1061 Ziyaretci Mesajı

  1. selam iyi akşamlar adım melek fundagulben nickiyle
    giren kişi funda değil çalan kişi tekrar üyelik açacak
    rica etsem diğer arkadaşlarınıda mesaj atabilirmisin
  2. Bekleriz :)


  3. Aynen yaa özellikle de GG'deki halleri ahh ahh tam bi kraliçe aynı dizideki gibi ya. Hele gülümsemesi ömre bedel resmen ya. Gördüğüm sayılı güzel gülen kadınlardan.
  4. Ve bir ortak nokta daha bulmuş bulundum been Lei'yi sen de mi seviyorsun yavru bak buna hiç dikkat etmemişim ki ben :)))
  5. teşekkür etttim :))
  6. http://www.tumblr.com/tagged/chandler%20x%20rachel

    Ve ilginçtir ki, dostlukları zayıf olsa da ve sahneleri neredeyse hiç olmasa da benim en sevdiğim dostluk Chandler & Rachel'dır.
    Bu dostlukta sinir bozucu bi bağ vardır.
    Chandler Rachel'ı merdivenlerde teselli eder, sarılmak durumunda kalır ama gerçekten içinden gelerek yapar bunu, ama yine de anında Ross'a paslıycak kadar da bu yaptığını garip bulmaktadır.

    Ya da Rachel'ın Chandler'a vedası.
    Belki de en yavan duran ama aslında en gerçekçi olan veda onlarınliydi.

    Evet favori erkek ve kadın karakterlerim bunlar.
    Ama hepsini çok seviyorum, neredeyse eşit.

    Ross mesela, en kızdığım beni en deli eden karakter, yaşattığı her şeyi bir I'm Fine bölümüyle unutturabilir.

    Joey, onu yerim direkt yani, Joey'e laf yok.
    Chandler'ımı kutuya kapatıp sonra dayanamayan ultra saf adam :)

    Pheebs, senin o üçüzlere baktığın gibi kaç anne çocuğuna baktı mı acaba, uyy :)

    Ayy nasıl özlemişim ya.
  7. Güzen insanlar, güzel işler güzel anlatılır :)

    Benim adamın baştan sona Chandler'dı.
    Baş çiftimde Chandler&Monica (5.sezon favori sezonumdur zaten)
    Ben dizilerde zaten ya Chandler gibi karakterleri çekerim ya da böyle House gibi karakterleri.

    Chandler içlerinde en mantıklı, en zeki, ama en çok yara izi olandı, bu yara izlerini kapatmak içinde iğneleyici espirilerle sokuyordu çevresindekileri.
    Chandler her gay iması yaptıklarında üzülürdüm, bazen çok ezik gösteriyorlardı ya
    Zaten Monica'yla olduktan sonra tapusunu Monica'ya verdi, bütün kullanım haklarından vazgeçerek

    Monica herhalde en az sevdiğimdir, çünkü sıkıcıdır ama çok tutkulu bir hatundur, her konuda. (yemek, temizlik, aşk)

    Benim favori hatunum Rachel'dı.
    Aslına bakarsan böyle başrolleri sevmem ama Rachel'da bi gerçeklik vardı, hani şu diğer başrollerde sakil duran ama bunda işte bu hatun böyledir ve böyle kabul edilmelidir diyen.
  8. Gerçi 4 bölüm izlesem yetermiş, hastası olmam için
    Hayatımda izlediğim en en en iyi dizidir, hiçbir dizide onu geçemez, öyle büyük konuşuyorum.
    Çünkü Friends'in diğer komedilerden farkı var.
    Hani Amerikan dizisinde Ross gibi saf bir aşık, Joey gibi saftoroz ama yenilesi bir adam, Chandler gibi adam gibi adam vardır.
    Benim en iyi 6 dostum oldular, sayelerinde ıssız bir adaya bile gitsem yalnız kalmazdım çünkü yanıma alıcağım 3 şeyden biri olurdu

    Fakat dizinin ülkemizde pek duyulmamasına üzüldüm ve grup açtım burda: http://forum.dizifilm.com/forum/group.php?groupid=11637

    İşte senin albümde görünce, aa dedim acaba grup sayesinde mi duydu da geçen yaz başladı falan? :)

    Favori karakterin? -gerçi hiçbirini birbirinden ayıramam-
    Favori çiftin?
  9. Ben geçen sene bu zamanlarda başlamıştım sanırım ama Aralıkta olabilir, bi 6 ayda bitirdim galiba. Yani bildiğin üni final zamanı ben son sezondaydım, biraz ders çalışıp 1 bölüm izliyordum. Artık günde 10 bölüm izlediğim oluyordu, sapıtmıştım

    Bende geç keşfedenlerdenim ama benimki biraz farklı. Ben yabancı dizileri izlemeyi de yeni başladım, ve ilk bitirdiğim dizi Friends'tir.

    Ama kimse bana önermedi, ben araştırdım, kendime liste yaptım.
    İlk komediyle başliyim dedim.
    Herkes HIMYM delisiydi ama ben araştırmayı tercih ettim, atasını buldum.
    Friends vs Seinfeld karşılaştırmaları vardı, okudum, öyle karar verdim.
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 1061
Sayfa 1/107 123451151101 ... SonSon
Sayfa 1/107 123451151101 ... SonSon
-fatoşşş- hakkında

Temel Bilgiler

-fatoşşş- hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
♥-EnverYıldırımAtay
Favori Diziniz:
çghb,ezel
Meslek:
öğrenci

İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
2 (0.01%)
Günlük konu
0.00
Mesaj adeti
Mesaj adeti
13,853 (0.15%)
Günlük Ortalama Mesajlar
2.67
Albüm
Toplam Albüm
2
Toplam Resim
39
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
1061
En yeni mesaj
29-10-13 20:30:40
Genel Bilgiler
Son Aktivite
09-08-19 11:35:46
Üyelik tarihi
29-01-07
Tavsiye Puanı
1

241 Arkadaşlar

  1. !KaVaKyeLLeRi! 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    !KaVaKyeLLeRi!
  2. >Mina< 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    >Mina<
  3. <<<YaSeMiN>>> 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    <<<YaSeMiN>>>
  4. <<zanessa>> 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    <<zanessa>>
  5. ''SeLin'' 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    ''SeLin''
  6. (ESRA) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    (ESRA)
  7. **Dj_DaNgEr** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    **Dj_DaNgEr**
  8. **yaseminci** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    **yaseminci**
  9. *Cemre*Serkan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    *Cemre*Serkan*
  10. *Esra!! 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    *Esra!!
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 241
Sayfa 1/25 1234511 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


vdcasino
vdcasino
vdcasino
betexper
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
grandpashapet
grandpashapet
eta saat
bahis forum
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
vdcasino giriş
Mobil Ödeme bahis
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
deneme bonusu
grandpashabet
casino siteleri
canlı rulet
bahis
escort ankara
izmit escort
izmir escort
deneme bonusu
vdcasino
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
cratosslot giriş