Sayfa 200/200 İlkİlk ... 100150190196197198199200
999 sonuçtan 996 ile 999 arası

Konu: Son Bahar - Bölüm Yorumları (31)

  1. #996
    Durum:
    Çevrimdışı
    edadan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.05.2008
    Yer
    wuw♥
    Mesajlar
    49,630
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 705

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Fragman bayıldım ve çok heyecanlandım,şimdi şu sattler geçmek bilmez...
    Tek beğenmediğim nokta,Keronun şeker hastalığı,bir o eksikti yani...
    Biz iyileşsin diyoruz,onlar daha beterini yapıyorlar,bir çocuğa bu kadar eziyet edilmezki.

    Galiple Sabihanın sahneleri çok güzel,ne cevherler varmış da bizden saklıyorlarmış=)
    Galipin "sen benim ömrümsün sevgilim,aşkımsın" dediği sahne çok güzel...

    Bu kadar da yüzsüzlük patavatsızlık olmaz.
    Bu Eda çok saçma biri...
    Hem geri çekilmesini bilirim diyecek kadar vicdanlı görünüyor hem de çocuğu hastanede ve kötü durumda olan bir anneyle konuştuğu konuya bak.
    İlla bunları hastanede mi demesi gerekiyordu,başka konuşucak yer mi yoktu.
    Sabırsız bir kişilik.
    Ben Sabihanın yeride olsam yaklaşırım yanına "çok mu seviyorsun Galipi"diyip yapıştırırım tokatı:img-hyste:img-hyste:img-hyste

  2. #997
    Durum:
    Çevrimdışı
    cerensb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    20.01.2009
    Yer
    KERİM ILGAZ
    Mesajlar
    16,162
    Konular
    2
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı edadan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fragman bayıldım ve çok heyecanlandım,şimdi şu sattler geçmek bilmez...
    Tek beğenmediğim nokta,Keronun şeker hastalığı,bir o eksikti yani...
    Biz iyileşsin diyoruz,onlar daha beterini yapıyorlar,bir çocuğa bu kadar eziyet edilmezki.

    Galiple Sabihanın sahneleri çok güzel,ne cevherler varmış da bizden saklıyorlarmış=)
    Galipin "sen benim ömrümsün sevgilim,aşkımsın" dediği sahne çok güzel...

    Bu kadar da yüzsüzlük patavatsızlık olmaz.
    Bu Eda çok saçma biri...
    Hem geri çekilmesini bilirim diyecek kadar vicdanlı görünüyor hem de çocuğu hastanede ve kötü durumda olan bir anneyle konuştuğu konuya bak.
    İlla bunları hastanede mi demesi gerekiyordu,başka konuşucak yer mi yoktu.
    Sabırsız bir kişilik.
    Ben Sabihanın yeride olsam yaklaşırım yanına "çok mu seviyorsun Galipi"diyip yapıştırırım tokatı:img-hyste:img-hyste:img-hyste
    ayy canım çok haklısın,
    şöyle ağzının ortasına bi tane patlatsa çok iyi olur.
    içim soğur valla,
    ama bence o günlerde yakın yani
    bu kadın bu hızla ilerlerse eğer.
    sabiha kendini tutamaz. haksızda değil.
    yüzsüz şey noolacak.
    hastanede konuşulacak şeymi bu
    hem yüzsüz hem sabırsız...
    bide aradan çekilirim diyor iyimi
    sanki galiple aralarında birşey varda
    aradan çekilecekmiş bak sen
    Allahım sen sabır ver bana

  3. #998
    Durum:
    Çevrimdışı
    edadan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    14.05.2008
    Yer
    wuw♥
    Mesajlar
    49,630
    Konular
    5
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 705

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı cerensb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayy canım çok haklısın,
    şöyle ağzının ortasına bi tane patlatsa çok iyi olur.
    içim soğur valla,
    ama bence o günlerde yakın yani
    bu kadın bu hızla ilerlerse eğer.
    sabiha kendini tutamaz. haksızda değil.
    yüzsüz şey noolacak.
    hastanede konuşulacak şeymi bu
    hem yüzsüz hem sabırsız...
    bide aradan çekilirim diyor iyimi
    sanki galiple aralarında birşey varda
    aradan çekilecekmiş bak sen
    Allahım sen sabır ver bana

    Keşke Galip bu konuşulanları duysa ne güzel olurdu:img-wink:
    Çok pis rezil kepaze olurdu Eda hanımcık:img-hyste:img-hyste:img-hyste
    Ama buna daha çok var gibi,Merveden pay biçersek,Mervenin gerçek yüzünü görmesi için aylar geçmişti:icon_whis
    Ama birşey aynı,Galip hastanede öğrnmişti ve postasını koymuştu.
    Yine mekan hastane,olur mu olur:img-hyste
    Ayrıca Merve Edadan bin kat daha iyi ve akıllı bir rakipti.
    Edanın yaptığına bakın,Merveyi arar olduk,yazık bize:img-cray::img-hyste
    Eda kadar patavatsız ve hayalperest başka bir kötü yoktur heralde.
    Kız ilk gördüğünde planlara başladı hemen,Merve yine üniversiteden beri hoşlanıyormuş Galipten,en azından bir gerekçesi vardı.
    Eda da Galipin liseden platonik aşkı olmasın:img-hyste:img-hyste:img-hyste

  4. #999
    Durum:
    Çevrimdışı
    kevserr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    25.03.2006
    Yer
    VİCDAN
    Mesajlar
    848
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Hastanenin havası galibin konuşma merkezine giden damarları açıyo heralde ne zaman hastaneye düşseler adam dile geliyor, aşkını bülbül gibi şakıyor. Çok güzel bie fragman ama çok geç kaldı. Güzel bir bölüm olacağa benziyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.