaşın peşinde dolaşır.
    İnşallah bu bölüm yiğit denizin yüzüne bakmaz.
    İnşallah bölüm sonunda hastalığı öğrenip Tunayı bırakıp yiğide koşarda yiğit hayatımda san yer yok der kapıyı yüzüne kapar.
    İnşallah bi süre yiğit hastanedeyken kedi yavrusu gibi bahçede bekler. Bi süre sonra beklemez zati gider Tunasına :)

  5. #40
    Durum:
    Çevrimdışı
    Themissss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    07.01.2017
    Mesajlar
    43
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Yalnız şu bahsettiğimiz sitede birisi yorumlarda yazmış Gökhan Bey yapıma dava açıyormuş esas oğlan bendim filan diye. Resmi Twitter sayfasında da diziden çıkacak mı sorusuna cevap verilmemiş. İşin aslı nedir ne değildir merak ettim doğrusu. Ben kamera arkasında gerginlik olduğunu düşünüyordum nedense bayağıdır. Mesela Tunacıllar ve Yiğitçiler(-cı ekini kullanmayı sevmem ancak en kolayı bu oluyor :) ) arasındaki çatışmaları gidermek için fotoğraf konulabilirdi. Burnuma pis kokular geliyor. 😂

Sayfa 8/208 İlkİlk ... 4567891011121858108 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 1009
    Son Mesaj: 22-12-16, 16:17:42
  2. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 996
    Son Mesaj: 01-12-16, 16:00:46
  3. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 999
    Son Mesaj: 25-10-16, 03:14:15
  4. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 994
    Son Mesaj: 12-10-16, 14:27:15
  5. Seviyor Sevmiyor (ATV)
    By OXFORD in forum Seviyor Sevmiyor
    Cevaplar: 993
    Son Mesaj: 28-09-16, 00:32:14

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
escort ankara
izmit escort
izmir escort
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş