Sayfa 23/24 İlkİlk ... 13192021222324 SonSon
118 sonuçtan 111 ile 115 arası

Konu: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

  1. #111
    Durum:
    Çevrimiçi
    nazella - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    17.05.2008
    Yer
    Ferhat&Aslı Aslan <3
    Mesajlar
    2,641
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    333
    88 mesaja 245 teşekkür aldı.
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

    Ah yeni bulduğum şahane Merker çiftime veda etmek çok zor olacak

    Osman Sonat beyciğimi daha once Leyla ile Mecenun ve Hangimiz sevmedik dizilerinde az da olsa izlemişliğim vardi ama Kerim Adil sağlam karakteri gerçekten bambaşka keyfle izlediğim bir karakter oldu Aslıhanla yakaladıkları uyum da çok çok iyi

    Onlari daha fazla izlemek isterdim ama olmadı ... sanirim dizi de sadece Oya karekterinden hiç hazetmedim ... umarim finalde Serhani öldurmuştur Merve ve kerim iki çocuğa iyi bakarlar .... keşke bu ikili ye Spin off yada sinema filmi yapsalar .... Genç Merker de ayrı güzel

    Ah meriço Ah güzel başliyorsun bazi karakterleri şahane yaziyorsun ama bir yerden sonra batiriyorsun Edibi öldurup Arzuyu katil etmek de neyin nesi...

    Merve ve Kerim mutlu osunlar bana yeter ...Aslihanin rahatsizliği olmasaydi daha fazla Merker izleyebilirdik ... Meriçom bu ikiliyi kavuştur sonsuza kadar kanka olalım

  2. #112
    Durum:
    Çevrimiçi
    kirmizi su - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    21.06.2007
    Yer
    atanamayan öğretmen
    Mesajlar
    1,436
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    91
    56 mesaja 119 teşekkür aldı.
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

    Sonunda final günü geldi . Umuyorum kötülerin mutlu olduğu bir final olmaz. Hiç umudum yok ama yine de yazayım dedim. Neyse yine de iyisi ve kötüsü ile bir UTC geçti ekrandan. Emeği geçen herkese teşekkürler Ekranda 45 hafta kalmak da büyük bir başarıdır . Oyuncuların hepsi ayrı bir yetenek. Bundan sonra her birini daha iyi işlerde izleme şansimiz olur inşallah .
    Not Osman Sonant bir daha Meriç Aceminin yazdığı hiç bir dizide yer almaz dilerim . Zira kendisini usta Kalemlerin yazdığı işlerde izlemek isterim . Arayı çok uzatmadan yeni bir dizide karşımıza çıkar umarım.
    Keyifli yorumlar
    Konu kirmizi su tarafından (11-12-18 Saat 11:59 ) değiştirilmiştir.

  3. kirmizi su nickli üyemize teşekkür edenler:
    ipekaziz (11-12-18)

  4. #113
    Durum:
    Çevrimdışı
    ipekaziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    07.04.2006
    Mesajlar
    52,785
    Konular
    1191
    Ettiği Teşekkür
    121
    137 mesaja 597 teşekkür aldı.
    Bahsedilme
    22 Mesaj

    Standart Cevap: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

    Dün akşam bi ara Rahmetli Adile Naşit ve Münir Özkul biryerlerden çıkacak ve diziye dahil olacaklar sandım

    Benim bunca bölüm izlediğim UTC’in finali asla ve asla böyle olmamalıydı

    Herkes evli, mutlu, çocuklu....hem de yaptıkları onca çirkinliğe, ihanete, cinayete rağmen....Burcu bile Emre ile mutlu bir gelecek hayali ile o parmaklıkların ardına girdi ve eminim Emre tüm maddi imkanlarını seferber edip, tutacağı en iyi avukatlarla Burcu’yu 1-2 yıla kadar hapisten çıkaracaktır....

