1781 Ziyaretci Mesajı

  1. mersi ..
  2. orda ozi varken nası hakancı oliiiimmm:)) cidden umut ve ozan ın yaşadığı çok güzel şeylerdi, çok içten doğalında. gerçekçi:)
  3. ben gizemi emirin yolu ile sevdim hatta çağatayı da :))) gizemin şu anki dizisini senaryo saçmalamaya başladıktan sonra bıraktım... kendisine çok seviyorum hatta bayılıyorum ama hala çok yetersiz buluyorum... ciddi ciddi eğitim alması lazım yoksa ekran ışığı falan fazlasıyla var gizemde eğlenceli gülmeceli sahnelerde de iyi ama işte duygusal sahnelerde yetersiz kalıyo bebişim
  4. hazalı kalbim seni seçti de izlemiştim ilk güzelliğinin sempatikliğinin yanında cidden sağlam bi oyun gücü vardır. çok kaliteli bi oyuncudur.. e şuan bulunduğu dizinin de en başarılı oyuncusudur deniz evinle birlikte.. bu kız ilerde çok ii yerlere gelir..

    bu arada emirin yolu döneminde bende girsin istemiştim ama gizem dahil oldu ki ben onu da çok sevmiştim :)
  5. leyla zaten hazal dolayısıyla bende torpilli aynı zamanda izlediğim en mükemmel kadın karakterlerden biri. genelde türk senaristler kadın karakterleri nefret edilecek derecede antipatik yaparlar. leyla öyle değil
  6. rep için teşekkür ederim.. valla bu çifte bayılıyorum onlar uğruna ne saçmalıklar izliyorum nelere katlanıyorumm:))
  7. rep için teşekkürler :)
  8. Bak ya diyesim geldi bilmiyorum nerden estigini.
    Avi'ndeki gifi gördüm aklima bi sahne geldi...
    Ask Oyunu. Ekin-Sarp.... 26.Bölüm.... Sarpin "Eger bakarsa hala seviyor" o geldi aklima birden. Duygulandim actim belkide 100'üncü defa izledim, hic bikmadan. Sonra imzani gördüm. Dedim kaldimi bu zamanda EkinSarp'ciii ya. Bi mutlu oldum bi an . :))

    Bunu yazma geregi duydum nedenseee
  9. çok teşekkürler rep için
    amin cümlemizi :))
  10. Valla ben nedense göremedim niye bilmiyorum ya aslinda niye biliyormusun Hazal AFK'da
    oynadigindan beri ona ben baska bir rölü yakistiramiyorum ya niye hic bilmiyorum :)
    Medcezir güzeldir de ben izlemiyorum haha
    Kizam noluyor bize AFK'dan sonra bizim ikiliyi izlemez olduk nasil bir fanliktir bu
    nasil bir oyun lan bu Kuzum sana yemin ederim ben AFK'yi cok özlüyorum ya
    Böyle gizlice basliklara giriyorum bakiyorum okuyorum ne günlermis diyorum
    Keske güzel bir son olsaydi, keske aklimizda o kötü sonu birakmasalardi
    Hadi ya torpil diye bisey varmi daha, oha cok sasirdim suan :O
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 1781
Sayfa 1/179 123451151101 ... SonSon
Sayfa 1/179 123451151101 ... SonSon
*£K!N* hakkında

Temel Bilgiler

Doğum Gününüz
16-06-1991 (29)
*£K!N* hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
Ekin&Sarp-Feriha&Emir
Cinsiyet:
Bayan
Favori Diziniz:
Aşk Oyunu
EZEL
Arka Sıradakiler
Adını Feriha Koydum
Muhteşem Yüzyıl
Yahşi Cazibe

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
0
Günlük konu
0
Mesaj adeti
Mesaj adeti
1,197 (0.01%)
Günlük Ortalama Mesajlar
0.24
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
1781
En yeni mesaj
13-02-14 13:14:39
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 0

Genel Bilgiler
Son Aktivite
03-06-15 23:10:15
Üyelik tarihi
09-02-07
Tavsiye Puanı
1
Web Sitesi
http://www.cagatayulusoy.tr.cx

124 Arkadaşlar

  1. ♫Hasret♫ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    ♫Hasret♫
  2. < péri > 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    < péri >
  3. (-seda-) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    (-seda-)
  4. (:..SeFkAt..:) 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Oyuncu

    (:..SeFkAt..:)
  5. **yaseminci** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    **yaseminci**
  6. *Cemre*Serkan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yardımcı Yönetmen

    *Cemre*Serkan*
  7. *kralice* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    *kralice*
  8. *Nesli*91 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    *Nesli*91
  9. *Rock* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    *Rock*
  10. *Sultan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    * V . I . P *

    *Sultan*
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 124
Sayfa 1/13 1234511 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


webmaster forum
netspor
taraftarium24
yerli filmler
diziizle.blog
fragmanlar
juul
One Hit Wonder
Bu sistem vBulletin® alt yapısına sahiptir, Version 4.2.5 kullanılmaktadır. Telif hakları, Jelsoft Enterprises Ltd'e aittir. Copyright © 2020

Mobil Ödeme bahis
cratosslot giriş
vdcasino
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
deneme bonusu
ilbet giriş
bursa escort
kartal escort
maltepe escort
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.