Sayfa 198/201 İlkİlk ... 98148188194195196197198199200201 SonSon
1001 sonuçtan 986 ile 990 arası

Konu: Siyah Beyaz Aşk - Bölüm Yorumları (38)

  1. #986
    Durum:
    Çevrimdışı
    YESIL8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    01.07.2007
    Yer
    Kırmızı
    Mesajlar
    4,759
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    2,635

    Aldığı Beğeni: 3,525

    Bahsedilme
    87 Mesaj

    Standart

    Alıntı syno Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeşül sen Birce'ye soracaklarını söyle bana ben çarşamba son oyuna gidicem hem de tee nerelerden kalkıp gidicem bilseniz ben sorayım yakalayabilirsem :))))

    Geçen Birce'nin katıldığı Beyaz Show'un bi bölümüne denk geldim.

    Hakkındaki bilgileri sıralıyordu.

    Annesi çok minnettar, sevgi dolu ve sürekli teşekkür eden biridir demiş Birce için.

    Hani bazı laflar havada kalır ya ben bunların altının o kadar dolu olduğunu hissediyor ve görüyorum ki. Bravo kadın gibi kadına
    Ben de bir zıkkımın dibi köşesinden gittiğim için ahahaha Buna değer diyorum :))

    Şöyle söyliyim kendisi TEK PART kapısının olduğu bölümden çıkıyormuş genelde..ama oyuncuların giriş yaptığı camlı bölmeden de çıktığı oluyormuş.

    Kaçırmazsın umarım.Gerçi öyle büyük bir kalabalık bekliyor ki Birce haklı..her biriyle foto çekse gece yarısını bulur..

    Yalnız Çarşamba günü olan 20:30 da ve bitmesi 23 ü bulur..çıkması da 5-10 dk sürüyor.. çok geç saat olunca belki çektirmeyebilir. ve de kaçabilir..ahaha dikkat edin :))ertesi gün öğlen genelde seti oluyor çünkü...

    Bekleyen sayısı ne kadar az olursa foto ve sohbet imkanı o kadar çok ...benim şansızlığım onu bir ordunun bekliyor oluşuydu ahaha

    ve size videoda olmayan bir şeyi anlatayım..Birce için neden mütevazi dediğimi anlayacaksınız..

    O show center ın iki çıkışı var. biri teras bölümü diğeri ana çıkış..

    Birce hastalığını söylemesine rağmen ısrar eden bir kesim vardı..Kızcağız cidden kötüydü bakmayın videoda iyi çıkmış..o benim telin eseri ahahahah
    boğazı kötü. hemen kafeteryadan sıcak bir şey ikram edildi.
    elinde içeceği hala insanların kalbini kırmamaya ve ikna edip gönül rahatlığıyla gitmeye çalışıyordu.

    Kene gibi yapışanları görünce sinirlendim..Ben ve arkadaşım teras çıkışına yöneldik. Eziyete dönüştürüyorlardı çünkü durumu.
    Kapıya yöneldik o da ne kapıyı görevli kilitiyor..gersin geri çıktık..ve ana giriş ve aynı zamanda çıkış olan bölüme doğru gidecekken
    Birce nin sesini tam arkamda duydum..

    aaa kapı kapalı mı!!

    Birce bizim arkamızdan diğer çıkışa yönelmişti ki Görevli nin sesi..
    'birce hanım hemen açıyorum..siz isteyin olur mu öyle şey...'

    Görevlinin tavrı yaklaşımı...görevi olduğu için falan değil..yada orada başrol diye değil..keşke görseydiniz nasıl davranıldığını..ve de onun nasıl davrandığını...
    Birce nin ben oyuncuyum ne demek çıkacağım kapıyı kaparsın falanlı tavrının hiç ama hiç olmayışı..
    tamam kapalıysa ötekine ahah çok sakin ama..

    Bir yerde başrol olup da bu kadar normal insan gibi olanı zor bulursunuz o sektörde..

    işte o insanlar elle sayılacak kadar ne yazık ki..
    dilerim tiyatro ile oyuncuların ilgisi artar.
    TV de başarının tek kaynağı orası..Eğitimini yerinde alırlarsa işte o zaman iyi işler çıkar..

