Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon
131 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Yalancısın Sen Replikler/Senaryolar

  1. #1
    Durum:
    Çevrimdışı
    esrave ela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    29.05.2007
    Yer
    anıltetik♥
    Mesajlar
    18,077
    Konular
    7
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Yalancısın Sen Replikler/Senaryolar

    İlk sahnenin repliğini yazıyorum:)

    Ömer: Eyy kadın milleti.. Karışmayın artık erkeklere yaa
    .. Açın önümüzü:img-hysteBelki biz aynı donu 1 hafta giymek ...değil mi?Belki çoraplarımızı oraya buraya atmak istiyoruz:img-hysteDiş macununu ortadan sıkıncada kızıyo bunlar abi:img-hyste (taksicinin yanına giderek) dimi güzel kardeşim:img-hyste o zaman napıyoruz..Napıyoruz güzel kardeşim..Napıyoruz o zaman...:img-hyste Toplanıyoruz diyoruz ki biz.. evliliğee...

    (Nazan çıkar evden dışarı)

    Nazan: Biraz sessiz olabilir misiniz?İçerde çocuklarım uyuyoda

    Ömer: (Sarhoş bi şekilde) Pardon Teyze:img-hyste

    Ayla: Kaın yaşlı değil ki napıyosun:)

    Ömer: Ne biliym ben ya:)

    Nazan: Teyzeymiş .. sensin teyze:img-hyste
    Konu NATY&FACU tarafından (08-11-13 Saat 23:01:47 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Durum:
    Çevrimdışı
    esrave ela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    29.05.2007
    Yer
    anıltetik♥
    Mesajlar
    18,077
    Konular
    7
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Ömer-Nazan Repliği:)

    Ömer eve yine sarhoş bi şekilde gelir:)

    Nazan: Hadi kalk bana tutnarak yürümeye çalış..
    Ömer: Vayy komşu teyzemiş uyumamış...Fakat bu sefer ben bağırmadım ha:)Hakkat gençmişsin sen yaa:img-hysteGençsin de niye böyle teyze gibi davranıyosun:)Sakın çocuklarımı korkutma ağzını burnunu kırarım senin:img-hyste:img-hyste

    Nazan: Bakın yardım etmeye çalışıyorum.. Dalga geçicekseniz bırakıp gidicem

    Ömer: Vayy hasşin kadın...

    Nazan: Evet tamam..(Ömer'i yere fırlatır):img-hysteSöylemiştim:)

    Ömer: Vur... bide sen vur..Zaten anam babam vurmuş ta ciğerimden:img-hyste
    Evlenmicem ben kardeşim:)

  3. #3
    Durum:
    Çevrimdışı
    -siyah- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    28.09.2008
    Yer
    Damon♥Elena HPϟ
    Mesajlar
    782
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    (Nazan etrafa bakıyordur)
    Ömer:Elini tutayım mı?

    -----

    Ömer annesine:Ne yemekler yaptın kız mis gibi kokmuş ortalık :img-hyste


  4. #4
    Durum:
    Çevrimdışı
    -siyah- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    28.09.2008
    Yer
    Damon♥Elena HPϟ
    Mesajlar
    782
    Konular
    0
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Ilgaz: Annee niye aşık olmuyosun sen?
    Nazan: Nasıl yani?
    Ilgaz: Basbayağı anne.Niye bi kocan yok senin?
    Nazan: Imm ee bunun için birinden hoşlanmam lazım...Sonra ona inanmam,güvenmem,onu sevmem lazım...(Nazan merak etme bu özellikler Ömerde var :img-hyste)
    Ilgaz: Ama anne ben senin mutlu olmanı istiyorum
    Nazan: Ama ben mutluyum annecim...Sen varsın,Fatih vaar...Sen düşünme böyle şeyleri...Tamam mı? Hadi şimdi kocaman sarıl annene
    (sarılırlar)


  5. #5
    Durum:
    Çevrimdışı
    esrave ela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yönetmen
    Üyelik tarihi
    29.05.2007
    Yer
    anıltetik♥
    Mesajlar
    18,077
    Konular
    7
    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart Ömer-Ayla Repliği:)

    Ayla: Aslında sevmiştim Ahmet'i..Aşkla değilde alışkanlık gibiydi biraz..Ama ayrıldıktan sonra bidaha kimseyle birlikte olmicam diye karar verdim..
    Ömerrr.. uyuyomusun...


    Ömer'den evet der gibi bi cevap:)

    Ayla: Ama sonra sen çıksın karşıma..Ömeeeerrr.. Ben galiba sana aşık oluyorum

    Ömer:Aşık mı oluyosun? Niye?:img-hyste

    Ayla: Nasıl niye?

    Ömer: Olmaz ...olma yani..ne var şimdi aşık olucak:img-hysteAşk Olsun Ayla yaa:img-hyste

    Ayla: Sevgilim aşk oldu zaten bak görmüyomusun halimi..:img-hyste
    Ömer: Görüyorum ve hiç beğenmiyorum:img-hysteYa bakma bana öyle ben sevmiyorum bu bakışı:img-hyste

    Ayla: Ömer iyimisin sen?

    Ömer:İyi değilim.. Nasıl iyi olabilirim yaa:img-hysteNe güzel takılıyoduk eğleniyoduk..Aşk maşk ne yaa.. Allah bilir evlenmekte istersin sen şimdi:img-hyste

    Ayla: Ömer ne diyosun sen.. Ne saçmalıyosun ya..:icon_whis
    Ömer: Ben saçmalamıyorum:)
    Ayla: Kendindemisi sen
    Ömer: Ben kalkıyorum.. Eee ben gidiyorum:img-hyste
    Ayla : Ömer nereye

Sayfa 1/27 1234511 ... SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Yağmurdan Sonra - Replikler ve Senaryolar
    By refresh in forum Yağmurdan Sonra
    Cevaplar: 39
    Son Mesaj: 14-09-11, 21:43:17
  2. Replikler ve Senaryolar
    By aische_41 in forum Duvar
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 16-09-10, 03:25:00
  3. Benden Baba Olmaz - Replikler ve Senaryolar
    By register00 in forum Benden Baba Olmaz
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 16-09-07, 12:31:04
  4. Senaryolar/Replikler
    By caddys in forum Kader
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 03-04-07, 20:52:37
  5. Senaryolar ve Replikler
    By !NaZ! in forum Erkekler Ağlamaz
    Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 09-01-07, 00:58:13

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

casino siteleri
vdcasino
vdcasino
Listeler
fragmanlar
Yuregininsesi
juul
One Hit Wonder
yerli filmler
kartal escort
maltepe escort
ilbet
bahis siteleri
güvenilir casino siteleri
canlı bahis siteleri
escort ankara
deneme bonusu veren siteler
Mobil Ödeme bahis
bahis
deneme bonusu
ilbet giriş
ilbet giriş
ilbet
maltcasino giriş
meritroyalbet
güvenilir casino siteleri
canlı casino
meritroyal bet
casino siteleri
canlı rulet
cratosslot giriş
izmit escort
izmir escort
eryaman escort
porno izle