Sayfa 33/38 İlkİlk ... 23293031323334353637 ... SonSon
187 sonuçtan 161 ile 165 arası

Konu: Erkenci Kuş [2018]

  1. #161
    Durum:
    Çevrimdışı
    GÜL GÜZELİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    29 April 2006
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    20,148
    Konular
    6
    Ettiği Teşekkür
    0
    7 mesaja 9 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Erkenci Kuş [2018]

    Alıntı dajavu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yan karakterlerden bazıları dikkatimi çektiği için 3 bölümede bir göz gezdirdim ileri sara sara yarım saatte bitirdim bölümü oh mis
    Can ve Demet en başından ilgimi çekmediler zaten daha öncede yazmıştım bir kaç defa
    o yüzden ikisinin bilindik klişe yakınlaşma sahneleride pek hoşuma gitmedi
    ikisi başrol bende ikisinide sevmedim o yüzden yakında temelli izlemeyi bırakırım muhtemelen
    ormanda kaldıkları ve aaa telefonda çekmiyor kısmında düşüp bayılacaktım
    Sanemin yaptığı aptallıklarda çekilir gibi değil
    sürekli Zebercet ve Ayhana maruz kalacağımıza Osman ve Leyla sahneleri daha çok olsa keşke...
    ayrıca Canın mahalleye gittiği o sahne neydi öyle ya sanki başbakan geldi



    Emre Saneme borç para verdiya o yüzden, aslında Sanem bir tuhaflık olduğunu seziyor ama Emreye borçlu olduğu için ne derse yapıyor bu yüzden sesi çıkmıyor...



    Sanemin nişanlısı Emre diye yalan söyleyecekler, Emrenin Saneme nişan yüzüğünü vermesi, Canın Emre ve Sanemi Sürekli yan yana görmesi Sanemi yarı çıplak ben Emrenin odasına gidecektim diye yakalaması, Can Emreye telefonunda aşkım diye kayıtlı birisi var kim o diye soruyor Emre söylemiyor Canda birisi var ama benden gizliyor diyor, yani bütün bunların sonucunda bence bir şekilde Emre ve Sanem biz nişanlıyız diye yalan söylemek zorunda kalacaklar, Canda demek nişanlısı Emreymiş meğersem bu yüzden bukadar yakınlarmış, demekki aşkım diye kayıt ettiği kız Sanemmiş diye triplere girmeye başlayacak, daha sonra Emre Saneme gerçekten aşık olunca bu nişanlılık olayını Sanemi yakınında tutabilmek için uzatıcak Sanem nişanlı olmadıklarını açıklamak isteyincede Saneme borç olayını hatırlatacak, Can bu nişan olayında bir tuhaflık olduğunu sezecek ne olduğunu çözmeye çalışacak, Sanemde Cana aşık olacak ama Cana hiç bir şey söyleyemiycek, Canda Seneme aşık olucak tabiki iki kardeşin arası Sanem yüzünden git gide gerilecek Emrenin ajan olayı ortaya çıkıncada Can ve Emre arasında kıyamet kopacak, Sanemde Emrenin yalanlarını öğrenince onun yüzüne bakmayacak Canı seçicek, Emrede Saneme artık aşık olduğu için piskopata bağlayıp ikisini ayırmaya çalışacak bla bla bla klasik senaryo işte

    Hem ayrıca dizinin reytingleri şu an çok iyi ama eylülden sonra ne olur bilinmez
    çünkü salı akşamları Ufak tefek cinayetler yayınlanıyor Star tv UFK için erkenci kuşun gününü değiştürmek zorunda kalacak
    dizi şu an ekrenda bir şey olmadığı için izleniyor ama yeni sezonda günü değişince bence izlenme ihtimali düşük
    bütün bu yazdıklarım olamadan dizi bitebilir bile


    Osman ve Leyla bencede hoş bi çift oldular ama Osman dizide yok gibi bişi.. Bide o mahallede kasap Leyla şirkette çalışıyo bunlar nasıl yan yana gelicekler.. Osmanın Kasaplığı bırakıp biran önce şirkete el atması lazım başka türlü Leylayla izleyemeyiz


