518 Ziyaretci Mesajı

  1. Merhaba canım! Öncelikle yaptığın gifler imzalar avatarlar ve herşeyine hayranım diye söylemek istiyorum ben sana bir sorun için yaziyorum çünkü acayıp merak ediyorum forumda sordum ama cevap gelmedi acaba seni sormalıyım dedim bunu nasıl yaptın acaba feci bayıldım ve oğrenmek istiyorum bu tekniyi
    Şimdiden çok teşekkür ederim!

  2. merhaba buldun yoksa teşekkür ederım...
  3. İyi geceler,
    Beğenin için teşekkür ederim.Sevgilerimle:)
  4. İyi akşamlar,
    Beğenilerin için, teşekkür ederim.Sevgilerimle:)
  5. olur teşekkür ederım...
  6. merhaba bunu psd verbılırsını


  7. Ya Kendal her yerde saçma sapan kötüler yaratmaya devam ediyor. Adam karikatür kötülerle besleniyor Ya düşünsene öyle olduğunu Babaaasssııaaaağğğğğ kiiiiğğmmmmm repliğini de kullansın ama çok uygun hem de Yalnız Ferhat olsa cidden Damıla derdi
  8. Yani onun öldürülüşü dünya tarihindeki en saçma mafya öldürülmesi bence Adama silahı verip bana inanmıyorsan sık demesi ve ölmesi beni benden alıyor Biraz kuşluya baktım herkesin aklına hep SBA gelmiş. Ya ne diziydi, ne travmaydı be. :))) Alışmış kudurmuştan beter malum. Kız onlarla kala kala mafyatik olmuş zaten tavırlara baksana Ferhat'ın dişisi olmuş atarlı, giderli. Bir dahaki bölüm Alev de başlıyormuş sıkıntı yok diye
  9. En çok Alevle Çetin'i seversin tabi Aslı Cigal'i bıçaklayamamıştı. Burada bıçakladı sonunda Ben ikisini gördükçe güçlü kalamıyorum aklıma hayır Ferhat'ı öldürün, hayır öldürmeyin, hayır tarihe göre, hayır hayır kafamıza göre, aa bu doktor kim, kızımmış yahu, aslında sadece Namık'ı öldürecektim, bana inanmıyorsan beni vur Ferhat, ah vuruldum Cigal geliyor
  10. İnşallah güzel olur da şöyle güzel bir başlığa kavuşuruz yine :))) Ben de özlemişim, adını görünce başlıkta hemen seviniyorum :))
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 518
Sayfa 1/52 123451151 ... SonSon
Sayfa 1/52 123451151 ... SonSon
samanyolu. hakkında

Temel Bilgiler

samanyolu. hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Hanımeli
Cinsiyet:
Bayan
Favori Diziniz:
Gecenin Öteki Yüzü,Çemberimde Gül Oya,Yeditepe İstanbul,Siyah Beyaz Aşk,The Mentalist
İlgi Alanlarınız:
ps,müzik,film,kitap

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,854 (0.02%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.44
Albüm
Toplam Albüm
3
Toplam Resim
22
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
518
En yeni mesaj
16-02-19 21:35
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
1,723
  • Aldığı Beğeni: 1,246

Genel Bilgiler
Son Aktivite
15-12-18 19:59
Üyelik tarihi
03-04-08
Tavsiye Puanı
0
Web Sitesi
https://twitter.com/hnmelifilbhri

84 Arkadaşlar

  1. вєℓℓα ¢αяσℓιηє 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Cezalı Üye

    вєℓℓα ¢αяσℓιηє
  2. *eceee* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    *eceee*
  3. *selcan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    *selcan*
  4. 29turk61 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    29turk61
  5. 61M3RVE61 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    61M3RVE61
  6. alada_derya 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Cezalı Üye

    alada_derya
  7. alagul. 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    alagul.
  8. aLoNSoMaNia 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    aLoNSoMaNia
  9. angelic 
    Durum:
    Çevrimiçi

    Herşeye rağmen iyi kalpli olmaktan VAZGEÇME!

    angelic
  10. archeologue 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    archeologue
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 84
Sayfa 1/9 12345 ... SonSon

05-10-18


13-03-18


10-03-18


08-03-18


07-03-18


06-03-18


05-03-18


04-03-18


22-02-18


21-02-18


20-02-18


18-02-18


Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon

11-12-18


10-12-18


20-11-18


19-11-18


16-11-18


27-10-18


20-10-18


15-10-18



Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon

Mesajlar:


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.