Sayfa 1/200 123451151101 ... SonSon
1000 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Suskunlar - Bölüm Yorumları (17)

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    ipekaziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetici
    Üyelik tarihi
    07.04.2006
    Mesajlar
    52,804
    Konular
    191
    Verdiği Beğeni
    174

    Aldığı Beğeni: 744

    Bahsedilme
    27 Mesaj

    Standart Suskunlar - Bölüm Yorumları (17)

    Bir önceki başlık 1000 mesaja ulaştığı için arşivlenmek üzere kapatılmıştır. Yorumlarınıza bu başlıkta devam edebilirsiniz.
    Bir önceki başlığa ulaşmak için :
    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=126505


    Tek cümlelik kısa mesajlar , sohbet içerikli mesajlar , tamamı büyük harfle ,bold(kalın) , altı çizili ve renkli yazı tipi ile yazılmış mesajlar yasaktır.
    http://www.dizifilm.com/forum/showthread.php?t=34469

    Suskunlar Dizi Detay Sayfası :
    http://www2.dizifilm.com/dizi.asp?did=593

    Saygılar,
    İpekaziz
    DiziFilm Moderatör
    Konu NATY&FACU tarafından (30-12-12 Saat 14:57:45 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    abusra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    29.01.2005
    Yer
    M&M
    Mesajlar
    5,499
    Konular
    117
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı CICEKCI KIZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Insallah boyle olcak.Ne de olsa Ahuya asik ya
    Bir an once fragman gelse de :whistle2
    ahu'ya aşık ama nasıl aşık

    ya bölümde ecevit anlatıcı oldu ya
    bekledim bişeyler desin bekledim hadi biraz konuş
    ama sadece "başına gelen anlar bazı aşklar öldürücüdür" dedi

    ahh seçsin ahu'yu
    yada klasik ahu hadi gel biraz konuşalım diyip onu dışarı çıkaracak
    ve dizi devam edecek ya ahu'ya inanmış gibi yapıp pek oraları olmayacak

    ama umarım öyle olmaz

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    The Brother - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Cezalı Üye
    Üyelik tarihi
    24.05.2012
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    99
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Hala Ecevit suçlu. Bu adam Bilal için aşkından vazgeçmedi mi? Ahu'nun gönlünü almaya gideceğim dediğinde Bilal'ın yüzündeki umudu gördü. Sonrada zaten Nisan'a gitti. Ahu'dan tam olarak bi itiraf alamamıştı. Bilerek inkar etti. Nisan'a yakın olmak istedi. Böylece Ahu'dan uzak kalabilecekti.

