Sayfa 17/24 İlkİlk ... 7131415161718192021 ... SonSon
231 sonuçtan 161 ile 170 arası

Konu: Söz - Bölüm Yorumları

  1. #161
    Status
    Offline
    Osysia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    20.10.2017
    Yer
    Mavi Liman...
    Mesajlar
    1.828
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    131
    69 mesaja 86 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    2 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949673

    Standart

    Selaaaam...

    Zeynepsçim yakında muhteşem dörtlü, biz ayrılamayız diye kocalarına rest çekecekler. Ben Ateş Erdem’lere içgüveysi olur diyordum ama sanırsam Yavbah evine de olabilirler. Çünkü kızı neresinden baksan YavBah ister... gerçi eylem o iş bizde dedi ama... onların yerleşilecek bi evleri yok. :)

    Ankacım Su kaçırılıyor mu görmedim derken düşen telefonda Feyzullah ismini gördüm. Galiba o da kaçırılıyor haklısın. Resmen korkmalıyız. :)

    Lunarımcım ben de katıldım size kesin bir takas söz konusu. :) topluca kaçırılmamışlar ama hepsini kaçıran aynı kılıkta adamlar... hatta Bahar’ı bayıltan adam Güler ile Nazlı’yı kaçıranlardan birine benziyor gibi... moduma katıldım Bahar güne geç kalmış galiba, kadınları kaçırılırken görüyor. Yavuzu arayıp ulaşamıyor, polisi aramak yerine kendisi mi kurtarmaya gidiyor? Çok saçmaladım vazgeçtim. Batman o seçimi iki kere yapıyor birinde kadın patlıyor ama ben ben de bu repliği tercih ederim, sahalarda görmek istediğimiz olaylar bunlar, böylesini çok severim. :)

    Moduuum Yavuz eskiden de gülüyordu. 17den sonra gülüsü git gide soldu. BB yalanı 19.bölümde omuzlarında büyük bir yükmüş gibi olan sahnesi var... arada başka hiç göremedik ama o asık suratı ben hep buna yoruyorum çünkü böylesi hoşuma gidiyor. :) BB olayını Bahar öğrenip Yavuz’u affettiğinden beri gülüyor. Demek ki hem yalan hem Bahar gider korkusuymuş suratını astıran şey... iyi düşünelim iyi :) yine aksiyon olmuş acaba bu sefer neler olacak?

    Bir de fark ettim de... Bahar’ı bayıltanlar taşırken havaya da kaldırcakmış... hödük yavuz kollarını kırsın onların.

    Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür...

  2. #162
    Status
    Offline
    Ankakusu66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Asistan
    Üyelik tarihi
    15.03.2018
    Mesajlar
    101
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    3 mesaja 4 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    26886500

    Standart

    Oysiacim sorma Su mizmizi kaçırılıyor kesin bilgi ama geri getirebilir teroristler onu ya da öldürdüler direk bu neydi de başımıza geldi diye 😁😁
    Bahar'ı biraz zor kaçırıyorlar gene birinin kafasinda birşey kırdı sanırım.Terörist başını tutuyordu.Bence Güler ile Bahar'ın kaçırılması yeterli yani digerlerini sahne çıkarmak için yazmışlar.Sonuçta Bahar Güler ustduzey komutan eşleri işlerini görürdü yani yazık değil mi bize Su 'nun ciyaklamasini izletecekler 😰😰😰
    Yavuz'da birşey farkettim Baharla arasi iyi olunca Tim'ede iyi davranıyor.Baharla küs olunca adamin dünyası değişiyor anında mutsuz robotik bir hal alıyor.Bahar ile baristigindan beri güler yüzlü sevecen sempatik..Espiriler yapıyor ölmek isteyen adam gülüyor gelecek torun hayalleri falan kuruyor
    Sanırım Ethem bey Bahar'ı bu sezon böyle kapatıp yeni sezonda görev yazacak beklentiyi indirdim.Onun dışında Bahar çok işveli cilveli bir eş Yavuz'a telefonda bir canim diyişi var😁😁 Hadi Sari gene dört ayak üstüne düştün harika bir eşin var ben de olsam seni sevmeyi bile severim derim.İyi bir eşin var komutanim....