    Yazdığın senaryoyu okurken yoruldum izlerken bilmiyorum nolurumm Cidden Reyting kurbanı olmazsa dizi çok fena yerlere gidicek gibi.. Emre bu aşkın kara çalısı olucak tabii artısı (+) ile beraber ki oda Aylin oluyo... Ayriyetten Emre ve Sanemin nişanlılık olayı çok kötü olur yaa gerçi Canla aşkına engel olmaz şekil A ( FHK) ama genede Emreyle nişanlılık oynayan bi Sanem buna rağmen Sanemle aşkını yaşayan bi Can bilemedim izlenirmi

    Yeni sezonda hangi güne alınırsa alınsın izlenen bi dizi var gerçekten işi zor bu yazı iyi değerlendirip diziyi iyice sağlamlaştırmaları lazım onun içinde iyi bi senaryo lazım yoksa 1 sezonu zor görür diye düşünüyorum oda iyi yanından bakıcak olursak tabiki

  2. #162
    Durum:
    Çevrimiçi
    funda2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderatör
    Üyelik tarihi
    26 November 2006
    Yer
    Heryerde...
    Mesajlar
    58,382
    Konular
    18
    Ettiği Teşekkür
    12
    317 mesaja 386 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    5 Mesaj

    Standart Cevap: Erkenci Kuş [2018]



  3. #163
    Durum:
    Çevrimiçi
    dreams_blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    30 September 2010
    Yer
    ♥ OnEl Yahu ! &#982
    Mesajlar
    4,323
    Konular
    2
    Ettiği Teşekkür
    2
    9 mesaja 9 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Erkenci Kuş [2018]

    Allahım kabus gibi !
    Her sene romantik komedi dizisi olmak zorunda mı ?????
    Baydı yemin ediyorum.
    Ben maymun çarli gibi,
    yazlıkcılar- kaygısızlar ve baskül ailesi gibi DÜZ komedi yaz dizilerini özledim.
    yani o kadar şanslıymışım ki, iyki 90 lı yılları yaşamışım..

    yada madem bu romantik komedi sacmalığını yapıyorsun,
    Bari dolunay dizisi gibi yap,
    Dolunay'ı dizi yapan,

    İlayda akdoğan ve Necip memili gibi oyuncular,

    ve entrika olması,
    hakan sahnesinde çalınan müzikleri falan..

    peki bu dizide bunlardan hangi biri var,

    Hadi şimdi dolunay kadar iyi reyting alıyor,
    ama sanmıyorum ki ömrü dolunay kadar olsun,

    olacağınıda sanmıyorum !

    ve bir kez daha belirtiyorum,
    klişeye asla karşı değilim.
    Önemli olan klişeyi farklı senaryo ile işlemektir..

  4. #164
    Durum:
    Çevrimdışı
    Rosallix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    04 February 2013
    Yer
    Let me fall...
    Mesajlar
    2,006
    Konular
    1
    Ettiği Teşekkür
    10
    33 mesaja 46 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Erkenci Kuş [2018]

    Dun annemle rastladik bu diziye. Masada yemek yerken bir iki gozumuz kaydi. Kadin karakter boyle ucurum gibi bir yerin kenarindaydi. Dedim anne bak bu kiz simdi dusecek gibi olur, oglan da bunu tutar iki saat manda trene bakar gibi birbirlerine bakarlar. Oyle de oldu yani olmasa sasardim. Hersey o kadar klise ki insanin klise bollugundan midesi bulaniyor. Basroldeki kadini saniyorum her yaz bir dizide goruyorum. Her yazda ayni tarz dizi yapiyor yahu ne kadar da orjinal bir 'oyuncumsu' Adam buna birsey soyluyor bu ayran budalasi gibi agzi acik bakiyor hep. O agiz hep acik. Berbat ya. Karsisinda oynayan dag kackini adamda ondan farkli degil ya. Yazik ya her yaz ayni seyler. Benim klise sever annem bile dayanamayip zapladiysa gercekten bir halta yaramiyor demektir bu dizi.

