562 Ziyaretci Mesajı

  1. Tünaydın hayatımmm)

    sana onu yazmaya geldim ben de.şifreni değiştireceksin girmek için ben öyle yaptım da girdim.ayrıca Batuş'un yeni bölümü de gelmiş bir sonraki bölüme barışma var bence o yolda bizimkiler:) bir de Doktor Civanım diye bir hikaye var onu da tavsiye ederim Anafor var bir de o güzelmiş adaşım tavsiye etti bunları da:)
  2. adamlar niye bizim markanın önüne geçsin başka işler der yani Fatoş. bu arada reklamda çalan şarkı için serenay ve kerem stüdyoya girmiş belki yakında o görüntüler de çıkar ortaya beraber şarkı söylemişler.
    aksiyonu bitmiyor ki oranın tabii iş yapılmaz
  3. böyle her şeyini sanki çok doğalmış gibi anlatmasına bayılıyorum.odada yalnızdım salak salak hareketler yaptım haberi duyuca diyor bir de:) yetenek+kalp temizliği+azim= başarı diyoruz biz buna.

    ikili olarak birlikte çekim ve röportaj yapılmaz mavi izin vermez de kerem yakında bir dergi çekimi yapar bence de.
  4. evet şimdi inkar safhasındayız bunun bir tık ötesi kabullenme ve bitiş olacak az kaldı şekerim:)

    sanmıyorum artık ellettiğini Fatoş ışıktan öyle görünüyor olabilir. bakalım o bitiyor da ŞM laneti bitecek mi? kanal işi inada bindirdi gibi ama bakalım. zaten toktok ve yağcı teyzenin yazdıklarını okuyunca kuzenleri mi yazdı acaba demedim değil:) ama görünen köy de kılavuz istemez bildiğin olmuş gençler:)
  5. şu kübra ve emir-kübra olayı yüzünden çok girmiyorum ben de ama sana güvenim sonsuz canım:)

    bende de şu an sekmenin biri reklam sarıp sarıp izliyorum arada motivasyon için. ve bu adamı bu saç stiliyle göreceğiz bir dizide arkadaş diye haykırıyorum içimden annem diğer odada çünkü:)sen twitterı çok mu özledin de profilimdeki yazıyı bile yazıyorsun kıyamam
  6. ya zaten 1 ay boyunca girmeyince kendi kendine kapanmıyor muydu bu meret? hatta yt kapattım diyordu da geçen sene tamamen kapanmasın diye gece gizli giriyordu çakall)

    bu dönemler zor canım haklısın önce karşıdaki hayatında olmadığında hayat ne güzel diye kendini kandıracaksın sonra ikimiz burada karşılıklı ağlayacağız niye kapattımmm?diye sonra da geçecek zaten) ben yanındayım fahri psikolog olarak merak etme sen:)
  7. günaydın şekerimmm)

    kıyamam ben sana garip mi kaldın sen buralarda tek başına?( bak gelmişsinidr diye önce buraya uğradım ben girmedim daha twittera falan:) sana taze haberlr getiririm ben merak etme sakın. hesabı da tümden kapatmasaydın şekerim bir şey yazmasan da arada girer bakardın ne var ne yok.
  8. Bu çay muhabeti ne ya yiğide çay vermeyceklermiş ne demek
  9. Rep için çok teşekkür ederimm :)
  10. Malesef yanımda olmasına rağmen seslenemedim bile, sıkı koruma var..
Görülen Ziyaretci mesajı 71 to 80 of 562
Sayfa 8/57 İlkİlk ... 45678910111218 ... SonSon
Sayfa 8/57 İlkİlk ... 45678910111218 ... SonSon
fatosum hakkında

Temel Bilgiler

fatosum hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Ankara
Cinsiyet:
Bayan

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
848 (0.01%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.18
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
562
En yeni mesaj
11-03-16 12:42:48
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
2
  • Aldığı Beğeni: 5

Genel Bilgiler
Son Aktivite
19-10-18 16:43:57
Üyelik tarihi
05-11-07
Tavsiye Puanı
0

63 Arkadaşlar

  1. *Robsten* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    *Robsten*
  2. -EDA- 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    -EDA-
  3. afk2005 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    afk2005
  4. alagul. 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    alagul.
  5. Angel198 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    Angel198
  6. asir5 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    asir5
  7. asi_cansu 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    • asi_cansu - MSN üzeri Mesaj gönder
    asi_cansu
  8. Asteria 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    Asteria
  9. asu_man 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    asu_man
  10. atalan 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    atalan
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 63
Sayfa 1/7 12345 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.