  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    seerose - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    12.06.2006
    Yer
    hopeless.
    Mesajlar
    2,042
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0
    Beğenilen Mesaj
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Allah'ım bu diziyi izleyerek kendime resmen işkence ediyorum.oyuncuların hatrı olmasa dizi şuan yüzüne bakılmayacak halde.onların kredisinin tükeneceği bölümler de pek yakında ,öyle görünüyor..nerede efsane ilk sezon ,nerede bu sezon!
    Olay örgüsü zaten infilak etmiş durumda.Ecevit gibi akıllı bir adam telefonu Gazanfer'in elinden aldıktan sonra neden telefona bakmaz ki.hayır Nisan olarak kayıtlı olmasa bilen azından bu gösterilmeliydi.
    Sonra İbo'nun Gülten istemiyor diye diğerlerini durdurması,fena saçmaydı.ne yani hiçbir şey olmamış gibi güle oynaya hayatınıza devam mı edeceksiniz,yine koşturmayacak mısınız irfan'ın Sait'in peşinden.yahu önce bi yakalayın Gülten istemiyor diye yine öldürmeyin.
    Birde hamilelik mevzusu vardı ki.gözümü kararttım,bıraktım kendimi bu da olur,PB bunu da yapar dedim ama neyse ki fazla acitasyon bünyeye zarar diye düşünebilmiş,bu kısmı es geçebilmiş,saolsun çok.
    Ecevit bütün laflarım asıl sana benim.böyle terlikle ağzına ağzına vurasım geliyor.neden bu kadar fedakarsın acaba!? Hayır yaparsın kardeşin için türlü fedakarlıklar,ödünler verirsin kendinden ama bu kadarı fazla yahu.Ahu senin için nefes gibi hayat gibi bir şey.onsuz hep eksik kalmışsın,hep yaralı..biliyorsun o da seni seviyor..tamam sevgili olalım hadi' deme ama bırak kalsın böyle biraz..Nisan'a koşman,başka birisini hayatına sokma çaban gereksiz.
    Bilal 'de bütün karakterler gibi ilk sezonda yazıldığı haliyle yazılmıyor.Ecevit'ten öptüğünü duyduğu ve Ahu'ya söylediği sahnelerdeki ergen tavırları hiç hoş değildi..Bilal hala Ahu konusunda ısrarcı olacak belli ki.hatta bu aşk safhasından çıkıp takıntı halini almaya başlayacak ve Gurur'un tarafına geçmesi ihtimali de hiç ama hiç uzak değil.Ahu madem benimle olmayacak kimseyle olmasın o zaman deyip gözünü karartabilir,Ahu'ya zarar bile verebilir..Malesef Bilal'i de harcayacak PB.harcanmadı mı zaten derseniz boynum kıldan ince..
    Onun dışında Ecevit'in Ahu'yu anlattığı sahne cidden çok güzeldi..
    Son sahnedeki Ecevit'in hallerini de hiç sevmedim.Ahu'ya inanmayacak Nisan'ı seçecektir.Ahu haklılığını kanıtlayana kadar da bu böyle sürüp gider..gerçi ben adam akıllı AhuEcevit çiftini izleyebileceğimizden emin değilim,açıkçası umudum da yok.
    Edit:Ahu'm bence sen git kendine yeni bir aşk bir de iş bul.hiç uğraşma bu adamlarla.valla bak.çekilir gibi değil çünkü.sevdiğin adam sana gelemiyor,sen gidemiyorsun..seni karşılıksız seven adam senden vazgeçmiyor..sana inanmayacaklarda.peh..orijinalliğe geel.
    son olarakta 'bu aşkın ızdırabını' parçasını kendime armağan edip uzayayım en iyisi.:whistle2
    İyi yorumlar..

  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    strawberry05 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    05.04.2011
    Yer
    Nefes&Tahir
    Mesajlar
    14,429
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Açıkcası ben bu bölümü beğendim diğer bölümlere göre daha heyecanlı ve güzel bölümdü tabi Ecevit-Nisan sahnesi hariç:img-beee:
    o sahne tek kelimeyle iğrençti:img-beee: çok saçma ve gereksizdi yani Nisan kim oluyorda Ecevit kendisini ispat etmeye çalışıyor anlamadım PB yine yapmış yapacağını o sahnede bazen bu senaristin kafası hiç basmıyor valla neyin kafasında çok merak ediyorum iyice işleri karıştırma derdinde kördüğüm oldu şu aşk hikayesi be ne gerek vardı böyle bişeye ayrıca artık Ecevitin fedakarlığından da gına geldi evet bi ecevitci olarak söylüyorum yani yeter artık ya ne bu böyle nereye kadar devam edecek hep fedakarlık yapan Ecevit mi olacak yani Bilalse hala bencil hiçbir değişme yok gene eskiye geri döndüler Bilal bencilliğinden hiçbirşey kaybetmemiş hala kendini düşünüyor sadece madem bu kdr seviyorsun Ahuyu insan sadece kendi mutluluğunu değil sevdiğininde mutluluğunu düşünür ama Bilal nedense tam tersini yapıyor aklı sıra Ahuyu Ecevitten soğutacak kolaydı sanki onca sene olmadı unutamadılar birbirlerini onca sene sevdilerde birbirlerini şimdi mi unutacak harbiden bazen Bilali anlamıyorum ya ister istemez karakterden soğuyorum yaptıklarıda umursanmayacak şeylerde değil yani Ahuyu arayıp "Ecevit Nisanı öpmüş" demesinin ne gibi bi açıklaması olabilir acaba yani neden söyledin Bilal gerek varmıydı sırf Ahuyu üzmek için yaptın bunu gerçektende sevsen önce kendini değil sevdiğini düşünürsün onun için fedakarlık yaparsın ama sen tam tersini yapıyorsun bu bölümde daha iyi anladım Bilal hala aynı Bilal hiç değişmemiş değişmeyecekte bencilliğinden hiç birşey kaybetmemiş ah Bilal ah sana ne desem artık bilmiyorum ki...