    Yani Emre, yıllarca takıntısal bir biçimde aşık olduğu, ölüp bittiği Pelin’i bir kalemde silip, kendisine asker arkadaşı misali en kötü gününde destek olan, hatta Taytay’ın saldırısından canını dişine takarak kurtaran Burcu’ya bir parmak şıklatmasıyla aşık oluverdi haa ? peki, yuttuk

    Yani Merve, son 10 bölümdür falan Kerim’e duyduğu eski aşkını hatırlayıp duruyor ve Aksak soyadı hakkındaki takıntım yüzünden Serhan’ı seçtim, ulan yanlış mı yaptım acaba diye ikilemlerde yaşıyordu ya....ve hani sonunda Kerim’i sevdiğini hatırladı, boşandı, hafif bir değişimimsi bir şeyler yaşar gibi oldu ya...ve artık Kerim kendisine tıpkı ilk gençliklerinde olduğu gibi “Bebek” diye seslenmeye başladı ya....ama dün akşam son bölüm heyecan,gerilim, acaba falan yaratmak için Merve, Kerim’e “biz diye bir şey yok, git,seni istemiyorum, zaten hiçbir zaman istemedim” dedi ya...ama çok (!) ama çok(!) zekice (!) hatta dahice (!) kurgulanmış bir şekilde Kerim, Merve’yi Şebnem’i kullanarak kıskandırdı ve sonunda istediğini elde etti ya...işte ben o sahnede yuhhh dedim, pes dedim...yazık dedim....uzun zamandır Türk dizilerinde böylesine aykırı ve değişik bir çift izlememiştim, Merve ve Kerim’i ailecek severek takip ediyorduk...ama böylesine geçiştirilmiş, uydurulmuş, ben yaptım oldu’laştırılmış bir son hiç yakışmadı onlara....neyse bunu da yedik, yuttuk

    Pelin, Taytay ile niye evli, Taytay’ın nesini seviyor?Taytay bunca sene hep kaypak, hep işine menfaatine gelen şekilde yaşamış,davranmış, kemiksiz, prensipsiz, hatta gurursuz bir adam...dün akşam ne oldu? Ne değişti? Pelin’in Emre ile geçmişini anlayıp, Emre’nin Pelin’e kara sevdasına uyanıp dellendi eeeeee......sonra ne oldu? Pelin’e “bırak beni, git, seni istemiyorum” diye çığlıklar attı....Pelin Taytay’ı o şekilde yerde nefes nefese böğürürken bulduğunda kendisi için bu derece büyük bir sinir krizi geçirmekte olduğunu düşündü...ama Taytay bir kaç dakika önce Kerim tarafından nerdeyse nefessiz bırakılarak öldürülecekti de o yüzden o derece ajite, korkmuş, çılgın ve histerikti...ayrıca geçmişte Kerim’e yaptığı o saksıyı düşürme vicdansızlığı....üstünden 20 sene de geçse, 30-40 sene de Taytay hep aynı adam...asla değişmez,değişmeyecek, düzelmeyecek...hayattan, yaptıklarından, ettiklerinden, hatalarından ders falan çıkarmayacak...ama yine de biz bunu yedik, yuttuk

    Mehmet, okulda okuyan, zaten bu eğitim ve öğretim yılında bir sürü devamsızlığı olan çocuklarını atıp karavanının terkisine kendini yollara vurdu öyle mi? Ne ara, nasıl, hangi içsel hesaplaşmalarla karar verdi buna? Ne kadar süreliğine dere kenarında balık avlayıp, ateş yakacaklar....Arzu’nun yaptığı korkunç bir şey....ama sanki bir cinayete kurban gitmişcesine sevgi ve saygıyla anılıyor...hiç bir şekilde özeleştiri yapılmadan çocuklarına “yavrum,sizin anneniz bir melekti” temasıyla yaklaşılıyor ve o çocuklar işte öyle büyüyor...öyle mi? Tamam, tamam bunu da yedik....zor geldi, ama, yuttuk


