75 Ziyaretci Mesajı

  1. imza çok güzel :)
  2. teşekkür ederim
  3. Rep icin tesekkurler
  4. Bir konuda yardımına ihtiyacım var,umarım yardımcı olabilirsin :)

    Ayfer* daha önceden Aşk-ı Memnu(nihal & behlül) dizisinin 2.sezon resimlerini ve AFK(feriha & emir) dizisinin ilk sezon resimlerini siteye eklemişti.. Ben resimleri indirmek istiyordum ama indiremeden resimlerin yüklendiği site çökünce resimler gözükmemeye başladı,sonra siteden silindi.. Benim senden ricam Ayfer* in eklediği resimler sende varsa bana atabilir misin?

    örn:

  5. rep için teşekkürler :)
  6. Mustafa Üstündağ ve Burçin Terzioğlunu aynı dizide görmek istiyoruz. #mustafaveburcinyeniden #merhamet iki etiketle de aynı anda bizlere destek olur musunuz?Desteğinizi bekliyoruz sesimizi duyurmamız lazım :)
  7. ben de iyiyimm...
    ev okul falan yaşıyom işte....
    df sonunda düzeldi ya..
  8. bölümün güzelmiş.insan hiç sıkılmaz..
    dersler nasıl zor mu??
  9. okul okuyo musunn
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 75
Sayfa 1/8 12345 ... SonSon
Sayfa 1/8 12345 ... SonSon
мєяνє hakkında

Temel Bilgiler

мєяνє hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Olicity♥
Cinsiyet:
Bayan

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
346 (0.00%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.10
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
75
En yeni mesaj
04-06-14 21:40
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 3

Genel Bilgiler
Son Aktivite
16-03-16 14:38
Üyelik tarihi
04-06-10
Tavsiye Puanı
0

21 Arkadaşlar

  1. *Rock* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    *Rock*
  2. -DiloSsS- 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    -DiloSsS-
  3. buket_semra 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    buket_semra
  4. cg_pk 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    cg_pk
  5. cicikizz 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    cicikizz
  6. Dilek... 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    Dilek...
  7. edis12 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    edis12
  8. iz bırakanlar 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    iz bırakanlar
  9. LiyaK 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    LiyaK
  10. MelisMF 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    MelisMF
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 21
Sayfa 1/3 123 SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.