19 Ziyaretci Mesajı

  1. Senide Bekleriz. : )

  2. Merhabalaar.
    David Tennant Ailesi olarak, aile imzası yapıyoruuuzz.
    Başlığımıza uğramış bir kişi olarak, sen de adının yazılmasını istersen;
    başlığa ya da profilime mesaj atabilirsin.

    İyi Günler !
  3. Mutlaka bekleriz :)

  4. oo yine gelmişsin k5 zaten seni anca msnde kameradan görürüm ergen
  5. sen buralara gelirmiydin lan
  6. Neyse bebem msnden devaam
  7. Kesinlikle bebeğim Acıyın bizeee Bihter gibi yengemiz olmasın
  8. Aynen bebeğim bendensin ee en yakın arkadaşım benden olmıcakta kimden olucak. Nuri akında yanlız kalırsın valla Tehditkar gördüm kendimi Chad Murray Kıvannç Tatlıtuğ foreveğğğğ
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 19
Sayfa 1/2 12 SonSon
Sayfa 1/2 12 SonSon
(NihalBehlül) hakkında

Temel Bilgiler

(NihalBehlül) hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
HK,FeriEmir, Chair.
Cinsiyet:
Bayan
Favori Diziniz:
Aşk-ı Memnu, Doctor Who, Gossip Girl, Adını Feriha Koydum, ÖBGZK
Meslek:
Öğrenci...
İlgi Alanlarınız:
Dizi izlemek, arada shop yapmak ;)
Biyografiniz:
....................

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
9 (0.00%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.00
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
19
En yeni mesaj
21-07-11 17:29
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 0

Genel Bilgiler
Son Aktivite
29-12-12 13:30
Üyelik tarihi
26-04-10
Tavsiye Puanı
0

15 Arkadaşlar

  1. *Cemre*Serkan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    *Cemre*Serkan*
  2. audree. 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    audree.
  3. BehlülNihal 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    BehlülNihal
  4. BgmSnckNB 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    BgmSnckNB
  5. KınalıYapıncak 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    KınalıYapıncak
  6. Lost_Mystery 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    Lost_Mystery
  7. mehmetlover 
    Durum:
    Çevrimiçi

    Yardımcı Yönetmen

    mehmetlover
  8. merve_billur 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    merve_billur
  9. Nergiz-Sedefim 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    Nergiz-Sedefim
  10. nihal<3behlül 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    nihal<3behlül
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 15
Sayfa 1/2 12 SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.