    Ecevitte artık kendi mutluluğunu ve Ahunun mutluluğunu düşünsün yeter ya bu kadar fedakar olma artık sende mutlu olmayı hakediyorsun herkes gibi Bilal seviyorsa seviyor sende seviyosun Ahuyu değişen bişey yok artık bu fedakarlık dozunu kaçırdı PB yani sırf AhuEcevit aşkını imkansızlaştırmak için yazdığı senaryolara bak ya o zmn ilk sezon Bilal-Ahu ilişkisini bitirmeyecektin şimdi Ahu ile Bilal sevgili falan değiller onların yolları ayrıldı Bilal Sibelle beraber ama hala Ahuyu seviyor tamam ama artık sevgili değiller ve Ecevitlede Ahunun kavuşması için bi engel yok olabilir Bilal seviyorsa seviyor Ahuyu ama Ahu sevmedikten sonra hiçbir önemi yok ki o yüzden şu aşk üçgeni olayı artık sıkmaya başladı yeter yani bari adam gibi aşk dolu sahneler izleyelim ya öbür türlü abuk sabuk sahneler izliyoruz bari aşk konusunda güzel sahneler olsun...

    bide bölümün başında bian Gültenin hamile olduğu sandım o kadar kötü oldum ki anlatamam ama Allahtan değilmiş hamile falan iyiki böyle bişey yazmamış PB yoksa klişe olurdu ve gerçektende saçmalamış olurdu çok korktum ya Gülten hamiledir diye çok şükür değilmiş olmazda inşallah Pınar hanım ters köşe yapayım derken kalpten götürecekti bizi:img-beee: umarım ilerleyen bölümlerde İbo ile Gültenin mutlu sahnelerini izleriz şöyle ele güne inat mutlu olsunlar ya bi kerede iyi şeyler olsun şu dizide...

    bu bölüm Gurur-Nisan sahneleride fazla sıkıcı ve berbattı o ikisini birlikte görmeye tahammül edemiyorum sinir oluyorum ya Nisan harbiden de çok saf kendisini çok akıllı zannediyor ama yanılıyor kukla gibi oynuyor Gurur onunla haberi yok saftirik:img-beee: bide neymiş Ecevit kendisine tapacakmış bak bak bak o sahnede ne güldüm ya halada gülüyorum:img-hyste komiksin yani Nisan sen öyle zannediyorsun ama sen tapacaksın adama haberin yok hemde öyle böyle değil Gururu falan da görmeyecek gözün siz ikiniz varya Gururla Nisan birbirinize ters düşeceksiniz bak işte o zaman gör sen curcunayı:img-hyste yanlız Ahunun herşeyi duyması çok çok iyi oldu ama ne yazık ki kızcağız inandıramayacak kimseye kendisini son sahne güzeldi Ecevitinde gelmesi ve Ahunun söyledikleri ama Ecevit inanmayacak Ahuya bakışlarından belliydi Ahucum hayal kırıklığına uğrayacak ama Nisanın gerçek yüzünü ortaya çıkardığında işte o zaman görecek Ecevit...hatta ecevitin söyleyeceği replikleri şimdiden duyar gibiyim kesin biz sevgiliyiz falan diyecektir Ahuya Nisan yapmaz öyle şeyler falan filan eee tabi Ahuda üzülecek bu duruma:icon_sorr artık araları eskisi gibi olmayacak bence bunların muylu olduğu sahneleri ne zaman izlicez acaba çok merak ediyorum ben hep böyle imkansız mı olcak aşkları hiç mi kavuşamayacak bunlar ah Pınar Bulut ah biran önce kendine gel toparlan artık düzgün şeyler yaz şu diziyle ilgili yeter ya saçma sapan artık klişe dolu sahneler izlemek istemiyoruzzzz...

Sayfa 1/200 123451151101 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Suskunlar - Bölüm Yorumları (16)
    By TUBASİ in forum Suskunlar
    Cevaplar: 995
    Son Mesaj: 27-09-12, 23:13:32
  2. Suskunlar - Bölüm Yorumları (10)
    By ugurcu-gamzeci in forum Suskunlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 22-06-12, 12:10:08
  3. Suskunlar - Bölüm Yorumları (7)
    By *Sultan* in forum Suskunlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 18-05-12, 18:39:29
  4. Suskunlar - Bölüm Yorumları (3)
    By Rüzgar in forum Suskunlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 20-03-12, 09:43:54
  5. Suskunlar - Bölüm Yorumları (1)
    By meliha_93 in forum Suskunlar
    Cevaplar: 1000
    Son Mesaj: 10-03-12, 11:32:17

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.