  3. #163
    Status
    Online
    mehmetlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.06.2006
    Mesajlar
    2.557
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    35
    14 mesaja 22 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    Aman ne fragman tamam asker dizisi aksiyon olacak ona bir şey diyemem de durmadan aynı şey oluyor bahar kendi babası tarafında bir kez kaçırıldı nazlı bir kez kaçırılıp uyuşturucu verildi şimdi bütün kadınları toptan götürdüler ne saçmalık öyle tehlikeli bir yerde üstelik peşlerinde adamlar varken onları korumasız bırakmaları da üstelik aynı olayları tekrar tekrar yaşamışken ayrı saçma dizi hep böyle kadınlar bir kaçırılıp bir kurtarılacak olarak devam edecekse bitsin bence herkese hayırlı ramazanlar

  4. #164
    Status
    Offline
    Ebru-Polat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    21.02.2010
    Mesajlar
    8.200
    Konular
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949681

    Standart

    Alıntı A.Konak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gunaydin. Farkinda misiniz yavuz robotluktan cikip eski gunlerine dondu yine birkac bolumdur. Sorun yavuz mu tolga mi kaynakliydi bilmiyorum ama onemli bir problemin cozulmus olmasini gormek guzel. Yavuzu gulerken gormek ayri bir guzel.

    Fragman bana bb ile bahar arasindaki tercihi animsatti. Yavuz usta bir oyunla hem bahar'i kurtardi hem de bbyi yakaladi. Benzer bir sahne gelebilir. Ama beni burada endiselendiren kisi caylak. Asla profosyonel olacak bir yapiya sahip degil. Su icin derman ile ataseyi hic dusunmeden birakabilir. Su'yun her zaman kacacagi soyleniyordu nette. Belki bu kacirilmadan sonra komple kacar insallah.

    Bahar digerlerinden farkli bir yerde. Orasi neresi acaba? Kizlari takip edip kurtarmaya gidiyor da orada mi yakalaniyor ki? Sezon finaline 3 bolum falan kaldi herhalde. Bol heyecanli, bol aksiyonlu ve guzel acidan unutulmaz bolumler versinler bize.

    Hafiz'i ozledim ben.
    Bence Yavuzdan kaynaklı, Tolga magazinlerde gorduyumuz kadarıyla hep guler uzlu,hep kibar o yuzden Yavuzdan kaynaklı.Ustelik bir konuya deyinmek istiyorum Yavuzun aniden deyişmesi ozelikle Baharın yanında,sanki bir anda aklına gormediyimiz,duymadıgımız bir konu geliyor.
    Baharın oldugu yer merak konusu,Su,Nazlı ve Guler evden kaçırıldı amma Bahar sanki karşısında olan adamı yaraladı ,arkasında olan adam onu bayılttı
    Çaylak zaten kendisini belli etdi son bolumlerde,Su bombayla yuz yuze gelince, postalları çıkardıgında yani artık Çaylak sanki pes etmeye dogru ...


    P.s.Senaryo yazan arkadaşlar,sizden güzel bir senaryo bekliyorum(z). Aksiyon,ask dolu bir senaryo

  5. #165
    Status
    Offline
    Osysia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    20.10.2017
    Yer
    Mavi Liman...
    Mesajlar
    1.828
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    131
    69 mesaja 86 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    2 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949673

    Standart

    Ankacım vallahi sen yazdın da yazmayı unuttuğum şeyi hatırladım. Lunarımcım yazmıştı Yavuz’un çocuk konuşmasını... :)

    Yavuz babasına “benimle yapamadıklarını torunlarınla yaparsın” dedi, ertesine “daha bisiklete binmeyi öğreteceksin” dedi... yani Yavuz ve Hamit’in boşluğu YavBah çocuğu üstünden doldurma hayaline iki kez değinildi. Üstüne Hamit birilerine zarar gelmesin diye gitti, kadınlar kaçırıldı. Ethem bir konuya iki kez değindiyse... diyorum ki ya Bahar hamile ve o çocuğa bir şey olacak ya Hamit’e bir şey olacak. :) umarım yanılıyorumdur. :) Ethem’cim beni şaşırtsın da yapmasın böyle şeyler. :)

    Su da yeter artık daha fazla mızıklanmasın. 3.aksiyonunu görecek artık, akıllı olsun. Sahne olsun diye yazıyorsa da diğerlerini bari mantık çerçevesinde yazsa yahu, bize de yazık.

