Sayfa 9/9 İlkİlk ... 56789
45 sonuçtan 41 ile 45 arası

Konu: Yüzleşme - Bölüm Yorumları

  1. #41
    Freddy
    Freddy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Alıntı handeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar nurgül yerine geçmek istediği için inciyi öldürmedi.inciyle buluşup onu uyarmak istedi yani niyeti iyiydi.ama inci karşısında ikizini görünce korkup geri gitti ayağı kaydı ve kayalıklara düştü.o ölünce nurgül de onun yerine geçti.aytaç armanın oynadığı karakter zaten bunu istiyodu ama inciyi de seviyodu galiba.

    birbirne uzak iki gölge
    aynada aynı
    kanımız aynı

    karanlıklardayım
    soluğundayım
    teninde tenim
    yüzünde yüzüm


    kırıldı ayna
    gülüşün başka
    yansıyan benim
    görürsen korkma

    yapım:ada film
    senaryo:özgür evren heptürk
    gamze özer
    alper erze
    yapım yılı:1999
    oyuncular: HANDE ATAİZİ
    aytaç arman
    selda özer
    alp öyken
    görkem yeltan
    emre kınay
    taner ertürkler
    idil fırat
    murat daltaban
    semih sergen

    YÜZLEŞME

    inci/nurgül : hande ataizi


    senaryo : özgür evren heptürk , gamze özer

    yönetmen : nihat durak
    bi dk ben inci'nin öldüğünü hatırlamıyorum yani o sahneyi hatırlıyorum kayalıkların oradaki ama inci bastığı yere düştü ve bayıldı diye hatırlıyorum İnci ölmüş müydü yani kaçıncı bölümdü hatırlıyor musun

    Bu arada dizinin jenerik müziğini Deniz Arcak söylüyor

  2. #42
    Durum:
    Çevrimdışı
    *JoY* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Set Görevlisi
    Üyelik tarihi
    27.10.2008
    Yer
    Baki
    Mesajlar
    18
    Konular
    0
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Unhappy

    ben de öldüğünü bilmiyordum. o final bölüm deyilmiydi ya? zaten final olmadı bence devamı yok o diznin. uzun sure devam olacak diye bakıyodum ama yoktu sinir oluyorum böyle anlaşılmayan şeylere. kafasını çarptı hem İnci hafızasını kaybetmiş kötü yola düşmüştü eşi Oğuzdan hamileyken üstelik. yani nasıl olur da eşi hic bi şey farketmez? bu tip filmlere rastladık ama pek inandırıcı gelmiyor. Nurgül hem sokak kadınıydı hem de cahil biriydi yani fakirlik geçirmiş okumamış birisi farkedilmiyo mu bu? ayrıca Nurgülün nasıl sokaga atıldıgını bilmedim, annesini babasını araştırmadımı yani onlar da farketmediler mi? babası galiba kizden ölmüştü arabada görünce. belki ben hatırlamıyorum cok sevmiştim bu diziyi ama finali olmadı bi cok dizi gibi.:icon_sorr

  3. #43
    Durum:
    Çevrimdışı
    entrikaci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Figüran
    Üyelik tarihi
    19.02.2008
    Yer
    Kıbrıs
    Mesajlar
    777
    Konular
    3
    Verdiği Beğeni
    0

    Aldığı Beğeni: 0

    Bahsedilme
    0 Mesaj

    Standart

    Alıntı Freddy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi dk ben inci'nin öldüğünü hatırlamıyorum yani o sahneyi hatırlıyorum kayalıkların oradaki ama inci bastığı yere düştü ve bayıldı diye hatırlıyorum İnci ölmüş müydü yani kaçıncı bölümdü hatırlıyor musun

    Bu arada dizinin jenerik müziğini Deniz Arcak söylüyor musun
    dizinin final bölüm 13.bölümdü ama yarın kaldı nurgül kadire gidip inciyi öldürmesini istedi vede elinde bir çanta içi hep para doluydu paraları sundu teklif etti vede orda kaldı yani dizi yarım bitti

    incin kayalıkta bayılması ise nurgül inciyi arayıp herşey sana oynanan bir oyun dedikten sonra onu kayalıklara çağırdı vede ikiside gitti inci orda bayıldı ve hafızasını kaybetti sonra nurgül incinin yerine geçti inci ise nurgülün yerine geçti onu kadir bir yerde buldu ama inci hiç birşey hatırlamadığı için bir hayat kadını koldu falan...

  4. #44
    Freddy
    Freddy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    nurgül ve inci'nin annesi inci'nin evinde çalışan asuman hanım mıydı yoksa ben mi uyduruyorum Asuman hanım evin hizmetkarıydı ve sevim öldürtmüştü Hatta cinayet delillerini edip'in üzerinde toplamıştı

  5. #45
    WarriorWarrior
    WarriorWarrior - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Spoiler İçermektedir

Sayfa 9/9 İlkİlk ... 56789

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Açma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

LinkBacks Enabled by vBSEO 3.6.1 © 2011, Crawlability, Inc.