    yoksa ağlayamayan gülemeyen karakter çıkaramayan kabız oyuncular dizilerde gelir gider..çöplüğe döner ortalık ahahahah


    not: benim soruları cidden sorabilecek misin ahahah
    çarşambaya kadar liste yapayım sana :)

    edit: Kadın halimle ben büyülendiysem ahaha erkekleri düşünemiyorum :)
    İbrahim bey işiniz cidden zor :img-hyste

    bu arada fragman hala yok dimi ahaha
    Kuşlu bunu da Birce nin tiyatrosuna bağlamadı dimi ahahah
    senarist kuşludan uzak dursa senaryoya yoğunlaşsa ..revizyonlara falan gelmesek belki erken gelir bunu düşünmezler dimi :)))

    ek: GERİ ALDIM..ERZURUM ne yaw aahahah kolaylık versin..
    bence eline tabela al...taaa erzurumdan sizi görmeye geldik diye..
    kesin gelir o zaman

  2. Beğenenler;
    ARZUM 1 (12-03-18), lavinya (12-03-18), Limaa (12-03-18), mydestiny (12-03-18), samanyolu. (12-03-18), sebebin (12-03-18), syno (12-03-18), UniCorn1 (12-03-18)

  3. #987
    Durum:
    Çevrimdışı
    syno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    31.01.2013
    Mesajlar
    158
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    112

    Aldığı Beğeni: 92

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı YESIL8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de bir zıkkımın dibi köşesinden gittiğim için ahahaha Buna değer diyorum :))

    Şöyle söyliyim kendisi TEK PART kapısının olduğu bölümden çıkıyormuş genelde..ama oyuncuların giriş yaptığı camlı bölmeden de çıktığı oluyormuş.

    Kaçırmazsın umarım.Gerçi öyle büyük bir kalabalık bekliyor ki Birce haklı..her biriyle foto çekse gece yarısını bulur..

    Yalnız Çarşamba günü olan 20:30 da ve bitmesi 23 ü bulur..çıkması da 5-10 dk sürüyor.. çok geç saat olunca belki çektirmeyebilir. ve de kaçabilir..ahaha dikkat edin :))ertesi gün öğlen genelde seti oluyor çünkü...

    Bekleyen sayısı ne kadar az olursa foto ve sohbet imkanı o kadar çok ...benim şansızlığım onu bir ordunun bekliyor oluşuydu ahaha

    ve size videoda olmayan bir şeyi anlatayım..Birce için neden mütevazi dediğimi anlayacaksınız..

    O show center ın iki çıkışı var. biri teras bölümü diğeri ana çıkış..

    Birce hastalığını söylemesine rağmen ısrar eden bir kesim vardı..Kızcağız cidden kötüydü bakmayın videoda iyi çıkmış..o benim telin eseri ahahahah
    boğazı kötü. hemen kafeteryadan sıcak bir şey ikram edildi.
    elinde içeceği hala insanların kalbini kırmamaya ve ikna edip gönül rahatlığıyla gitmeye çalışıyordu.

    Kene gibi yapışanları görünce sinirlendim..Ben ve arkadaşım teras çıkışına yöneldik. Eziyete dönüştürüyorlardı çünkü durumu.
    Kapıya yöneldik o da ne kapıyı görevli kilitiyor..gersin geri çıktık..ve ana giriş ve aynı zamanda çıkış olan bölüme doğru gidecekken
    Birce nin sesini tam arkamda duydum..

    aaa kapı kapalı mı!!

    Birce bizim arkamızdan diğer çıkışa yönelmişti ki Görevli nin sesi..
    'birce hanım hemen açıyorum..siz isteyin olur mu öyle şey...'

    Görevlinin tavrı yaklaşımı...görevi olduğu için falan değil..yada orada başrol diye değil..keşke görseydiniz nasıl davranıldığını..ve de onun nasıl davrandığını...
    Birce nin ben oyuncuyum ne demek çıkacağım kapıyı kaparsın falanlı tavrının hiç ama hiç olmayışı..
    tamam kapalıysa ötekine ahah çok sakin ama..

    Bir yerde başrol olup da bu kadar normal insan gibi olanı zor bulursunuz o sektörde..

    işte o insanlar elle sayılacak kadar ne yazık ki..
    dilerim tiyatro ile oyuncuların ilgisi artar.
    TV de başarının tek kaynağı orası..Eğitimini yerinde alırlarsa işte o zaman iyi işler çıkar..

    yoksa ağlayamayan gülemeyen karakter çıkaramayan kabız oyuncular dizilerde gelir gider..çöplüğe döner ortalık ahahahah


    not: benim soruları cidden sorabilecek misin ahahah
    çarşambaya kadar liste yapayım sana :)
    Ben zıkkımın kökü ne kelime Erzurum'dan kalkıp gidicem

    aylardır ayarlamaya çalışıyorum izin almak bi dert oyuna iyi bi yerden koltuk bulmak bi dert neyse sonunda hepsini hallettim bi aksilik çıkmazsa gidicem

    anlattıklarından Birce'nin nasıl bir tavır ve ses tonuyla konuşmuş olabileceğini tezahür edebiliyorum o yüzden seviyorum ben bu kadını...