    Lakin en zor yutulanı, hatta yutulamayanı Oya ve Serhan oldu...ben Gökçe Bahadır’a bayılırım, hemen hemen her izlediğim dizisinde bir öncekine oranla oyunculuk anlamında kendini hep bir üst seviyeye taşımıştır....hala Yaprak Dökümü’nü izlediğimde o günlerden bugüne gelmesini sağlayacak potansiyeli görürüm..ama kardeşim bu dizide beni Oya karakterinden soğuttu.....bu kadar renksiz , bu kadar tepkisiz, bu kadar ne olduğu, nasıl bir insan olduğu anlamsız bir tipleme yaratılabilinir mi? Üstelik dizinin konusuna göre Oya bu insanların içinde en masum, en günahsız, hatta en mağdur edilmiş kişi....ve ben bir türlü üzülemiyorum Oya için....bir türlü Serhan Merve’den kurtulsun ve Oya ile kavuşsunlar diyemiyorum....diyemedim....dün akşam da demedim zaten.... sen tut, Burcu ile Emre’nin düğününe git, o sırada, sana gıcık olan, son iki bölümdür peydah olmuş Şebnem Aksak, Kerim kendisini reddetti diye sinirlenip içsin, sonra da Merve’ye zarar vermek yerine, benim oğlum Aksak’ların tek erkek torunu olmalı saçma mantığından hareketle, kalksın senin evine gelip Deniz’i öldürmeye çalışsın....sende sana gelen telefonla işe uyan, eve koş, Şebnem’le boğuş, itiş, kakış, hatta tam öleyazacakken, Serhan’ın hayali eli, seni hayata, yaşama, hayata tutunmaya davet etsin...(ayyy bak yine çok duygusallandım,yazarken bile tüylerim diken diken 😊) ve sen o güçle Şebnem’i itekle, kafası sehpaya çarpsın ve ölsün....sonra da ikinci sezonun taaaa başından beri Oya’yı bir mahkemede sorgulanırken ve işlediği cinayeti itiraf ederken izleyen biz seyirciler ters köşe olalım....”haaaaaa” diyelim, “evet Oya katilmiş, ama, öyle harbi katil değil, Arzu’yu öldüren hiç değil, meğer son iki bölüm yeni bir tipleme çıkacakmış ve Oya kendini korumak için o karakteri öldürecekmiş, vayyyy be şeytanın aklına gelmez....ne senaryo ama” diyelim.....yok diyemedik, yani enazından ben diyemedim...yani bu kadarını yutamadım....gaz yaptı söylemesi ayıp

    Haaaa o son sahnelerde Sarmaşık’taki kalesine bu sefer Merve Sağlam soyadı ile geri dönen ve yine sağa sola telefonla direktifler yağdıran Merve sevimli geldi mi size?
    Ya da Oya ve Serhan’ın düğününde ikram edilecek kanepelerin eksikliği problemini sanki kızkardeşi evleniyormuşcasına bir telefonla çözüveren Merve? O sevimli miydi?

    Veya Oya ile telefonda Mila’nın kaçta onlarda olacağını konuşan ve ödevini yapmadı diye uyaran hatta kızının sorumluluğunu can düşmanı(öldürmeye kalktığı kadın) ile paylaşan Merve ?

    En komiği de neydi biliyor musunuz? Dizi ikinci sezonda nasılsa 2019 yılında bitecek, yani Mayıs 2019 gibi falan diye düşünülüp,planlanmış ya....o yüzden dizi zamanlamasında günümüz flashbackleri, mahkeme sahneleri falan hep 2019 diye gösteriliyordu....gerçi dizinin ömrü 2019’ugöremedi ama... 😊😊😊
    Konu ipekaziz tarafından (12-12-18 Saat 09:15 ) değiştirilmiştir.