    Elin yabancisinin yaz dizisi bile afilli, bizimkiler hala zengin oglan, fakir ve de salak kiz. Dusunsenize Hulu kanalinda yayinlanmaya baslayacak yaz dizisi Stephen King'in hikayelerinden uyarlama, J.J. Abrams'in da yapimcisi oldugu Castle Rock. Sonra HBO kanalinda bu hafta baslayan Golden Globe odullu Amy Adams'in basrolde oldugu psikolojik gerilim dizisi Sharp Objects. Donup bizim yaz dizilerine bakiyorsun Erkenci Kus falan filan. Farka bak


    Edit: Iki diziyi de tavsiye ediyorum ben kefilim

  5. Rosallix üyemize teşekkür edenler:
    Meh_Met (16.July.2018)

  6. #165
    Durum:
    Çevrimiçi
    dajavu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    07 August 2012
    Yer
    Henry Cavill
    Mesajlar
    2,823
    Konular
    37
    Ettiği Teşekkür
    26
    85 mesaja 115 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Erkenci Kuş [2018]

    Alıntı GÜL GÜZELİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Osman ve Leyla bencede hoş bi çift oldular ama Osman dizide yok gibi bişi.. Bide o mahallede kasap Leyla şirkette çalışıyo bunlar nasıl yan yana gelicekler.. Osmanın Kasaplığı bırakıp biran önce şirkete el atması lazım başka türlü Leylayla izleyemeyiz


    Yazdığın senaryoyu okurken yoruldum izlerken bilmiyorum nolurumm Cidden Reyting kurbanı olmazsa dizi çok fena yerlere gidicek gibi.. Emre bu aşkın kara çalısı olucak tabii artısı (+) ile beraber ki oda Aylin oluyo... Ayriyetten Emre ve Sanemin nişanlılık olayı çok kötü olur yaa gerçi Canla aşkına engel olmaz şekil A ( FHK) ama genede Emreyle nişanlılık oynayan bi Sanem buna rağmen Sanemle aşkını yaşayan bi Can bilemedim izlenirmi

    Yeni sezonda hangi güne alınırsa alınsın izlenen bi dizi var gerçekten işi zor bu yazı iyi değerlendirip diziyi iyice sağlamlaştırmaları lazım onun içinde iyi bi senaryo lazım yoksa 1 sezonu zor görür diye düşünüyorum oda iyi yanından bakıcak olursak tabiki
    Osman ve leyla zaten aynı mahallede yaşıyorlar çok güzel olabilirler Leyla Osmana hiç o gözle bakmamış Osmanda duygularını bir türlü itiraf edememiş ikisinin olayı Leylanın Osmanı redetmesiyle başlayabilir Leyla ben bir kasapla yok artık triplerine girip sonrada pişman olup Osmanın peşinden koşabilir ve Osman şirketten uzak dursun ya ordaki herkes zır deli, hem onların daha büyük bir problemi var biri kasap diğeri vegan Osman Leyla sahnelerinin fazla olacağı yok sonuçta yan hikaye ama 1 dakikacık göstermek nedemek ya, klasik yerli dizi kafası baş karakterler her zaman bütün bölümü kaplamalı Emre bile geçen bölüm çok az vardı, süresi 2 buçuk saat olupta yan rollerin bölümde sadece 1 dakika görünmesi türk dizilerine özgü dünyada eşi benzeri başka hiç bir yerde görülmeyen bir harekettir...

    Emrenin Leyla ile olmasını isteyenlerde var ama ben öyle bir şey olacağını sanmıyorum Emrenin bu dizideki tek olayı karı çalı görevinde olması, ayrıca Leylanın bilgisayarından bir haltlar karıştırdı bu ortaya çıkınca Leyla uzak durur Emreden, Emre Sanem nişan olayı ile yazdıklarımın ise kesinlikle gerçekleşeceğine inanıyorum aynı yazdığım gibi olmasa bile Emrede Canda Saneme aşık olunca iki kardeş aynı kız için birbirine girecek ve dram dram dram...
    ve
    Spoiler İçermektedir

Sayfa 33/38 İlkİlk ... 23293031323334353637 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 160 kullanıcı var. (17 üye ve 143 konuk)

  1. ae_ebru,
  2. aysin,
  3. ab-ı çeşm,
  4. angel1207,
  5. melek1552,
  6. fairycake,
  7. seval2005,
  8. amanayol,
  9. cocopanda,
  10. Eminetta,
  11. yarun,
  12. datakan,
  13. albacesco,
  14. yasmne,
  15. binnur1907,
  16. ttt333,
  17. Arnavzade

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •