192 Ziyaretci Mesajı

  1. Damla abi, hemen msn ye damlıyorsun! admin yapamadı ben yaptım lan .
    Gir hemen inanamıyorum şuan : D

    not ; ayfer .
  2. şekerimm uzun süredir konuşmadk senle özledim seni ya
    bundan sonra hep konuşalım msnden hemdee
    hani stara mail atçaktık bugündü sanırım? yazıyı yazdn mı ?
  3. leaaan :) yahu döşedim,sana haber vericektim bende baktım feyste ama yoktun
    demekki teğet geçişmişiz,ayrıca memnu kadar tat vermiyo hiçbiryer artık,baksana herkes atarda ben inada bindirip yazdım sanılmış,neysem artık.
  4. Tatlım bugün 12 ye kadar msne gelebilirsen bekliyorum.Pian ile birşey düşündük sizinde ikirleriniz önemli.Öpüldün.:)
  5. Ben de seni çok özlemişim, yazını okurken yüzümde açan gülleri görmen lazımdı:) İyi ki varsın tatlım:) Kocaman öpüyorum senii Damlacım:)
  6. Ayyyy inanmıyorummmmmmm :)) Hayatımmmmm bugün foruma girdiğimde beni en çok şaşırtan şey senin bu yazın oldu :)) Nasıl mutlu oldum anlatamam sana, bir de okumaya başladığımda, devamının benimle ilgili geleceğini anlamadığım için gülme krizine girdim:))) Yine Damla'ya özgü bir üslupla beni dağıtmayı, yerle bir etmeyi başardın tatlımmmm:))) Çok ama çok teşekkür ediyorum sana bu şık ve eşsiz yazın için :) Tatlım önce pc bozuktu, benim yl vizelerim ve ve yetiştirmem gereken ödevlerim vardı, bir yandan da iş var tabii! Pc geçen hafta geldi, sonra da ben gittim :)) Tamire değil elbet, kuzenime gitmiştim orada kalıyordum... Yeni döndüm :)) Uzun süredir yazamıyordum, bu gece 3 - 4 tane yorum yazdım. Valla inan neye benzediğini bilmiyorum şu an yazıların:) Biraz daha bekleseydim dizi bitecekti zaten :)) Tatlımmm beni çok mutlu ettin, çok duygulandırdın.. Tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum sana...
  7. len biz böyle pek geleceğe dönük planlar yaparkene dizi yayından kaldırılmaz umarım.. raitingler pek iç açıcı değil malum.. o gün ezel izlesem de ağlarım yani, olmasın öyle bir şey! =(

    ayyy pek mesuduuum! neğğ&beğğğ bekliyooore galp galp***
  8. su'ya katlanmanın yolu demirden geçiyor yavrum.. ancak bu şekilde çekilir kılınıyor ikisi de.. çet de ayşegülle yaşasın artık o tutku dolu aşkı.. çet&arzu olurken ali de bir tarafta kudururken ayşegül demir'e kayabilir mi mümkün müdür? acaba yaralı yürek ayşegül'ün aradığı sevgi&şefkat vs demirde midir? neden olmasın.. hoş aslancem ile denendi ezik çocuk olayı.. ama aslancem tam bir ezik, aynı zamanda kımıl zaralısı.. ama demir yağız bir delikanlı.. mert, gururlu falan ) =)) çok da iyi yani.. memo da öyle bir enişte ister.. bir de gördüğümüz üzere demir ömer'in gözüne girmeye devam ediyor.. bence o otelde çok yükselecek.. sonrası ayşegül iştee.. sahiplensin onu falan.. gördüğün üzere kombinasyonları şimdiden kurmaktayım..

    offf ne diyorsuuun!? ömer ile neslişahınkisi böyüğğk aşk yeaa! offf bayıldım.. emre&şebnem e kılım! ikisi de birbirinden uyuz! sanki su&çet in birkaç beden büyük versiyonları gibiler! korkunçlar! ömer&neslişah forevığğrr! galp*
  9. leyyyyn ?!

    pazartesi nazarımda ezeltesi olduğu üçün küçük sırları izleyemiyorum haciii..! şimdi tekrarı var da.. ben neslişah&ömer 'ciyim len galp* dingil çetin de otizmli memo'yu sevsin, birlikte gezsinler tozsunlar, mutlu olsun memo galp* çetinle ömer anasını sen al kızını da ben deyip kombinasyonları oluştursunlar.. ama demedi deme ben çok ileride, belki uzak gelecekte arzu&çet görüyorum.. ve mutluyum galp*
  10. teşekkür ederim:)
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 192
Sayfa 1/20 1234511 ... SonSon
Sayfa 1/20 1234511 ... SonSon
Damla. hakkında

Temel Bilgiler

Damla. hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Bountyland
Cinsiyet:
Bayan
Favori Diziniz:
Angel, Six Feet Under, Maçolar, Gossip Girl, Kaptan, Mad Men, Smallville, House M.D
Meslek:
Sınav kağıtlarına simetrik şekil çizici, geleceğin tasarımcısı
İlgi Alanlarınız:
Müzik, Kitaplarım
Biyografiniz:
Karada yaşayan asosyal bir memeli. Etobur değildir, mantar ve kabaktan nefret eder.

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
11 (0.00%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.00
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
192
En yeni mesaj
24-12-10 20:47
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 0

Genel Bilgiler
Son Aktivite
04-09-11 18:15
Üyelik tarihi
02-04-10
Tavsiye Puanı
0
Web Sitesi
http://yamuk.org/

22 Arkadaşlar

  1. #Ayçiçeği# 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    #Ayçiçeği#
  2. #göçebe# 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    #göçebe#
  3. Asli21 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    Asli21
  4. Ayfer* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    Ayfer*
  5. aylince 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    aylince
  6. bengisu_18 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    bengisu_18
  7. betüsüm 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    betüsüm
  8. celeborn 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    celeborn
  9. devilish* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    devilish*
  10. Jimena 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    Jimena
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 22
Sayfa 1/3 123 SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.