  5. 2 kişi ipekaziz nickli üyemize teşekkür etti:
    A.Konak (Dün),oslo (12-12-18)

  6. #114
    Durum:
    Çevrimiçi
    kirmizi su - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    21.06.2007
    Yer
    atanamayan öğretmen
    Mesajlar
    1,436
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    91
    56 mesaja 119 teşekkür aldı.
    Bahsedilme
    1 Mesaj

    Standart Cevap: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

    [QUOTE=ipekaziz;1061358022]Dün akşam bi ara Rahmetli Adile Naşit ve Münir Özkul biryerlerden çıkacak ve diziye dahil olacaklar sandım

    Benim bunca bölüm izlediğim UTC’in finali asla ve asla böyle olmamalıydı

    Herkes evli, mutlu, çocuklu....hem de yaptıkları onca çirkinliğe, ihanete, cinayete rağmen....Burcu bile Emre ile mutlu bir gelecek hayali ile o parmaklıkların ardına girdi ve eminim Emre tüm maddi imkanlarını seferber edip, tutacağı en iyi avukatlarla Burcu’yu 1-2 yıla kadar hapisten çıkaracaktır....

    Yani Emre, yıllarca takıntısal bir biçimde aşık olduğu, ölüp bittiği Pelin’i bir kalemde silip, kendisine asker arkadaşı misali en kötü gününde destek olan, hatta Taytay’ın saldırısından canını dişine takarak kurtaran Burcu’ya bir parmak şıklatmasıyla aşık oluverdi haa ? peki, yuttuk

    Yani Merve, son 10 bölümdür falan Kerim’e duyduğu eski aşkını hatırlayıp duruyor ve Aksak soyadı hakkındaki takıntım yüzünden Serhan’ı seçtim, ulan yanlış mı yaptım acaba diye ikilemlerde yaşıyordu ya....ve hani sonunda Kerim’i sevdiğini hatırladı, boşandı, hafif bir değişimimsi bir şeyler yaşar gibi oldu ya...ve artık Kerim kendisine tıpkı ilk gençliklerinde olduğu gibi “Bebek” diye seslenmeye başladı ya....ama dün akşam son bölüm heyecan,gerilim, acaba falan yaratmak için Merve, Kerim’e “biz diye bir şey yok, git,seni istemiyorum, zaten hiçbir zaman istemedim” dedi ya...ama çok (!) ama çok(!) zekice (!) hatta dahice (!) kurgulanmış bir şekilde Kerim, Merve’yi Şebnem’i kullanarak kıskandırdı ve sonunda istediğini elde etti ya...işte ben o sahnede yuhhh dedim, pes dedim...yazık dedim....uzun zamandır Türk dizilerinde böylesine aykırı ve değişik bir çift izlememiştim, Merve ve Kerim’i ailecek severek takip ediyorduk...ama böylesine geçiştirilmiş, uydurulmuş, ben yaptım oldu’laştırılmış bir son hiç yakışmadı onlara....neyse bunu da yedik, yuttuk

    Pelin, Taytay ile niye evli, Taytay’ın nesini seviyor?Taytay bunca sene hep kaypak, hep işine menfaatine gelen şekilde yaşamış,davranmış, kemiksiz, prensipsiz, hatta gurursuz bir adam...dün akşam ne oldu? Ne değişti? Pelin’in Emre ile geçmişini anlayıp, Emre’nin Pelin’e kara sevdasına uyanıp dellendi eeeeee......sonra ne oldu? Pelin’e “bırak beni, git, seni istemiyorum” diye çığlıklar attı....Pelin Taytay’ı o şekilde yerde nefes nefese böğürürken bulduğunda kendisi için bu derece büyük bir sinir krizi geçirmekte olduğunu düşündü...ama Taytay bir kaç dakika önce Kerim tarafından nerdeyse nefessiz bırakılarak öldürülecekti de o yüzden o derece ajite, korkmuş, çılgın ve histerikti...ayrıca geçmişte Kerim’e yaptığı o saksıyı düşürme vicdansızlığı....üstünden 20 sene de geçse, 30-40 sene de Taytay hep aynı adam...asla değişmez,değişmeyecek, düzelmeyecek...hayattan, yaptıklarından, ettiklerinden, hatalarından ders falan çıkarmayacak...ama yine de biz bunu yedik, yuttuk