    Hazırla sen listeyi ben sorabildiğimi sorarım :)) geç bi saat olacak çıkışı hele hastaysa konuşmak pek mümkün olmayabilir ama ben yine de şansımı denicem :) Tülaaaaaaayyyğğğğğğ diyte bağırırım hiç olmadı ben de onun kadar manyağım çünkü
    Ben artık şarkı dinlemek değil,
    Şarkı söylemek istiyorum...
    N.Hikmet

  4. Beğenenler;
    UniCorn1 (12-03-18), YESIL8 (12-03-18)

  5. #988
    Durum:
    Çevrimdışı
    AdaMavi90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    01.05.2016
    Mesajlar
    1,782
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    2,449

    Aldığı Beğeni: 2,082

    Bahsedilme
    14 Mesaj

    Standart

    Alıntı YESIL8 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de bir zıkkımın dibi köşesinden gittiğim için ahahaha Buna değer diyorum :))

    Şöyle söyliyim kendisi TEK PART kapısının olduğu bölümden çıkıyormuş genelde..ama oyuncuların giriş yaptığı camlı bölmeden de çıktığı oluyormuş.

    Kaçırmazsın umarım.Gerçi öyle büyük bir kalabalık bekliyor ki Birce haklı..her biriyle foto çekse gece yarısını bulur..

    Yalnız Çarşamba günü olan 20:30 da ve bitmesi 23 ü bulur..çıkması da 5-10 dk sürüyor.. çok geç saat olunca belki çektirmeyebilir. ve de kaçabilir..ahaha dikkat edin :))ertesi gün öğlen genelde seti oluyor çünkü...

    Bekleyen sayısı ne kadar az olursa foto ve sohbet imkanı o kadar çok ...benim şansızlığım onu bir ordunun bekliyor oluşuydu ahaha

    ve size videoda olmayan bir şeyi anlatayım..Birce için neden mütevazi dediğimi anlayacaksınız..

    O show center ın iki çıkışı var. biri teras bölümü diğeri ana çıkış..

    Birce hastalığını söylemesine rağmen ısrar eden bir kesim vardı..Kızcağız cidden kötüydü bakmayın videoda iyi çıkmış..o benim telin eseri ahahahah
    boğazı kötü. hemen kafeteryadan sıcak bir şey ikram edildi.
    elinde içeceği hala insanların kalbini kırmamaya ve ikna edip gönül rahatlığıyla gitmeye çalışıyordu.

    Kene gibi yapışanları görünce sinirlendim..Ben ve arkadaşım teras çıkışına yöneldik. Eziyete dönüştürüyorlardı çünkü durumu.
    Kapıya yöneldik o da ne kapıyı görevli kilitiyor..gersin geri çıktık..ve ana giriş ve aynı zamanda çıkış olan bölüme doğru gidecekken
    Birce nin sesini tam arkamda duydum..

    aaa kapı kapalı mı!!

    Birce bizim arkamızdan diğer çıkışa yönelmişti ki Görevli nin sesi..
    'birce hanım hemen açıyorum..siz isteyin olur mu öyle şey...'

    Görevlinin tavrı yaklaşımı...görevi olduğu için falan değil..yada orada başrol diye değil..keşke görseydiniz nasıl davranıldığını..ve de onun nasıl davrandığını...
    Birce nin ben oyuncuyum ne demek çıkacağım kapıyı kaparsın falanlı tavrının hiç ama hiç olmayışı..
    tamam kapalıysa ötekine ahah çok sakin ama..

