Sayfa 499/499 İlkİlk ... 399449489495496497498499
2495 sonuçtan 2,491 ile 2,495 arası

Konu: Yalancı Yarim - Bölüm Yorumları (6)

  1. #2491
    Durum:
    Çevrimdışı
    BaLıKK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    19.01.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    811
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    aslında gidişat 2.reklamdan sonra falan bozuldu..yani o zamana kadar herşey güzeldi..danslar..tarıkın kızlara bakmayıp naza iltifat etmesi..beğendiğinin kızların içinde olmadığını sölemesi gerçekten güzeldi..ama herşey belginin hapı yutmamasıyla başladı:)kendi yutmadı bizimkilere yutturdu hapı ya:)

  2. #2492
    Durum:
    Çevrimdışı
    ANIL_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    02.11.2006
    Yer
    Ankara
    Mesajlar
    295
    Konular
    1
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı jenn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sevgili genç arkadaşlarım çok beklentiyle başladınız bölüme dans romantizmine bakarak sanırım biraz o yüzden istediğinizi bulamadınız.oysaki çok hoş bir bölümdü ve çok eğlenceliydi..:)yani ben çok beğendim keyif aldım.. zaten oldukça uzun sürdü oh dedim sabaha kadar oynasa izlerim oldum,:)))belgin size ters gelebilir ama ben çok hoş ve komik buldum davranışlarını..belgin hulusi yüzünden mutsuz olduğu için şu dönem hayatındaki diğer erkeğe yani oğluna sarmış durumda bunu siz sevgili gençler belki anlamakta zorluk çekiyorsunuz ama bu insan ilşkilerinin doğasında var olan bişey..hulusi ile ilşkisi düzeldiğinde oğluna sarmaktan vazgeçip daha mantıklı düşünmeye başlıyacaktır.bundan emin olunuz vede o sahneleri gülümseyerek izleyiniz.sonuçta hiçbir zaman belgin kazanamaz bu konuda...bu bölümde ayrıca belki sözle ifadelere dökülen bir ilan olmasada tarafların yani tarık ve nazın kendilerine karşı itirafları bu aşkın artık tüm şiddetiyle başladığının bir gösterrgesi..bu dizi bir romantik komedii..bu dizide aşkın yanıbaşında herdaim komik engellerin olacağı gerçeğini hiç kafanızdan çıkarmayın vede o ruh haliyle izleyin derim ben:))
    Tamam ablacım haklısında yani duvara kafa dayayıp dinelemeler, ilacı ağzında bekletmeler ayrıca hala niye bu kadar ısrarcı anlamış değilim. Her hallerinden anlaşılıyor bu ikisi deli gibi aşıklar birbirlerine. Neden oğlunu iki arada bir derede bırakıyorsunki:icon_whis
    Stairway To Heaven..
    High Hopes...

  3. #2493
    Durum:
    Çevrimdışı
    BaLıKK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    19.01.2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    811
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    ya belginede hak vermek lazım..sonuçtao nazı şımarık patavatsız bir kız olarak biliyor..onu bir yana bırakalım zaten hiçbir anne oğlunu kolay kolay paylaşamaz yanii..birde bu dizi komedi..komik olması açısından durumlar biraz abartılıyor..belgin nazın aslında düşündüğü gibi bir kız olmadığını ve oğluna gerçekten aşık olduğunu görünce zaten vazgeçecektir bu sevdadan..
    bu arada sölemeden geçemiyeceğim bu hafta Nazın üstünde ayrı bi tatlılık vardı..her haliyle çok şirindi..hele o 2 buçuk saat tarıkı bekleyişi:)şirindi şirin:)

  4. #2494
    Durum:
    Çevrimdışı
    Limerick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yardımcı Yönetmen
    Üyelik tarihi
    12.02.2006
    Yer
    Manisa
    Mesajlar
    2,050
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    243

    Aldığı Beğeni: 477

    Bahsedilme
    4 Mesaj

    Standart

    Alıntı ANIL_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam ablacım haklısında yani duvara kafa dayayıp dinelemeler, ilacı ağzında bekletmeler ayrıca hala niye bu kadar ısrarcı anlamış değilim. Her hallerinden anlaşılıyor bu ikisi deli gibi aşıklar birbirlerine. Neden oğlunu iki arada bir derede bırakıyorsunki:icon_whis

    sebebini anlattım ya anılcım..:)) belgin ilgi bekliyor hulusi gitmiş diğer erkekten ilgi bekliyor.bütün kadınlar ilgi bekler..kişiliklerine görede bu ilgiyi alamadıklarında değişik tepki verirler..bu tr ilgi beklentileri nazdada var nazda kendine göre ilgisizlik durumunda tepki veriyor..

  5. #2495
    Durum:
    Çevrimdışı
    ayşenurr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Oyuncu
    Üyelik tarihi
    05.11.2006
    Yer
    kalbim Amasrada
    Mesajlar
    1,465
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    dizinin son sahnelerini bende beğendim.Naz'ın bankanın önünde 1.5 saat beklemesi çok güzeldi.bu bölümde Naz çok şirindi.aşk Naz'a yaradı.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.