    Mehmetlover bu sefer bari iyi bir aksiyon verseler, güzel endişe, güzel korku, tam bi profesyonellik ve akılcı hamelelerle gelen bir kurtarma operasyonu... kavuşma ve aşk da olsun hiç hayır demem. Onun da iyisine hasret kaldık. :)

    Ebru-Polat benden duymuş olma ama modumun sözü vardı en son, yazacaktı hala yazmadı.

    Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür...

  6. #166
    Status
    Offline
    A.Konak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    03.11.2005
    Yer
    Poyraz Karayel
    Mesajlar
    8.683
    Konular
    502
    Ettiği Teşekkür
    30
    73 mesaja 122 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    4 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949685

    Standart

    Sekerler senaryo yazmak iyi guzel de son donemde o modda degilim maalesef. (:

    Sahi yavuz gelinligi ayirtmisti ya ne oldu o? Aldi mi acaba? Gelinlik demisken bu su gercekten cekilesi bir karakter degil. Utanmadan cemkirdigi kesanli, asik ve hatta tahir evlerini tamamen dayayip dosedi, kirayi verdi ama utanmadan gecmis bir de kesanli'ya laf atiyor. Bu nasil bir terbiyesizliktir. Hatta bu kaprisi ile o dugun salonunu da yine kesanli tutacak. Insanda biraz utanma, biraz gurur olur. Caylak da gitgide ona benzedi. Su sumsuk kiza agzinu acip tek kelime edemiyor. Bu kizin sevilecek en ufak bir yani yok. Sevenlerine elbette saygi duyarim ama kiz sevimsizlikte dizinin en top noktasi. Caylak'tan bizleri daha fazla sogutmadan ethem'in bu kizin icabina bakmasi lazim. Fenalik geldi bunlarin evliliginin her asamasina sahit olup, her turlu kaprislerini yuzsuzluklerini izlemekten.

  7. #167
    Status
    Offline
    Ebru-Polat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    21.02.2010
    Mesajlar
    8.200
    Konular
    2
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949681

    Standart

    Alıntı A.Konak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sekerler senaryo yazmak iyi guzel de son donemde o modda degilim maalesef. (:

    Sahi yavuz gelinligi ayirtmisti ya ne oldu o? Aldi mi acaba? Gelinlik demisken bu su gercekten cekilesi bir karakter degil. Utanmadan cemkirdigi kesanli, asik ve hatta tahir evlerini tamamen dayayip dosedi, kirayi verdi ama utanmadan gecmis bir de kesanli'ya laf atiyor. Bu nasil bir terbiyesizliktir. Hatta bu kaprisi ile o dugun salonunu da yine kesanli tutacak. Insanda biraz utanma, biraz gurur olur. Caylak da gitgide ona benzedi. Su sumsuk kiza agzinu acip tek kelime edemiyor. Bu kizin sevilecek en ufak bir yani yok. Sevenlerine elbette saygi duyarim ama kiz sevimsizlikte dizinin en top noktasi. Caylak'tan bizleri daha fazla sogutmadan ethem'in bu kizin icabina bakmasi lazim. Fenalik geldi bunlarin evliliginin her asamasina sahit olup, her turlu kaprislerini yuzsuzluklerini izlemekten.
    Lutfen bir şeyler yap

    Farketiyseniz Suyun gozu sanki yukseklerde,Çaylak azarlayınça,yada sert bir soz soylediyi zaman duzeliyor ama hop tekrar ayni Su oluyor. Su çok abarttı,ev kiralandı,doşendi,gelinlik alındı,Keşanlı boyle gitse duyun salonu tutucak bu kız hale miz-miz mizlanıyor
    Artik deyişilmeli Su yada çıkmalı dizide.
    Aynı şekilde Eylem için gecerli,Eylem cok göz onunde,cok abartıyorlar,her konudu,bir karakter kaç kez boyle ani deyişiklikler yapılır.