    Bir yerde başrol olup da bu kadar normal insan gibi olanı zor bulursunuz o sektörde..

    işte o insanlar elle sayılacak kadar ne yazık ki..
    dilerim tiyatro ile oyuncuların ilgisi artar.
    TV de başarının tek kaynağı orası..Eğitimini yerinde alırlarsa işte o zaman iyi işler çıkar..

    yoksa ağlayamayan gülemeyen karakter çıkaramayan kabız oyuncular dizilerde gelir gider..çöplüğe döner ortalık ahahahah


    not: benim soruları cidden sorabilecek misin ahahah
    çarşambaya kadar liste yapayım sana :)

    edit: Kadın halimle ben büyülendiysem ahaha erkekleri düşünemiyorum :)
    İbrahim bey işiniz cidden zor :img-hyste

    bu arada fragman hala yok dimi ahaha
    Kuşlu bunu da Birce nin tiyatrosuna bağlamadı dimi ahahah
    senarist kuşludan uzak dursa senaryoya yoğunlaşsa ..revizyonlara falan gelmesek belki erken gelir bunu düşünmezler dimi :)))

    ek: GERİ ALDIM..ERZURUM ne yaw aahahah kolaylık versin..
    bence eline tabela al...taaa erzurumdan sizi görmeye geldik diye..
    kesin gelir o zaman
    İşte boşuna sevmiyoruz bu kadını, İYİ Kİ VAR, İYİ Kİ... Her yerde asaletiyle, kibarlığı ile, o kocaman kalbinin güzelliğinin gözlerine yansımasıyla her zaman dikkat çekmeyi başarıyor. Başarıları daim olsun.

    Keşke o insanlarda biraz SAYGI göstermeyi başarabilselermiş keşke. O görevli orda olmasaydı, ana kapıdan çıkmak zorunda kalacaktı ve yine peşine takılacaktı demek ki insanlar ve kapıyı açar mısınız da demezdi eminim. İşte bazı insanlar vardır nerde nasıl davranmaları gerektiğini bilirler. Bu insanlar bütün başarılarına rağmen mütevazı kişiliklerinden ödün vermezler. Bir gülüş çok şeydir onlar için. Kendilerini kaybetmezler, kalp kırmamak için büyük çaba harcarlar... BİRCE gibi :happy0064 1500 kişi ayakta alkışlıyor ve ölesine hakediyorlar bu alkışı. Tiyatro izleyici içinde oyuncu içinde has alma halidir, bazen göz göze gelirsin. Sanki sana dokunarak , gözlerinin içine bakarak oynuyorlarmış gibi hissedersin bu müthiş bir etkileşimdir. SANAT İYİDİR, İYİLEŞTİRİR...

    20.30 DA BAŞLAYAN OYUNUN 15 DAKİKALIK ARAYLA BİTİŞİ 12.00'Yİ geçiyor, direk çıkabiliyor yani haklı olarak.

    Şimdi gerçekten yarın sete gidecek ve biz kesinlikle anlamayacağız hasta olduğunu izlerken, birileri kasım kasım kasılırken Birce iki kişilik performans göstermek zorunda kalacak yine kendisi ile alakası olmayan kusurları kapatmak için. Sesi kötü gelecek belki ama biz yine ASLI ne yaşıyorsa hissedeceğiz iliklerimize kadar çünkü tamamıyla bütün benliği ile Aslı olacak o herşeyi unutup...

  6. Beğenenler;
    ARZUM 1 (12-03-18), samanyolu. (12-03-18), syno (12-03-18), UniCorn1 (12-03-18), YESIL8 (12-03-18)

  7. #989
    Durum:
    Çevrimdışı
    esmamüge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    27.04.2006
    Yer
    Denizli
    Mesajlar
    3,884
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    215

    Aldığı Beğeni: 401

    Bahsedilme
    6 Mesaj

    Standart

    Baslik niye hala kapanmadi yaa yeni bolume giricez surda kac saat kaldi :))
    Bu bolum o kadar cok sahne var ki
    Tekne hastane kopru
    Umarim.gecisleri iyi ayarlanir kopuk sahneler izlemeyelim
    Ve umarim.artik handani az goruruz biktim yani surekli kadinin elestirmelerinden tamam bir hafta ver bir hafta verme kendalcim cogunluk asfer gormek istiyor daha cok
    Handanin uc bes sahnesi oluyor basrollerden cok bunu iyi ayarlamalisin handan cikinca tvye zap yapasim.geliyor ruhum.daraliyor valla

  8. #990
    Durum:
    Çevrimdışı
    grida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    10.01.2009
    Yer
    jüpiter
    Mesajlar
    735
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    541

    Aldığı Beğeni: 722

    Bahsedilme
    4 Mesaj

    Standart

    Sevgili forum Kapısız ev meselesi hiç açılmadan rafa kalkmıştır bilginize ev sahibi ev dizi için vermiyormuş. Bunlar yine konaktır yok oteldir yörük misali gezecekler

  9. Beğenenler;
    *lalezar* (12-03-18), meltem-cmbl (12-03-18), sebebin (12-03-18), UniCorn1 (12-03-18)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.