65 Ziyaretci Mesajı

  1. Vlla napiim kardeşciiim dersler tam gaz devm edioxD
    Dersten kafamı kaldıracak gücüm yok vlla
    Sn neler yapıosun kardeşciim ..??
    Eniştemiz nasıl
  2. bak şeri eğer buraya geri dönmezsen cidden çok bozuşuruz bak seni burda bekliyor olucam sakın unutma tamam mı banada artık iyi yolculuklar demek düşüyor neti bağlatır bağlatmaz msnde veya burda olman dileğiyle öptüm seni kuzum =)
  3. ayy sonunda şerii yaaa umarım temelli dönmüşsündür snei çok özledimmmmm =)=)=)
  4. offf nerelerdesin şeri yaa :S:S
  5. inşallah herşey düzelir tatlım herşey istediğin gibi olur=) final yapmana gerçekten çok sevindim seni çok özlicezz =)
  6. şeri bitanem yurt dışına çıkıyormuşsun ve bu yüzden senaryona final yapamadan gidecekmişsin gerçekten çok üzüldüm ama seninde bi hayatın var bu yüzden sana gelecekte büyük başarılar diliyorum=)
    Gerçekten bunca zaman seni hep takip ettim harika ve çok özel şeyler yazdın=)
    Senaryonla herkesi değiştirdin herkes bella&edwardcıyken onları sadece sıkı dost yaptın =) benim için bi sakıncası yok tabi o belladanda bi kurtulamadık gittide nese xD

    sözün kısasası tatlım gerçekten seni çok seviyoruz ve seni çok özlicez ama senin hayatında çok başarılı olacağına inanıyoruz=) Herzaman yanında seni destekliyoruz=)
  7. kolay gelsin zuzum malesef o işler baya vakit alıo
    iiim bende zuzu ya aynı staj dosyamı teslim ettim sonucu bekliyorum geçtimmi kaldınmı diye
  8. şerim nerelerdesin nealemdesin zuzum
  9. Est. canım ne kusuru :) Öpüyorum çok :)
  10. iyi bayramlar şeri:)
Görülen Ziyaretci mesajı 51 to 60 of 65
Sayfa 6/7 İlkİlk ... 234567 SonSon
Sayfa 6/7 İlkİlk ... 234567 SonSon
Nefer Tua hakkında

Temel Bilgiler

Yaş
34
Nefer Tua hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Christian Kane'nin yanı
Cinsiyet:
Bayan
Favori Diziniz:
Angel, Robin Hood, Kuzey ve Güney, True Blood...
Meslek:
Tecrübeli Vampir
İlgi Alanlarınız:
her vampirin yaptığı şeyler iştee :))
Biyografiniz:
Vampir Angel'a takmış durumdayım :)) Onun eşiyim artık...

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
4 (0.02%)
Günlük konu
0.00
Mesaj adeti
Mesaj adeti
888 (0.01%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.17
Albüm
Toplam Albüm
4
Toplam Resim
22
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
65
En yeni mesaj
29-07-12 23:39:44
Genel Bilgiler
Son Aktivite
25-03-13 16:23:27
Üyelik tarihi
14-09-07
Tavsiye Puanı
3

150 Arkadaşlar

  1. &&_tuqce_&& 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    &&_tuqce_&&
  2. <EyD@ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    <EyD@
  3. "dilay" 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    "dilay"
  4. (-ece-) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    (-ece-)
  5. ***Danna*** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    ***Danna***
  6. **johnny** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    **johnny**
  7. *qamze* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    *qamze*
  8. +BeyzA+ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    +BeyzA+
  9. ...-Nehir-... 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    ...-Nehir-...
  10. //_//hly=/ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    //_//hly=/
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 150
Sayfa 1/15 1234511 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
cratosslot giriş
eta saat
bahis forum
ilbet
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
bahis
deneme bonusu
escort ankara
izmit escort
izmir escort
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
en iyi casino siteleri