    Alıntı Osysia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ebru-Polat benden duymuş olma ama modumun sözü vardı en son, yazacaktı hala yazmadı.
    Bekliyoruz buyuk bir sabırla

    Bir sorum var, Aybuke ve Tolganin oyuncular arasında sayfaları yokmu ? Aradım bulamadım

  8. #168
    Status
    Online
    mehmetlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    13.06.2006
    Mesajlar
    2.557
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    35
    14 mesaja 22 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949684

    Standart

    Alıntı Osysia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mehmetlover bu sefer bari iyi bir aksiyon verdeler, güz ve kurel endişe, güzel korku, tam bi profesyonellik ve akılcı hamelelerle gelen bir kurtarma operasyonu... kavuşma ve aşk da olsun hiç hayır demem. Onun da iyisine hasret kaldık. :)
    Evet o konuda katılıyorum daha gerçekçi daha profesyonel olursa güzel olur mesela Yavuzun Bahar için endişe etmesi bugüne kadar pek inandırıcı gelmemiştir bana ne yalan söyleyeyim bazı sahneler de oyuncular bana o duyguyu veremiyor özelikle Yavuz karakteri tamam aşk adamı değil görev adamı onu kabul ettik de en azından geçen bölümde olduğu gibi arada sevgisini kaybetme endişesini görsek donuk kalıyor bazı sahneler de bütün oyuncular da öyle bazen tabi ki yapmacık geliyor bir tek ateşi oynayan oyuncu başarılı oynuyor bana göre aman hayranı filan değilim yanlış anlaşılmasın sadece ekranda gördüğümü söylüyorum

  9. #169
    Status
    Offline
    Osysia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    20.10.2017
    Yer
    Mavi Liman...
    Mesajlar
    1.828
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    131
    69 mesaja 86 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    2 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    42949673

    Standart

    Modum bence de verdiğin sözleri tut. Gerçi Ethem de kendini şaştı artık tahmin edilebilirken bile edilemiyor gibi saçma sapan biri oldu. :) Su’ya gelince yine ne kadar haklısın kız modum. Gerçekten insanda azıcık bi utanma olur, bir de Keşanlı’ya trip atarken de Hafız’ın parası üstünden tersleniyor. “Bize uygun geldi tutuyoruz, Feyzo sen de bir şey desene şuna” falan gibi laflar ediyor. Çaylak da atsın yüzüğü yaaa Keşanlıma yapılan saygısızlık bir değil iki değil. Garibim hala tarla satıp sana düğün salonu tutma düşüncesinde. ki karadenizliler için toprağı da kıymetlidir. Yazık vallahi gerçekten aşırı sevimsiz bir karakterdi, her geçen bölüm biraz daha sevimsizleşiyor.

    Ebru-Polat ya sabretme baskı yap diyeceğim de modum bu aralar yoğun çalışıyor gibi ondan ben de bir şey diyemiyorum. Yoksa o sözün karşılığını söke söke alırdım yani. :) Kıyamıyorum. :)

    Mehmetlover Türkçeyi telefonla muhteşem şekilde katletmiş olmama rağmen anlamana çok sevindim. :) Bak bu konuda çok haklısın, Yavuz endişesini göstermiyor ama bu bence yazılmıyor veya çekilmiyor. Zira 17 muhteşemliği hala gözümün önünde. :) Bence iyi işlenmiyor çünkü Fethi ve Ateş ve hatta Eylem için yazılıyor. Yavuz komutan ve sorumlulukları daha fazla kabul ediyorum ama bu endişe veya korku içindeyken profesyonelliğinden ödün vermesi anlamına gelmiyor ki... nasıl askerleri için endişeleniyorsa Bahar için de endişelenmeli, hatta daha fazla endişelenmeli... askerleri her türlü koşul için, işkence dahil, özel yetiştiriliyorlar ama Bahar tam aksi... :)

    Bir ısıtır, bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür...

  10. #170
    Status
    Offline
    Jodiee10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Asistan
    Üyelik tarihi
    21.02.2017
    Yer
    Rusya
    Mesajlar
    384
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı
    Bahsedilme
    0 Mesaj
    Tecrübe Puanı
    16320879

    Standart

    Dizide kızların oyunculuğu iyi yalnız bence bu bölüm onların iyi oyunculuklarını izleyeceğiz Suya mızmız diyorlar ama o en son ki bomba kapı olayında oyunculuğunu geliştirdiğini ispatlamıştı.

Sayfa 17/24 İlkİlk ... 7131415161718192021 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 konuk)

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •