1099 Ziyaretci Mesajı

  1. slm bu siteden üyeliğimi iptal etmek istiyorum bi çok kişiye msj attım ama bi yardım alamadım bu konuda yardımcı olabilir misiniz
  2. slm bu siteden üyeliğimi iptal etmek istiyorum bi çok kişiye msj attım ama bi yardım alamadım bu konuda yardımcı olabilir misiniz
  3. nerdesin =(
  4. Estağfurullah rahatsızlık ne demek efemmm:)...Bu belediyenin bize garezi var arkadaş, istedikleri oyuncumuz falan mı oldu?Hakemler desen belediyeden beter, adamların defans oyuncuları maçı Almedia'nın sırtında tamamlayacaklardı utanmasalar. :S Guti, Q7, Toraman hepsinde darbeye bağlı sakatlıklar varmış. Cenk'in elinde kırık varmış 8 hafta yok diyorlar.Yine başladık teker teker fire vermeye :S...

    Hocam Sarah'ya çatacak yer arıyorsun gibi geliyor bana Futbolu, Çarşı'yı falan bilse emin ol oda Beşiktaşlı olur bak O kadar eminim bundan.Senin toteme enerjin yokmuş, takımda şak diye golu yiyip 10 kişi kalınca da gönlün geçmiş gibi gibi :)
  5. hıc de bılem ıkdaya gırmemıstık hersey o marco yuzunden oldu
  6. ahh q7 ah
  7. zatı baska turlu bulcamız yoktu adamım ya frıkıkden gol atmayalı kac yıl oldu ayol
  8. frıkık sımao gollllllllllllllllllllllllll
  9. su hakem de yanı fernı cıddı dokturuyor oynatmayan utansın :)
Görülen Ziyaretci mesajı 1 to 10 of 1099
Sayfa 1/110 123451151101 ... SonSon
Sayfa 1/110 123451151101 ... SonSon
YASİN hakkında

Temel Bilgiler

YASİN hakkında
Yaşadığınız Ülke:
Türkiye
Yaşadığınız Şehir:
The City of Lost Heaven
Favori Diziniz:
Chuck
Dexter
Smallville
The Big Bang Theory
Fringe
How I Met Your Mother
Californication
Hung
Meslek:
Öğrenci ....
İlgi Alanlarınız:
Yerli-yabancı diziler, sporun her türü, sinema dünyası, çizgi roman

Signatürü


İstatistik


Toplam konu
Toplam konu
78 (0.02%)
Günlük konu
0.02
Mesaj adeti
Mesaj adeti
13,886 (0.14%)
Günlük Ortalama Mesajlar
3.09
Ziyaretci Mesajı
Toplam Mesaj
1099
En yeni mesaj
06-12-11 23:32
Toplam Beğenme
Toplam Beğenme
0
  • Aldığı Beğeni: 0

Genel Bilgiler
Son Aktivite
30-01-11 17:52
Üyelik tarihi
02-05-07
Tavsiye Puanı
1

114 Arkadaşlar

  1. !!!melike!!! 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Set Görevlisi

    !!!melike!!!
  2. €daa*... 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    €daa*...
  3. ♪♪ IpeK ♪♪ 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    ♪♪ IpeK ♪♪
  4. <GüMüŞ> 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    <GüMüŞ>
  5. ***aRmaNciK*** 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    ***aRmaNciK***
  6. *Sultan* 
    Durum:
    Çevrimdışı

    * V . I . P *

    *Sultan*
  7. -Kanarya- 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Emektar

    -Kanarya-
  8. .mandy. 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    .mandy.
  9. 8nil8 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Figüran

    8nil8
  10. ::Lové's:: 
    Durum:
    Çevrimdışı

    Yönetmen

    ::Lové's::
Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 114
Sayfa 1/12 1234511 ... SonSon
No results to display...
No results to display...

Mesajlar:


LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.