    Mehmet, okulda okuyan, zaten bu eğitim ve öğretim yılında bir sürü devamsızlığı olan çocuklarını atıp karavanının terkisine kendini yollara vurdu öyle mi? Ne ara, nasıl, hangi içsel hesaplaşmalarla karar verdi buna? Ne kadar süreliğine dere kenarında balık avlayıp, ateş yakacaklar....Arzu’nun yaptığı korkunç bir şey....ama sanki bir cinayete kurban gitmişcesine sevgi ve saygıyla anılıyor...hiç bir şekilde özeleştiri yapılmadan çocuklarına “yavrum,sizin anneniz bir melekti” temasıyla yaklaşılıyor ve o çocuklar işte öyle büyüyor...öyle mi? Tamam, tamam bunu da yedik....zor geldi, ama, yuttuk


    Lakin en zor yutulanı, hatta yutulamayanı Oya ve Serhan oldu...ben Gökçe Bahadır’a bayılırım, hemen hemen her izlediğim dizisinde bir öncekine oranla oyunculuk anlamında kendini hep bir üst seviyeye taşımıştır....hala Yaprak Dökümü’nü izlediğimde o günlerden bugüne gelmesini sağlayacak potansiyeli görürüm..ama kardeşim bu dizide beni Oya karakterinden soğuttu.....bu kadar renksiz , bu kadar tepkisiz, bu kadar ne olduğu, nasıl bir insan olduğu anlamsız bir tipleme yaratılabilinir mi? Üstelik dizinin konusuna göre Oya bu insanların içinde en masum, en günahsız, hatta en mağdur edilmiş kişi....ve ben bir türlü üzülemiyorum Oya için....bir türlü Serhan Merve’den kurtulsun ve Oya ile kavuşsunlar diyemiyorum....diyemedim....dün akşam da demedim zaten.... sen tut, Burcu ile Emre’nin düğününe git, o sırada, sana gıcık olan, son iki bölümdür peydah olmuş Şebnem Aksak, Kerim kendisini reddetti diye sinirlenip içsin, sonra da Merve’ye zarar vermek yerine, benim oğlum Aksak’ların tek erkek torunu olmalı saçma mantığından hareketle, kalksın senin evine gelip Deniz’i öldürmeye çalışsın....sende sana gelen telefonla işe uyan, eve koş, Şebnem’le boğuş, itiş, kakış, hatta tam öleyazacakken, Serhan’ın hayali eli, seni hayata, yaşama, hayata tutunmaya davet etsin...(ayyy bak yine çok duygusallandım,yazarken bile tüylerim diken diken 😊) ve sen o güçle Şebnem’i itekle, kafası sehpaya çarpsın ve ölsün....sonra da ikinci sezonun taaaa başından beri Oya’yı bir mahkemede sorgulanırken ve işlediği cinayeti itiraf ederken izleyen biz seyirciler ters köşe olalım....”haaaaaa” diyelim, “evet Oya katilmiş, ama, öyle harbi katil değil, Arzu’yu öldüren hiç değil, meğer son iki bölüm yeni bir tipleme çıkacakmış ve Oya kendini korumak için o karakteri öldürecekmiş, vayyyy be şeytanın aklına gelmez....ne senaryo ama” diyelim.....yok diyemedik, yani enazından ben diyemedim...yani bu kadarını yutamadım....gaz yaptı söylemesi ayıp

    Haaaa o son sahnelerde Sarmaşık’taki kalesine bu sefer Merve Sağlam soyadı ile geri dönen ve yine sağa sola telefonla direktifler yağdıran Merve sevimli geldi mi size?
    Ya da Oya ve Serhan’ın düğününde ikram edilecek kanepelerin eksikliği problemini sanki kızkardeşi evleniyormuşcasına bir telefonla çözüveren Merve? O sevimli miydi?

    Veya Oya ile telefonda Mila’nın kaçta onlarda olacağını konuşan ve ödevini yapmadı diye uyaran hatta kızının sorumluluğunu can düşmanı(öldürmeye kalktığı kadın) ile paylaşan Merve ?

    En komiği de neydi biliyor musunuz? Dizi ikinci sezonda nasılsa 2019 yılında bitecek, yani Mayıs 2019 gibi falan diye düşünülüp,planlanmış ya....o yüzden dizi zamanlamasında günümüz flashbackleri, mahkeme sahneleri falan hep 2019 diye gösteriliyordu....gerçi dizinin ömrü 2019’ugöremedi ama...
    Sevgili ipekaziz,
    Dün izlediğimiz bölüm Türk televizyon tarihindeki en kötü final bölümüydu sanırım . Daha kötusu olabilir miydi bilemiyorum gerçekten. Bir kere izleyici olarak canımı en çok sıkan Mervenin yaptıklarının yanına kalması oldu. Yine dört ayağı üzerine düştü. Utanmadan arlanmadan kerim ile birlikte oya ve Serhanin düğününe gelmesi karşısında söyleyecek söz bulamıyorum. Oyanın şebnemi öldürmesine ne demeli peki, onca olaydan sonra ben kerim ya da Merve ölür diye beklerken ki çoğu izleyicinin benimle aynı fikirde olduğuna inanıyorum oyaya şebnemi öldürtmek en hafif tabiri ile saçma. Burcu hapse girdi tamam, Oya nefsi müdafaadan az bir ceza alıp en sonunda mutlu oldu kabul, peki ya Merve ve pelin? Onların ödemesi gereken bir bedel yokmuydu, cinayeti saklamaktan, yalan ifadeden ceza almaları gerekmiyor muydu? Elifin ölümü, Mervenin oyayi öldürtmeye çalışmasının bir cezası yok muydu ne oldu bunlar? Havada kaldı hepsi . Seyirci olarak adaletli bir son umudundaydım , olmadı bir de üstüne üstlük saçmalık ötesi bir mutlu (!) son ile biten bir hikaye. ..
    Iyi ki dizi bitti de zekamiz ile daha fazla dalga geçilmeyecek. Sadece mehmet Nilay ve ayazin buruk da olsa mutlu olmalarına sevindim. Arzu katil olup ölmeseydi keşke dedim. Çünkü dizide en çok bu aileyi severdim. En kötü son onlara yazıldı . Yazık oldu. Merve ölse oya Serhan deniz gidip başka yerde yaşasaydı sanırım bunca saçmalıktan çok daha mantıklı olurdu. Olmadı. Kötünun zeki olduğu ve her zaman kazanacagi mesajı verildi. Bunca zaman evrenin adaletinden dem vuran dizi en adaletsiz şekilde bitti. Neyse artık birdaha böyle gerçek dışı olayların yer aldığı hikayeleri izlemeyiz umarım.
    Keyifli yorumlar
    Konu kirmizi su tarafından (12-12-18 Saat 10:53 ) değiştirilmiştir.

  7. 3 kişi kirmizi su nickli üyemize teşekkür etti:
    lazuli (12-12-18),nurdi (12-12-18),sevosboss (12-12-18)

  8. #115
    Durum:
    Çevrimiçi
    semaltan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    09.03.2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,066
    Konular
    0
    Ettiği Teşekkür
    5
    25 mesaja 41 teşekkür aldı.
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Cevap: Ufak Tefek Cinayetler - Bölüm Yorumları (3)

    Izleyiciye ................muamelesi yapan cakma ve bir kismi calinti senaryo, sanki Turkiye de yasanmayan hayatlar, kiyafetler vesaire, gule gule
    Ancak tum yorumlara katiliyorum; Kerim Merve askini izlemek guzel olurdu; iki oyuncuda muhtesem
    neyse bitti gitti
    Konu Balca tarafından (12-12-18 Saat 18:09 ) değiştirilmiştir.

Sayfa 23/24 İlkİlk ... 13192021222324 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 16 kullanıcı var. (1 üye ve 15 konuk)

  1. sevosboss

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •