268 Ziyaretci Mesajı

  1. Aynen öyle canım. Kimse Paşa 'nın aşkından şüphe duyamaz, adam deli gibi seviyor be.
  2. Canım çok teşekkürler repin için. Anlamıyorlar ki, saatlerce otur anlat yine anlamazlarda işte, insan açıklamayıncada huzursuz hissediyor.
  3. A olmazsa olmaz o. Şimdi bir değişti pir değişti eltisini merak eder.

    Bu arada Ceyhun'un şu lafı çok hoştu. "Yani elti abi onlar sonuçta elti yaa.":) komik çocuk. Cimbomla didişmelerine bayılıyorum.

    Sanıyorum ki Uludağ'ın büyük kısmı 63 de diğer kalan kısmı 64 de olacak. Tahminen Cimbomu yerde bulacaklar ve bölüm orda bitecek. 64 de de kendine gelir,İstanbul'a dönerler.
  4. Yani bilemiyorum ama yüzü gözü örtülü bir insan var orda belki o Elçin olabilir. Ancak Ceyhun kesinlikle yok çünkü Uludağ'a gitmemiş sanırım hem toplu fotolarda yok hem de twitterdan takip ettiğim kadarıyla izinde.

    Güney'e gelince endişeden ve belki de kıskançlıktan deli olacak bulana dek.
  5. Yok silinmemiş http://instagram.com/p/XV6UrDtCen/ bu fotoğraf işte bahsettiğim. Bence güzel olacak çünkü en azından Cimbay üzerine bir sahne yazılmış Cimbom kayboluyor herkes onu arıyor ve buluyorlar filan. Biraz böyle uzatırlar da keyifle izleriz o zaman.
  6. Rica ederim. 63. bölüm süper olacak Ferit-Güney hep beraber Günçiçeği aramaya çıkacaklar. 62 Cimbay adına boştu ama 63 dolu olacak gibi.
  7. Resimlere https://twitter.com/kartalcidamli burdan ulaşabilirsin.:)
  8. Canııııııım özel mesaj atamıyorum sanaa bana ulaşman lazıııım :)))
  9. Yok yok çözümü bulduk :)
    Benim odadaki tv Show'u çekmiyo ama Star'ı çekiyor.
    Annem de benim odaya gidecekmiş :)
  10. annem MY diye tutturdu
    Netten izlesem kota doldu dolacak...
    Offf of!
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 268
Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon
Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon

İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,052 (0.01%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.25
Albüm
Toplam Albüm
1
Toplam Resim
9
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
268
En yeni mesaj
04-04-13 18:26:54
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 0

Genel Bilgiler
Son Aktivite
04-06-13 12:08:52
Üyelik tarihi
16-03-09
Tavsiye Puanı
0

182 Arkadaşlar

  1. <<zanessa>> 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    <<zanessa>>
  2. (:sena:) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    (:sena:)
  3. (ESRA) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    (ESRA)
  4. **MeLiSa** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    **MeLiSa**
  5. **Yaprak** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    **Yaprak**
  6. *Cemre*Serkan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    *Cemre*Serkan*
  7. *Feyza* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    *Feyza*
  8. *pamuk_seker* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    *pamuk_seker*
  9. *sma* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    *sma*
  10. *yasemin* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    *yasemin*
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 182
Sayfa 1/19 1234511 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.